Swap licznika z MK4 do Polo 6n

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
imp
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 845
Rejestracja: ndz kwie 10, 2005 23:31
Lokalizacja: mysłovwice/glivwice
Kontakt:

Swap licznika z MK4 do Polo 6n

Post autor: imp » ndz mar 29, 2009 20:01

Witam zakupiłem polo z zegarami z MK4 .Mój motor to powalające 1.3 ADX.
Problem mam z wskaźnikiem paliwa ,głupoty pokazuje jak ma fuul bak pokazuje ze ma zero ,jak mam rezerwe pokazuje mi troszke wiecej nad rezerwą .
Drugi problem to migająca kontrolka oleju i pikanie 3 razy -podczas jazdy pikanie sie powtarza kilka razy ,kontrolka oleju miga cały czas.
Ostatnio zmieniony ndz mar 29, 2009 22:06 przez imp, łącznie zmieniany 1 raz.


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53310&postdays=0&postorder=asc&start=0]my ex mk3 GTI 20 jahre by ABF[/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2269482#2269482]actual mk4 GTI Exlusive by AGU[/url]

6N 1.4 8V/MK4 1.6 8V/MK3GTI 2.016v/DERBY 1.1 8V/MK4GTI 1.8T 20V/6N 1.3 8V/A4 B6 1.9TDI/A4 B7 2.0TDI

Awatar użytkownika
edzio
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3937
Rejestracja: pt cze 27, 2008 01:00

Post autor: edzio » ndz mar 29, 2009 20:06

Najlepszym rozwiązaniem będzie zmiana na orginalne.



Awatar użytkownika
imp
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 845
Rejestracja: ndz kwie 10, 2005 23:31
Lokalizacja: mysłovwice/glivwice
Kontakt:

Post autor: imp » ndz mar 29, 2009 20:44

edzio pisze:Najlepszym rozwiązaniem będzie zmiana na orginalne.
Myslę ze bedzie to można dopracować .Czekam na opinie obcykanych w temacie.


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53310&postdays=0&postorder=asc&start=0]my ex mk3 GTI 20 jahre by ABF[/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2269482#2269482]actual mk4 GTI Exlusive by AGU[/url]

6N 1.4 8V/MK4 1.6 8V/MK3GTI 2.016v/DERBY 1.1 8V/MK4GTI 1.8T 20V/6N 1.3 8V/A4 B6 1.9TDI/A4 B7 2.0TDI

Awatar użytkownika
edzio
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3937
Rejestracja: pt cze 27, 2008 01:00

Post autor: edzio » ndz mar 29, 2009 20:50

oczywiście,wskaźnik paliwa można skorygowac vagiem ,ale czy aż w takim stopniu musisz popróbowac.Co do ciśnienia to zacznij od czujników i sprawdzenia pinologi przy liczniku ,czy dostaje sygnał .



Awatar użytkownika
imp
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 845
Rejestracja: ndz kwie 10, 2005 23:31
Lokalizacja: mysłovwice/glivwice
Kontakt:

Post autor: imp » pn mar 30, 2009 00:34

Na innym forum podpowiadają zmiane czujnika ciśnienia oleju na czujnik z golfa IV 1.4 16v
,a pływak zapakować z polowki 6N2.

..teraz jak dokopać sie do plywaka i czujnika oliwy ??


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53310&postdays=0&postorder=asc&start=0]my ex mk3 GTI 20 jahre by ABF[/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2269482#2269482]actual mk4 GTI Exlusive by AGU[/url]

6N 1.4 8V/MK4 1.6 8V/MK3GTI 2.016v/DERBY 1.1 8V/MK4GTI 1.8T 20V/6N 1.3 8V/A4 B6 1.9TDI/A4 B7 2.0TDI

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 137 gości