Buczenie

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Xabingo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1787
Rejestracja: śr lip 11, 2007 10:52
Lokalizacja: TBU
Kontakt:

Buczenie

Post autor: Xabingo » sob mar 28, 2009 18:55

Witam!
Co może być przyczyną buczenia w MKII ??? Od prędkości ok.100km/h do 110km/h buczenie jest najbardziej denerwujące.
Opony zmieniłem i nadal przy tych prędkościach coś buczy.


MK2 ukończone w 95%
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.

Obrazek

Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » sob mar 28, 2009 18:59

Xabingo pisze:Opony zmieniłem i nadal przy tych prędkościach coś buczy.
mysle ze to łozysko i to wcale nie koniecznie z przodu



noomercy
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 118
Rejestracja: wt sty 27, 2009 23:59
Lokalizacja: w-wo

Post autor: noomercy » sob mar 28, 2009 21:22

lozysko :bajer:



daroo00
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: sob cze 07, 2008 00:21
Lokalizacja: Krapkowice

Post autor: daroo00 » sob mar 28, 2009 21:44

Tak ja wyżej koledzy pisali - łożysko najprawdopodobniej z tyłu
Też tak miałem na początku przy prędkości od 100 do 120 a po jakiś 100 km także w przedziale 50 -60 km/h - trochę jakby helikopter leciał :bajer:
No i czasem trudno wyczuć które koło czy prawe czy lewe... Wymieniłem oba z tyłu i jest ok :bigok:


daroo00

Awatar użytkownika
pakero
Diesel Power
Diesel Power
Posty: 287
Rejestracja: czw paź 11, 2007 20:43
Lokalizacja: EOP

Post autor: pakero » sob mar 28, 2009 22:33

zdecydowanie łożysko miałem taki sam problem wydawało się iż odgłos idzie gdzieś z przedniego koła ale to tylko takie efekt okazało się iż to tylko było łożysko z tyłu. Koszt ok 30-50zł /szt i po problemie.



noomercy
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 118
Rejestracja: wt sty 27, 2009 23:59
Lokalizacja: w-wo

Post autor: noomercy » sob mar 28, 2009 22:34

aby sprawdzic wystarczy podniesc kola na lewarku i zakrecic dobrze, powinienes uslyszec lekkie buczenie i bedziesz wiedzial ktore :grin: przynajmniej ja tak robie :goof:



Awatar użytkownika
Xabingo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1787
Rejestracja: śr lip 11, 2007 10:52
Lokalizacja: TBU
Kontakt:

Post autor: Xabingo » ndz mar 29, 2009 19:08

Dzięki za odp. Jak zmienię łożyska to dam znać...


MK2 ukończone w 95%
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.

Obrazek

kasztan_TDI
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 302
Rejestracja: czw sie 07, 2008 12:04

Post autor: kasztan_TDI » ndz mar 29, 2009 19:10

lekko sie podepne pod temat, tez wlasnie chcialem wymieniac lozysko z tylu tylko nie wiem ktore bo czasem buczy czasem prawie wcale, z tyłu przychodza 2x ? na jedno kolo ? zewn i wewn ?



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » ndz mar 29, 2009 19:13

kasztan_TDI pisze:z tyłu przychodza 2x ?
tak p :bajer: oszukaj w FAQ jest foto porada :)



macio153
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 90
Rejestracja: pt gru 21, 2007 19:43
Lokalizacja: Podbeskidzie

Post autor: macio153 » sob kwie 04, 2009 12:41

Witam! Mam taki problem, po wymianie łożyska nadal buczało, więc zdjąłem tylne prawe koło i okazało się, że łożysko nie siedzi na swoim miejscu w bębnie tylko zeskoczyło i osiadło na piaście, dodam, że siedzi tam dosyć ciasno, żeby je zdjąć trzeba się trochę nasiłowac... Złożyłem to drugi raz, poprawnie ale nadal buczy i dzisiaj po zdemontowaniu koła, łożysko znów nie jest na swoim miejscu. Zamieszczam foto. Co może być tego przyczyną?
Obrazek
Ostatnio zmieniony sob kwie 04, 2009 13:28 przez macio153, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
krzycho85
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 820
Rejestracja: pt lis 11, 2005 22:13
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: krzycho85 » sob kwie 04, 2009 18:09

Mam taki problem, po wymianie łożyska nadal buczało, więc zdjąłem tylne prawe koło i okazało się, że łożysko nie siedzi na swoim miejscu w bębnie tylko zeskoczyło i osiadło na piaście, dodam, że siedzi tam dosyć ciasno, żeby je zdjąć trzeba się trochę nasiłowac...
Szczerze mówiąc nie rozumiem ocb. Na zdjęciu wszystko wygląda OK. Jedyne co możesz sprawdzić to czy małe łożysko nie obraca sie luźno na czopie.



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » sob kwie 04, 2009 21:10

krzycho85 pisze:Szczerze mówiąc nie rozumiem ocb. Na zdjęciu wszystko wygląda OK. Jedyne co możesz sprawdzić to czy małe łożysko nie obraca sie luźno na czopie.
a zauwazyles ze lozysko zostało na czopie ?? :) tak nie powinno byc :) ma zostac w bebnie , trzymane simeringiem zeby nie wyleciało, :)

macio153 pisze:Witam! Mam taki problem, po wymianie łożyska nadal buczało, więc zdjąłem tylne prawe koło i okazało się, że łożysko nie siedzi na swoim miejscu w bębnie tylko zeskoczyło i osiadło na piaście, dodam, że siedzi tam dosyć ciasno, żeby je zdjąć trzeba się trochę nasiłowac.

mozesz miec wytarty juz czop, u mnie jest to samo , musze sciagacza uzywac czasem i trzeba uwazac zeby nie popsuc łozyska :) juz wymienialem kiedys czop i z tego co kojarze to ten sam ktory teraz jest za cienki i lozysko na nim zostaje :)


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
krzycho85
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 820
Rejestracja: pt lis 11, 2005 22:13
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: krzycho85 » sob kwie 04, 2009 22:39

a zauwazyles ze lozysko zostało na czopie ?? :) tak nie powinno byc :) ma zostac w bebnie , trzymane simeringiem zeby nie wyleciało
Nie wiedziałem, rozbierałem wiele takich bębnów i praktycznie w 90% przypadków łożysko zostaje na czopie.
Myślałem że jak zejdzie z czopa to może świadczyć o zużyciu tego czopa, na nowy zawsze łożysko wchodzi dosyć ścisło i nie dziwie się że potem na nim zostaje



Awatar użytkownika
Bbrutus (Burex)
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 239
Rejestracja: pt mar 06, 2009 14:48
Lokalizacja: DolnyŚląsk/WLKP
Kontakt:

Post autor: Bbrutus (Burex) » sob kwie 04, 2009 23:25

Nie wiedziałem, rozbierałem wiele takich bębnów i praktycznie w 90% przypadków łożysko zostaje na czopie.
Myślałem że jak zejdzie z czopa to może świadczyć o zużyciu tego czopa, na nowy zawsze łożysko wchodzi dosyć ścisło i nie dziwie się że potem na nim zostaje
Miałem identyczny problem w seacie, jak zdjąłem bęben, to łożysko zastało na czopie (ośce)
a w bębnie aż wióry leciały, zatarło sie łożysko i starł sie czop, także czop i łożysko jest do wymiany
Miałem identyczny problem w seacie, jak zdjąłem bęben, to łożysko zastało na czopie (ośce)
a w bębnie aż wióry leciały, zatarło sie łożysko i starł sie czop, także czop i łożysko jest do wymiany


>>>>Wolę pchać swojego Volkswagena niż jeździć Oplem<<<<

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 250 gości