Ile kto wyciągnął z silnika AAZ

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy

Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

arwam

Post autor: arwam » śr mar 25, 2009 09:56

estek1988 pisze: wstawic go przed zderzak i wtedu byłby bandzior , może byc na wierzchu????
policja się nie doczepi????
Jeśli będzie solidnie zamocowany i nie będzie przesłaniał tablicy rejstracyjnej to raczej nie powinni się nieczego czepiać chyba że trafisz na jakiegoś wyjątkowo upierdliwego policjanta.
Ja bym polecał go pod grillem schować bo jak dasz go tuż nad ziemią to w lecie powietrze które się ogrzeje od asfaltu już nie będzie tak skutecznie chłodzić IC



kkolekk
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 200
Rejestracja: sob lis 15, 2008 13:37
Lokalizacja: Namysłów
Kontakt:

Post autor: kkolekk » śr mar 25, 2009 20:13

marten1981
też miałem kłopot ze sprzęgłem ślizgałosię i to bardzo potrafiłem dojść do 5 i stać prawie w miejscu, już miałem kupować ale nagle coś się zmieniło przestało się ślizgać jeżdźe prawie cały czas na maksa i nic czasami jak pada deszcz to się ślizga bo nie mam osłony silnika.
a co do kąta wtrysku nie robiłem nic i jest dobrze



marten1981
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: pn lut 23, 2009 20:15
Lokalizacja: Bytom

Post autor: marten1981 » śr mar 25, 2009 21:47

kkolekk pisze:marten1981
też miałem kłopot ze sprzęgłem ślizgałosię i to bardzo potrafiłem dojść do 5 i stać prawie w miejscu, już miałem kupować ale nagle coś się zmieniło przestało się ślizgać jeżdźe prawie cały czas na maksa i nic czasami jak pada deszcz to się ślizga bo nie mam osłony silnika.
a co do kąta wtrysku nie robiłem nic i jest dobrze
czy rzeczywiscie deszcz ma tu znaczenie??bo nie ukrywam ze ostatnio ciagle pogoda nas jakos nie rozpieszcza a dzieje mi sie to od okolo 10dni, moze zbieg okolicznosci?ja akurat oslone mam ale zauwazylem ze nie mam tej oslony metalowej miedzy blokiem silnika a skrzynia :panna: i tu moze tez byc problem,musze cos tam dorobic i zobaczymy, no i ta kochana linka z samoregulacja..pojezdzimy zobaczymy...panowie inna sprawa tak przy okazji bo mnie to zastanawia, chodzi mi o doladowanie .jak butuje to ladnie pompuje 1.2 bara max mialem ustawione dla testu 1.7bara...ale....jak jade juz ze stala predkoscia np 5bieg i sto na liczniku manometr pokazuje jakies 0.4 0.5 bara to tak ma byc???mam t2..sory ze w tym temacie...3majta sie


AAZ+boost pin+dawka+mbc 1.2bara+gov mod=:):):):):):):):)

arwam

Post autor: arwam » śr mar 25, 2009 22:46

marten1981 pisze:jak butuje to ladnie pompuje 1.2 bara max mialem ustawione dla testu 1.7bara...ale....jak jade juz ze stala predkoscia np 5bieg i sto na liczniku manometr pokazuje jakies 0.4 0.5 bara to tak ma byc???mam t2

tak ma być



marten1981
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: pn lut 23, 2009 20:15
Lokalizacja: Bytom

Post autor: marten1981 » czw mar 26, 2009 20:00

tak ma być[/quote]

dzieki, kamien z serca,teraz cus mi znow nie pasi,zdjalem pokrywe z lda a tam mokro z on, co jest????puszcza przez ten bolec????jak to jest uszczelnione pany??? ](*,) z gory dzieki za porade


AAZ+boost pin+dawka+mbc 1.2bara+gov mod=:):):):):):):):)

Awatar użytkownika
gedeon77
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 118
Rejestracja: wt lis 06, 2007 23:38
Lokalizacja: Czersk

Post autor: gedeon77 » czw mar 26, 2009 21:38

Czytam,czytam,czytam i nie mogę dojść do końca,sorry że przeskoczyłem na koniec,ale mam parę pytań.
Co to za turbo? :

Obrazek\

No i pompa:

Obrazek



Michnik
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 623
Rejestracja: śr paź 20, 2004 20:46
Lokalizacja: Skarżysko
Auto: Golf IV TDI
Silnik: ARL

Post autor: Michnik » czw mar 26, 2009 21:50

Na 1szym zdjęciu nie widać turbiny. Na drugim normalna pompa z LDA. Turbo to pewnie KKK K03.



arwam

Post autor: arwam » pt mar 27, 2009 00:30

mam pytanie na ile oceniacie moc AAZ;a ze skrzynką 4T jeśli do 100km/h powtarzalnie robi około 7,1-7,2s
Turbo to chwilowo T3

na dniach dorzucę filmik
Ostatnio zmieniony pt mar 27, 2009 00:33 przez arwam, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » pt mar 27, 2009 02:29

Zależy od dokładności licznika, jeżeli to jest prawdziwe 7 do 100 to można się spodziewać 150 kunia



kkolekk
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 200
Rejestracja: sob lis 15, 2008 13:37
Lokalizacja: Namysłów
Kontakt:

Post autor: kkolekk » pt mar 27, 2009 15:37

najlepiej sprawdzić na hamowni ale to kosztuje dlatego ja też żyje w nieświadomości
może ktoś wie gdzie tanio sprawdzią wózek w okolicy wrocław / opole



arwam

Post autor: arwam » pt mar 27, 2009 17:03

a gdzie jest najbliższa w okolicy Sandomierza?



Awatar użytkownika
abrams
VR6 Driver
VR6 Driver
Posty: 1198
Rejestracja: śr gru 27, 2006 13:46
Lokalizacja: Trzebinia/Płoki
Kontakt:

Post autor: abrams » pt mar 27, 2009 17:08

Arwam jeśli chcesz mogę być twoim pilotem ale na pewno nie twoim sprzęgłem xD


Spawanie plastików PP/ABS/PP-EPDM
Spawanie metodą TIG ALU itp....
Naprawa i montaż dogrzewaczy/pełnych ogrzewań postojowych (webasto,ebersprecher)

arwam

Post autor: arwam » pt mar 27, 2009 17:27

abrams pisze:Arwam jeśli chcesz mogę być twoim pilotem ale na pewno nie twoim sprzęgłem xD
gdybyś się na tą drugą opcję zgodził to byłbym mile zaskoczony :jezor:



lenczek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: wt sty 27, 2009 19:48
Lokalizacja: Giżycko
Kontakt:

Post autor: lenczek » pn mar 30, 2009 18:20

witam.
kurcze moze ktos mi doradzi.... mam turbo, k14 jak mniemam...i mam maly problem..mianowicie chce je troche podkrecic ale jakos nie wiadomo jak...
niby ta śrubka, ktora jest w grzybku jest wkrecona na maxa..a mimo to turbo pompuje max ok 0.7....turbo nie reaguje wogole na krecenie ta srubka.... czy moze ja cos zle robie...trzeba zdjac tego grzybka i cos tam poregulowac czy dostep jest normalnie z zewnatrz ??

edit.
dodam, ze przez brak reakcji rozumiem to, ze nawet jak wykrece ta srubke to grzybek ani nic innego sie nie rusza, tak jakby bylo to wszystko "zapieczone" czy cos innego w tym stylu.
dodam, ze mam wskaznik doladowania.

czy jedynym ratunkiem dla mnie jest MBC ??

edit2.
Czy to mozliwe, ze to byla dopiero kontra i dlatego turbo nie reagowalo na wykrecanie tej srubki ??
Ostatnio zmieniony pn mar 30, 2009 18:36 przez lenczek, łącznie zmieniany 2 razy.



ODPOWIEDZ

Wróć do „TD”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości