SouleR pisze:...,wlacznik termiczny od poloneza (teoretycznie zalacza przy 87) i podpiety pod wysoki bieg wentyli,ale dzisiaj zrobilem ponad 100km i nie zalaczyl sie nawet na chwile,nawet w korku jak stalem ...
Ten włącznik sprawdź sobie, odłącz kabel go od chłodnicy -w kablu masz
najprawdopodobniej 3 żyły, zewżyj najpier jeden później drugi, a jak wiesz bo widać
po czujniku - ma przeważnie dwa styki, które odpowiadają za włączenie wentylatora,
to zewżyj te właśnie dwa, jak się włączy wentylator to masz do kitu ten czujnik
jak nie to może masz uszkodzony silnik w wentylatorze (mało prawdopodobne),
u mnie jest jeszcze jeden czujnik odpowiadający za włączenie się wentylatora, ten
czujnik jest jak podniesiesz maskę to po prawej stronie bloku silnika ( w innym modelu
u gościa tego nie widziałem, ale miał silnik bez T, i jeśli masz jeszcze jeden czujniczek
to zrób podobnie zewrzyj końcówki i jak się wentylator włączy to czujnik włączenie
dodatkowego chłodzenia wentylatorem jest do kitu... (chyba kolor kabli czarny i bialo-czarny)
Co do temperatury 100 stopni, to powiem że możliwe że Ci przekłamuje,
ale głowy nie dam, kichą było by gdyby mówił prawdę, jednak powinien wtedy
załączyć się wentylator, jak nie to sprawdzaj czujniki, i weź dla próby rozgrzej silnik
zewżyj na stałe tak żeby wentylator chodzi i obserwuj czujnik czy temp. silnika spada
podczas pracy wentylatora, powinna spaść po powiedzmy 10 minutach chłodzenia
wentylatorem o jakieś nawet 15-20 stopni
jeśli nic się nie dzieje to na bank masz kiszkowaty czujnik (zegar też wchodzi w rachubę,
ale to bardzo mało prawdopodobne)
zrób te próby daj znać ...