Tunning 1z za 10 gr. fotoporada

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

UKI_XX
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: śr mar 18, 2009 01:25
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » pn mar 23, 2009 22:48

to już lepiej zrób żeby się załączał przy pedale w podłodze :grin: w dieslu to nie robi większej różnicy a zawsze będziesz miał więcej frajdy :bigok: a jak zrobisz w 1/3 to będą Ci się zmieniały skokowo obroty w momencie włączenia rezystora więc albo na początku albo na końcu gazu :bigok:


czyszczenie nastawników indukcyjnych VW, Audi TDI

ben84
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: wt lis 18, 2008 19:18
Lokalizacja: Brzeg

Post autor: ben84 » wt mar 24, 2009 17:07

BLADY VW pisze:Witam, założyłem dzisiaj opornik 470 ohm, gdy go załączę to silnik dostaje na 2 sek. inne obroty, lecz podczas jazdy jakoś nie szczególnie odczuwam różnicę. Czy opornik np. 390 ohm zmieni coś???
jak założysz 390 ohm to też przy załączaniu beda inne obroty przez chwilwe (może sekunde lub dwie) ale powinieneś odczuć znaczny przyrost mocy.

[ Dodano: 24 Mar 2009 18:22 ]
szczepan03 pisze:Witam.
Już dawno się przymierzałem do założenia opornika, ale dopiero dzisiaj się zdecydowałem wprowadzić pomysł w życie. Różnica przy załączonym oporniku jest kolosalna. Założyłem opornik 390 ohm i jak się powoli rusza to ok a jak pedał w podłogę lub szybkim przyśpieszaniu to podobno idzie duża chmura (brat obserwował z zewnątrz). Na biegu jałowym i powolnym dodawaniu gazu zaczyna kopcić przy ok 4500obr/min. Mam zamiar używać opornika bardzo sporadycznie, dlatego pytam was o radę czy zostawić jak jest czy może zmienić opornik na 430ohm? Przy równej jeździe ok 3500obr/min też nie kopci.
Zaślep EGR'a to przestanie kopcić.



BLADY VW
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: ndz mar 22, 2009 13:51
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: BLADY VW » wt mar 24, 2009 22:56

Dzięki ben84 dzisiaj założyłem 390ohm i jest znaczna róznica!!!



szczepan03
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: czw lut 14, 2008 09:26
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: szczepan03 » sob mar 28, 2009 16:18

Zaślepiłem EGR'a i jest o niebo lepiej. Puszcza tylko małego bączka a potem już bez dymu. Musze jeszcze sprawdzić filtr powietrza bo może pasowałoby już zmienić ( ma troche ponad rok)



darkjustice
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 467
Rejestracja: sob kwie 26, 2008 20:13
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: darkjustice » pn mar 30, 2009 08:30

jaki odnotowaliście średni wzrost spalania?


...a ja palę gume na wstecznym ;]

UKI_XX
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: śr mar 18, 2009 01:25
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » pn mar 30, 2009 23:09

to zależy gdzie jeździsz i ile czasu butujesz na rezystorze :grin: w moim przypadku z śr. 5.7l pare razy wyszło jakieś 6.3l przy umiarkowanym wykorzystaniu rezystora ale jak to u nas jest ...dla chcącego nic trudnego... i na własne żądanie można podkręcić spalanie nawet do 16l :bigok: bo frajda z zostawiania praktycznie wszystkiego w tyle jest niezła :grin:


czyszczenie nastawników indukcyjnych VW, Audi TDI

Awatar użytkownika
wshgrohu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: wt lip 03, 2007 16:38
Lokalizacja: Pisz/seaham

Post autor: wshgrohu » śr kwie 01, 2009 01:29

Hej, czy wie ktos moze jak jak to z silnikiem AGR jest ?
Probowalem ostatnio to podlaczyc , ale nie do konca wiedzialem co z tymi pinami .
Dalem rezystor 1000ohm , efekt byl taki ze po wlaczeniu przycisku silnik gasl po sekundzie ,gdy go wylaczylem mozna bylo odpalic i normalnie chodzil.
Nie wiem czy powinienem dac mniejszy rezystor , czy cos zle podlaczylem.
Wie ktos moze jak ta kostke w AGR zrobic ?



UKI_XX
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: śr mar 18, 2009 01:25
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » śr kwie 01, 2009 12:31

może silnik zrobił Ci prima aprilis i zamienił kabelki w kostce :bigok:


czyszczenie nastawników indukcyjnych VW, Audi TDI

ben84
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: wt lis 18, 2008 19:18
Lokalizacja: Brzeg

Post autor: ben84 » czw kwie 02, 2009 14:06

Wtam wszystkich :bajer:
Czy u was też wywala błąd na vagu po załączeniu opornika? Tak on wygląda:

nastawnik obiętości-n146 poza specyfikacją-wartość górna - błąd sporadyczny

Z góry dzięki za odpowiedz tym którzy mogą to sprawdzić



Awatar użytkownika
antojuja
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 413
Rejestracja: pn lut 16, 2009 19:23
Lokalizacja: Konin/WLKP
Kontakt:

Post autor: antojuja » czw kwie 02, 2009 16:51

a jak to sie ma do mojego silnika tzn ASV czy tez mozna go w ten sposob podrasowac i czy podlaczenie pinow jest takie jak w fotoporadzie??? prosze o pomoc zebym przypadkiem czegos nie zpartolil, z gory dzieki



Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » czw kwie 02, 2009 20:08

Pojawia sie blad w ECU jesli zapalasz z zalaczonym opornikiem.
Ostatnio zmieniony czw kwie 02, 2009 21:16 przez Gitner, łącznie zmieniany 1 raz.


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » czw kwie 02, 2009 21:17

antojuja pisze:a jak to sie ma do mojego silnika tzn ASV czy tez mozna go w ten sposob podrasowac
ASV to lepszy AFN.. ile masz pinow przy kostce od pompy?


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
wshgrohu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: wt lip 03, 2007 16:38
Lokalizacja: Pisz/seaham

Post autor: wshgrohu » pt kwie 03, 2009 11:34

Ja w agr mam 10 i nie wiem jak mam to podlaczyc



UKI_XX
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: śr mar 18, 2009 01:25
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » pt kwie 03, 2009 12:01

w AGR wydziel wiązkę od nastawnika i podłącz pod odpowiednie kolory


czyszczenie nastawników indukcyjnych VW, Audi TDI

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 58 gości