Witam wszystkich
Posiadam Golfa 4 AHF po modach w Dynosofcie (wątek w dziale speed)
Zaczęło sie od tego ,że na początku modów podczas zmiany z VNT 15 na VNT 17 kierownice w VNT 15 stały-ok miały prawo mało go goniłem. Po zakończeniu modów auto uzyskało 170 KM i 360Nm ,było pięknie przez 10 dni aż nie wysrało sie turbo (po demontażu łopatki wirnika były zdeformowane po stronie ciepłej ,bliżej tej strony ukręcił sie również wałek. Pomyślałem wtedy ok kupiłem używke od kupla ,który handluje turbinami ok może wada konstrukcyjna jak kiedys u Cowboya. Kolega w ramach rekalmacji dał mi następną turbine, auto chodziło 2 tygodnie super ale 3 dni temu odczułem wyraźne przeładowanie z dołu ,pojechałem od razu do Mirassa i sie potwierdziło juz u samego dołu przy bucie w podłodze łapie notlauf -motor mega przeładowany-kierownice stoją!!!
Dodam ,że przed montażem turbiniarz sprawdzał geomertie przy mnie na odkreconej sztandze -chodziły wzorowo (przy wcześniejszej jak i przy obecnej turbinie)
Kolega też miał takie przypadki -czyścił żaluzje 3 razu w przeciągu 3 miesięcy po zmienie pompy z 10 na 11
Dodam jeszcze ,że pomimo porawionych dawek startowych w sofcie auto przy zimnym rozruchu pali nieco ciężej i bardzo mocno kopci (przed softem tez tak było),
na ciepłym pali od strzała i bezdymnie.
CZY to wina pompy, proszę szanownych kolegów o pomoc i ew. sugestie bo po dwóch tygodniach jazdy zapiekające sie zaluzje i to juz po raz 3 to chyba absurd. Autem jeżdze z głową .
Moja pompa to 10 seria.
Pozdrawiam
[ Dodano: 31 Mar 2009 14:46 ]
Szkoda że nikt nie może mi pomóc ,koledzy jakieś sugestie?
AHF Zapiekające sie kierownice a pompa - jaki zwiazek?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
AHF Zapiekające sie kierownice a pompa - jaki zwiazek?
Ostatnio zmieniony śr kwie 01, 2009 15:38 przez mahos, łącznie zmieniany 3 razy.
AHF 163,1@392 :) powered by Dynosoft
Dziś jak go odpaliłem to cała ulica będzie chyba musiała umyc okna w domu tak zadymiłem. Miras zrobił już wszystko, żeby jakos ustawić tę pompę przy strzale z zimnego silnika a jest co raz gorzej. Kiedy silnik sie troszeczkę nagrzeje pali od strzała i w ogole nie kopci-ani grama.
Dodam ,że przy odpaleniu z zimnego kiedy kopci chodzi nie równo (bez widocznych falowań obrotów) ale nie równo jak by na 3 gary.
Wtryski są nowe 216 Fratelli.
Olej Motul 10W zmieniany 8 tyś temu,
Wszystkie filtry nowe-bosh,knecht.
Dodam ,że przy odpaleniu z zimnego kiedy kopci chodzi nie równo (bez widocznych falowań obrotów) ale nie równo jak by na 3 gary.
Wtryski są nowe 216 Fratelli.
Olej Motul 10W zmieniany 8 tyś temu,
Wszystkie filtry nowe-bosh,knecht.
AHF 163,1@392 :) powered by Dynosoft
no to musisz zdiagnozowac porządnie, kat wtrysku, wtryski itd - może któryś wtrysk niedomaga albo mu spadło cisnienie ?Dodam ,że przy odpaleniu z zimnego kiedy kopci chodzi nie równo (bez widocznych falowań obrotów) ale nie równo jak by na 3 gary.
a czy po odpaleniu kopci na biało czy na czarno ?
[ Dodano: Czw Kwi 02, 2009 15:27 ]
z tym paleniem to może pompa się juz konczy ? jak 10 tka chodzi ma maks wydatku to tez szybciej klęka ?
czy auto bierze olej - bo dymienie na zimnym to moze uszczelniacze popuszczają ?
Witam,
Wczoraj zdjąłem turbine i założyłem całą nową geometrię, stara nie była bardzo okopcona ale kierownice, ze tak powiem przyszlifowały troche pierścień, więc sam już nie wiem czy to wynik czasu i zużycia elementów kierownic czy ta pompa...
Kąt wtrysków i wtryski sprawdzone.
Czy pompa może mieć jakiś wpływ na zapiekające się kierownice? może jakieś pomysły?
Na staych seryjnych wtryskach też zauważałem taki objaw rano i też kopcił ale na 216 od pewnego czasu to jest siekiera;/
-Kopci na ciemny kolor ale nie jest to czysto czarny kolor . Oleju dolewam 0,7 na 10 000.
[ Dodano: 05 Kwi 2009 02:21 ]
Witam,
Podzielę sie kolejnymi spostrzeżeniami:P
Dziś przy 22 C (tyle było w południe we Wrocławiu:P)
odpalił i zero dymu...chodził od razu równo i cichutko...
Pozdrawiam!!!
Wczoraj zdjąłem turbine i założyłem całą nową geometrię, stara nie była bardzo okopcona ale kierownice, ze tak powiem przyszlifowały troche pierścień, więc sam już nie wiem czy to wynik czasu i zużycia elementów kierownic czy ta pompa...
Kąt wtrysków i wtryski sprawdzone.
Czy pompa może mieć jakiś wpływ na zapiekające się kierownice? może jakieś pomysły?
Na staych seryjnych wtryskach też zauważałem taki objaw rano i też kopcił ale na 216 od pewnego czasu to jest siekiera;/

[ Dodano: 05 Kwi 2009 02:21 ]
Witam,
Podzielę sie kolejnymi spostrzeżeniami:P
Dziś przy 22 C (tyle było w południe we Wrocławiu:P)
odpalił i zero dymu...chodził od razu równo i cichutko...
Pozdrawiam!!!
AHF 163,1@392 :) powered by Dynosoft
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 66 gości