Co to jest w silniku VW szczególnie Diesel i Benzyna także??

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

wbrat

Co to jest w silniku VW szczególnie Diesel i Benzyna także??

Post autor: wbrat » sob gru 18, 2004 11:14

Chciałem tylko spytać co to jest i co oznacza w silniku VW Diesel i Benzyna gdzieś od roku 85 aż do 95 (lata podaje orintacyjnie). Dotyczy to szczególnie silników 1.6D TD i TDI, oraz 1.9D i TD oraz TDI oraz także silników benzynowych 1.6 i 2.0. Szególnie interesuje mnie Diesel. I już pisze dokładnie oco mi chodzi. Pod pokrywą klawiatury pod uszczelką tej klawiatury na głowicy u góry bardziej w kierunku pasku rozrządu są cztery odlane wraz z głowicą kołki i moje pytanie. Co one oznaczają????? i dlaczego w różnych samochodach są niektóre scięte a niektóre nie????? A są napewno scięte poniewasz widać po zarysie powierzchni że powstała ona pod wpływen działania jakiegoś freza. Czekam na waszą odpowiedz bo to ważna sprawa a mało kto wie co to oznacza myśle że tutaj znajde odpowiedz na to pytanie. (a tak pozatym to troche już pytałem i wiem co nieco o tym ale nie uprzedzam faktów). Więc proszę zobaczcie pod swoje maski co to jest ja miałem VW golfa 94 roku TD i on miał ścięty tylko 1 kołek a mój kolega miał scięte 3 kołki w VW golf 93 TD.



Awatar użytkownika
GEORG
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 255
Rejestracja: śr gru 22, 2004 10:55
Lokalizacja: TYCHY
Kontakt:

Post autor: GEORG » śr gru 22, 2004 11:52

Witam. Nie jestem pewien ale chyba hodzi o grubość uszczelki pod głowicą. Na uszczelce znowu są wycięcia. Ilość wycięć musi pasować do liczby kołków.



Awatar użytkownika
Thor
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 151
Rejestracja: pt gru 17, 2004 14:57
Lokalizacja: Halemba

Post autor: Thor » śr gru 22, 2004 12:42

Chodzi Ci o takie bolce wystajace z przodu silnika (lewa strona)wysokosci moze z .5cm i promieniu ok 1cm?
Ja mam ich 5 z czego 1 i 3 sa wywiercone(patrzac od lewej) do powierzchni silnika.... tyz mnie to nurtuje o co chodzi.

Pozdrowionka
T.



Awatar użytkownika
MAREK 74
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 990
Rejestracja: sob wrz 11, 2004 21:34
Lokalizacja: Racibórz
Kontakt:

Post autor: MAREK 74 » czw gru 23, 2004 00:35

a może jakieś zdjęcie?


MK1 1.8GTI MK2 GTI 16V + DIGI3.2 MK2 1.8GTI + DIGI 1.75 :)

vudu
Pierwszy Sekretarz
Pierwszy Sekretarz
Posty: 146
Rejestracja: pt sie 27, 2004 08:52
Lokalizacja: Polen

Post autor: vudu » czw gru 23, 2004 15:04

koledze chodzi o kołki od przebiegu, to są kołki serwisowe, auto gdy ma przejechaną X ilośc kilometrów strąca sie jeden kołek (sam widziałem na serwisie jak sie to robi), gdy przejedzie kolejne X strącany jest drógi itd. az kołeczki sie skonczą :)
X = CHYBA 30.000km


[b] I sekretarz PZPR vwgolf.pl [/b]

wbrat

Post autor: wbrat » czw gru 23, 2004 23:48

MAREK 74 pisze:a może jakieś zdjęcie?
Dołanczam zdjęcie zaporzyczone ze strony http://vwgolf.pl zakreśliłem na niebiesko to co nas tak interesuje.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



wbrat

Post autor: wbrat » pt gru 24, 2004 00:13

vudu pisze:koledze chodzi o kołki od przebiegu, to są kołki serwisowe, auto gdy ma przejechaną X ilośc kilometrów strąca sie jeden kołek (sam widziałem na serwisie jak sie to robi), gdy przejedzie kolejne X strącany jest drógi itd. az kołeczki sie skonczą :)
X = CHYBA 30.000km
Zgadzam się z tym ale nie do końca tak są to kołki serwisowe (wiem z pewnego źródła) ale ten X jest owiele większy z tego co ja wiem to 100.000km lecz nie jestem pewien może ktoś wie napewno???. Oraz jeszcze jedno zbijanie kołków jest praktyką z tego co ja wiem tylko za granicą (Niemcy głównie) bo chyyyyba w Polsce tego sie nie robi??? ma się rozumieć w autoryzowanych stacjach VW. Więc wynik jest taki liczymy kołki zbite razy 100 tyś plus na liczniku niepełna setka i mamy prawdziwy przebieg silnika. Acha zauważcie że prawie 100% samochodów o których tu mowa niema książki serwisowej która prawie zawsze ginie na granicy z Polską, w której wiadomo co jest napisane i ma przebiego od 100-200 tys km. haha. Dobra teraz czekam na wasze zdanie chciałbym tą sprawe raz na zawsze ustalić jak jest napewno bo moje informacje są szczątkowe i z różnych zródeł.



vudu
Pierwszy Sekretarz
Pierwszy Sekretarz
Posty: 146
Rejestracja: pt sie 27, 2004 08:52
Lokalizacja: Polen

Post autor: vudu » pt gru 24, 2004 21:38

100 tys napewno nie, ja jak wtedy gadałem z niemcem powiedział ze po 30 tys dwa razy czyli XX a następne po 50 tys Y . Ale czy na 100 % to niewiem, a czy w polsce sie to robi to niewiem :):):):)


[b] I sekretarz PZPR vwgolf.pl [/b]

Awatar użytkownika
igor002
Marysiakra
Marysiakra
Posty: 1050
Rejestracja: pn wrz 06, 2004 15:34
Lokalizacja: z tąd, a tak naprawde: Kraków
Kontakt:

Post autor: igor002 » pt gru 24, 2004 23:00

ja bym szczelał ze x=60 tyś np przy zmianie paska rozrządu...


Mk3 GTI 16V ABF

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 466 gości