MFA - spalanie, dziwne pomiary.
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
MFA - spalanie, dziwne pomiary.
Witam,
mam problem z moim MFA w MK2 1989 RP, a mianowicie pomiar spalania. Wiem, że jest niedokładny i należy się nim za bardzo nie opierać, jednak moje spalanie jest dalekie od tego nawet przybliżonego, co na początku mi to za bardzo nie przeszkadzało, ale teraz już mnie to drażni i chciałbym to naprawić.
Problem - wskazywanie spalania w granicach 2.0 (to średnia, która odpowiada za 8.0), i w odchyłach (max. 4.0 min. 0. na więcej lub mniej. Ja przyjąłem taktyke mnożenia x4 (bo najbardziej racjonalne). Co zrobić aby wskazywało w miarę precyzyjniej?
Podpowiedz: inny dolot powietrza z modyfikacji silnika to tyle.
mam problem z moim MFA w MK2 1989 RP, a mianowicie pomiar spalania. Wiem, że jest niedokładny i należy się nim za bardzo nie opierać, jednak moje spalanie jest dalekie od tego nawet przybliżonego, co na początku mi to za bardzo nie przeszkadzało, ale teraz już mnie to drażni i chciałbym to naprawić.
Problem - wskazywanie spalania w granicach 2.0 (to średnia, która odpowiada za 8.0), i w odchyłach (max. 4.0 min. 0. na więcej lub mniej. Ja przyjąłem taktyke mnożenia x4 (bo najbardziej racjonalne). Co zrobić aby wskazywało w miarę precyzyjniej?
Podpowiedz: inny dolot powietrza z modyfikacji silnika to tyle.
Kolego miałem podobny problem u siebie. Lekarstwem była wymiana wężyka podciśnienia. Spalanie pokazuje mi 9,4-10,5 (miasto) ja do tego zawsze dodaje +15% bo LPG i tyle faktycznie wychodzi.
Pozdr
Pozdr
ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA ECUDIAG www.ecudiag.pl
Hamownia klucze immo naprawa sterowników radio code
Wrocław 793-195-950
Regeneracja wtryskiwaczy CR wszystkich marek
Hamownia klucze immo naprawa sterowników radio code
Wrocław 793-195-950
Regeneracja wtryskiwaczy CR wszystkich marek
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
Wężyk idze od tyłu licznika, poprzez przegrodę do komory silnikowej a tam podłaczony jest do króćca zaworu zwrotnego na przewodzie podciśnienia od serwa. Z tego samego elementu idze też wezyk podciśnienia do aparatu zapłonowego - więc najlepiej zlokalizuj aparat zapłonowy, on będzie miał taką membrane z boku - od tej membrany idze wżyk - i zobacz, dokąd idze i gdzie się kończy. I tam właśnie jest podłączony węzyk od MFA.
- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 87 gości