problem z temperatura

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
HugokopteR
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 231
Rejestracja: pn paź 08, 2007 22:12
Lokalizacja: NEL
Kontakt:

problem z temperatura

Post autor: HugokopteR » ndz mar 29, 2009 22:54

na MFA pokazuje mi temperature przyjmijmy 80*, natomiast wskazowka w ogole nie wychyla sie.

wskaznik temperatury na pewno jest dobry, przekladane byly cale zegary i to samo



Awatar użytkownika
krzaś
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 296
Rejestracja: ndz sty 14, 2007 13:49
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: krzaś » ndz mar 29, 2009 23:26

HugokopteR pisze:natomiast wskazowka w ogole nie wychyla sie.
a od czego ta wskazówka ? Od wody?


Zapraszamy http://cb-pomorze.pl/viewtopic.php?t=32#top

muzykant

Post autor: muzykant » ndz mar 29, 2009 23:40

Wskaźnik na desce jest sterowany czarnym czujnikiem temperatury na króćcu, zobaczy czy może kostka nie odpięta lub może okablowanie przerwane. A MFA za to nie pokazuje temperatury ale oleju?



Awatar użytkownika
HugokopteR
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 231
Rejestracja: pn paź 08, 2007 22:12
Lokalizacja: NEL
Kontakt:

Post autor: HugokopteR » pn mar 30, 2009 00:33

krzaś pisze:
HugokopteR pisze:natomiast wskazowka w ogole nie wychyla sie.
a od czego ta wskazówka ? Od wody?
tak, od wody
muzykant pisze:Wskaźnik na desce jest sterowany czarnym czujnikiem temperatury na króćcu, zobaczy czy może kostka nie odpięta lub może okablowanie przerwane.
a mozesz dokladniej wytlumaczyc?
Ostatnio zmieniony pn mar 30, 2009 00:34 przez HugokopteR, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Alex_220
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 99
Rejestracja: ndz sty 25, 2009 14:12
Lokalizacja: Nysa

Post autor: Alex_220 » pn mar 30, 2009 00:38

Dokładnie MFA pokazuje temp. oleju :bigok: Jeśli natomiast wskaźnik od temperatury wody na blacie nie wychyla się, a twierdzisz, że wskaźniki są dobre bo poprzekładane, to termostat się skończył (zaciął w położeniu otwartym) i układ w ogóle się nie grzej( spróbuj pogazować na postoju może się wychyli) jeśli nie, sprawdź czujnik temperatury cieczy na wlocie węża od chłodnicy do głowicy, ewentualnie rezystancję. :grin: Powodzenia
Ostatnio zmieniony pn mar 30, 2009 00:39 przez Alex_220, łącznie zmieniany 1 raz.


Nigdy nie pij kiedy prowadzisz, za dużo się rozlewa!!!

Awatar użytkownika
Paweł NPI
...
...
Posty: 1821
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 13:55
Lokalizacja: OLSZTYN / Ruciane-Nida VWarmińsko-mazurskie

Post autor: Paweł NPI » pn mar 30, 2009 06:00

Alex_220 pisze:termostat się skończył (zaciął w położeniu otwartym) i układ w ogóle się nie grzej
Nawet gdy termostat się zatnie na otwartym to te 50-70 stopni silnik uzyska.
Napewno coś z czujnikiem, lub z jego okablowaniem.


[url=http://www.ilespala.pl/podsumowanie/426][img]http://www.ilespala.pl/obrazek/426/3/1[/img][/url]

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
HugokopteR
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 231
Rejestracja: pn paź 08, 2007 22:12
Lokalizacja: NEL
Kontakt:

Post autor: HugokopteR » pn mar 30, 2009 08:59

moze jakies konkretniejsze pomysly bo trasa czeka i chce to jak najszybciej zrobic

edit:

moze inaczej: ktory czujnik jest odpowiedzialny za wskazania temperatury (prosze o foto)

edit:

czy to ten czujnik(zaznaczony koleczkiem na foto) jest odpowiedzialny za wskazania?
Obrazek
Ostatnio zmieniony pn mar 30, 2009 10:13 przez HugokopteR, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
Alex_220
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 99
Rejestracja: ndz sty 25, 2009 14:12
Lokalizacja: Nysa

Post autor: Alex_220 » pn mar 30, 2009 11:01

Tak to ten :)
palen pisze: Nawet gdy termostat się zatnie na otwartym to te 50-70 stopni silnik uzyska.
Napewno coś z czujnikiem, lub z jego okablowaniem.
A nieprawda kolego ja miałem zacięty termostat w pozycji otwartej, sprawne wskaźniki i wskazówka temp. nawet nie drgnęła....trzeba było solidnie gazować na postoju żeby w ogóle się lekko odchyliła. Ale Zgadzam się z Tobą że najpierw sprawdziłbym czujnik :pub:


Nigdy nie pij kiedy prowadzisz, za dużo się rozlewa!!!

Awatar użytkownika
Paweł NPI
...
...
Posty: 1821
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 13:55
Lokalizacja: OLSZTYN / Ruciane-Nida VWarmińsko-mazurskie

Post autor: Paweł NPI » pn mar 30, 2009 15:59

Alex_220 pisze:A nieprawda kolego ja miałem zacięty termostat w pozycji otwartej, sprawne wskaźniki i wskazówka temp. nawet nie drgnęła....
Ja też miałem tak zacięty i te 50-70 stopni miałem. Ale skoro tak miałeś to zwracam honor :pub:
HugokopteR, Tak to powinien być ten czujnik. A sprawdź czy po jakichś 10km jazdy dolny wąż jest ciepły/gorący. Będzie temat praktycznie rozwiązany.


[url=http://www.ilespala.pl/podsumowanie/426][img]http://www.ilespala.pl/obrazek/426/3/1[/img][/url]

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
HugokopteR
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 231
Rejestracja: pn paź 08, 2007 22:12
Lokalizacja: NEL
Kontakt:

Post autor: HugokopteR » pn mar 30, 2009 16:38

to nie czujnik, zalozylem nowy i to samo



Awatar użytkownika
Paweł NPI
...
...
Posty: 1821
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 13:55
Lokalizacja: OLSZTYN / Ruciane-Nida VWarmińsko-mazurskie

Post autor: Paweł NPI » pn mar 30, 2009 21:47

HugokopteR, A co z dolnym wężem? Ogrzewanie działa czy leci letnie/zimne powietrze??


[url=http://www.ilespala.pl/podsumowanie/426][img]http://www.ilespala.pl/obrazek/426/3/1[/img][/url]

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
HugokopteR
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 231
Rejestracja: pn paź 08, 2007 22:12
Lokalizacja: NEL
Kontakt:

Post autor: HugokopteR » pn mar 30, 2009 21:58

palen pisze:HugokopteR, A co z dolnym wężem? Ogrzewanie działa czy leci letnie/zimne powietrze??
wszystkie weze gorace



Awatar użytkownika
Alex_220
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 99
Rejestracja: ndz sty 25, 2009 14:12
Lokalizacja: Nysa

Post autor: Alex_220 » wt mar 31, 2009 00:27

HugokopteR pisze:wszystkie weze gorace


W takim razie termostat odpada :/ Skoro czujnik i termostat dobry, to pozostał sam wskaźnik (w tej sytuacji po prostu musi być walnięty) Sprawdź rezystancję.


Nigdy nie pij kiedy prowadzisz, za dużo się rozlewa!!!

Awatar użytkownika
Paweł NPI
...
...
Posty: 1821
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 13:55
Lokalizacja: OLSZTYN / Ruciane-Nida VWarmińsko-mazurskie

Post autor: Paweł NPI » wt mar 31, 2009 05:54

Alex_220 pisze:Skoro czujnik i termostat dobry, to pozostał sam wskaźnik (w tej sytuacji po prostu musi być walnięty)
lub uszkodzony kabelek gdzieś po drodze.


[url=http://www.ilespala.pl/podsumowanie/426][img]http://www.ilespala.pl/obrazek/426/3/1[/img][/url]

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 214 gości