Brak ręcznego ...

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Chomik
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 284
Rejestracja: sob cze 25, 2005 17:37
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Brak ręcznego ...

Post autor: Chomik » czw gru 29, 2005 13:50

Witam, mam problem z ręcznym w MK IV mianowicie strasznie słabo bierze, z tarcz nie znika nawet korozja, klocki mają jeszcze ok 4-5mm okładzin, prowadnice i tłoczki są OK więc w czym jest problem?? Dlaczego tył nie hamuje?

Płyn hamulcowy w zboirniczku mam na MIN ... Czy ptrzez to nie było by prawie wcaje hamulców z ryłu? jakim płynem go uzupełnić?



Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » czw gru 29, 2005 14:17

Naciśnij na hamulec a druga osoba niech sprawdzi czy Ci sie wogóle tłoczek wysuwa. Bo albo masz cos zapieczona, albo zapowietrzone i nie musi to mieć cos wspónego z ręcznym


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

Chomik
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 284
Rejestracja: sob cze 25, 2005 17:37
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Chomik » czw gru 29, 2005 18:52

Kiedy zaciągne ręczny to tłoczek chodzi ale nie sprawdzałęm tego po naciśnięciu pedała :/



-one-
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 128
Rejestracja: ndz paź 23, 2005 22:12
Lokalizacja: W-wa

Post autor: -one- » czw gru 29, 2005 19:28

witaj, spróbuj zrobić taki manewr: 1.odepnij linki ręcznego od zacisków. 2.przepompuj ham.nożny (dość mocno). 3. sprawdź czy dżwigienki ręcznego wróciły na swoje miejsce,jeśli nie to im pomóż cofając je(one muszą odbijać) 4. podłącz linki i wyreguluj naciąg.
a teraz teoria- podczas eksploatacji mechanizm samoregulacji się potrafi zawiesić(przestaje działać) to co zrobisz powinno pomóc mu się uruchomić.


143@318 / 170@384 by Diagtronik

Chomik
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 284
Rejestracja: sob cze 25, 2005 17:37
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Chomik » czw gru 29, 2005 21:36

Jutro pokombinuje :pub:



Awatar użytkownika
kudemac
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 128
Rejestracja: sob maja 07, 2005 00:42
Lokalizacja: świdnik
Kontakt:

Post autor: kudemac » czw gru 29, 2005 21:42

a jak i gdzie naciagnac reczny



Awatar użytkownika
miomio1
Cool Europe GL
Cool Europe GL
Posty: 790
Rejestracja: czw gru 30, 2004 23:33
Lokalizacja: Mragowo
Kontakt:

Post autor: miomio1 » czw gru 29, 2005 22:03

pod drążkiem ręcznego , tzreba zdjąć obudowę jego , są dwie linki które trzeba naciągnąć poprzez wkręcanie nakrętki (klucz 10 ) i linka sie powinna naciągnąć



Awatar użytkownika
Michael G60
Forum Master
Forum Master
Posty: 1332
Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
Lokalizacja: (RBR...)
Kontakt:

Post autor: Michael G60 » czw gru 29, 2005 22:17

O,lie mi wiadomo, to Passat 1994 - 1996 ma samoregulaory ręcznego, więc trzeba go regulować tylko w wypadku zmian bębna, tarczy,klocków, szczęk....

Czy tak samo nie jest w Golfie III ???


!!!...5 września 2020: 15 lat mojej obecności na forum VW GOLF...!!!

-one-
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 128
Rejestracja: ndz paź 23, 2005 22:12
Lokalizacja: W-wa

Post autor: -one- » pt gru 30, 2005 00:52

Michael G60 pisze:O,lie mi wiadomo, to Passat 1994 - 1996 ma samoregulaory ręcznego, więc trzeba go regulować tylko w wypadku zmian bębna, tarczy,klocków, szczęk....

Czy tak samo nie jest w Golfie III ???
masz rację dokładnie tak samo,ale ludzie czasem zapominają o tym i zamiast pomóc samoregulacji się napiąć skracaja linki co czesciowo pomaga ale zmniejsza wydate ręcznego :bajer:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 305 gości