Rzuczcie okiem na moj wykres
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- bradley
- Forum Master
- Posty: 1046
- Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
- Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice
Jakie strojenie? O czym wy mowicie? Ten wykres to jakas kaszana. Albo dupy dal ten co hamowal, albo auto przed wlozeniem wtryskow zero diagnozy i heja. Jesli ciagnie rowno i dobrze to hamownia z dupy. Takie falbanki to napewno czuc na drodze. Tutaj wyglada jakby n75 dzialal w trybie 0-1
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]
dokładnie, jak N-75 walczy z turbiną to po overboostcie jest potem spadek doładowania - oczywiscie LMM tez mniej pokazujePinkFloyd pisze:przycinał sie co jakis czas kierowniczki turbiny i N75 nie mógł wysterowac stabilnego cisnienia i doładowanie falowało- przy mniejszym cisnieniu doładowania beda tez miejsze wartosci przepływki.
takie szarpanie i fale pochodzą tez od błędów przepływki - tak czy owak auto do zdiagnozowania, trzeba naprawić i shamić jeszcze raz
-
- Nowicjusz
- Posty: 6
- Rejestracja: ndz sty 04, 2009 13:17
- Lokalizacja: Wroclaw
Re: Rzuczcie okiem na moj wykres
Czesc,caddy24 pisze:co o tym myslicie?
1) wykonac logi dynamiczne 003, 004, 008, 011 w celu czysto diagnostycznym
2) udac sie na jakis zlom/sprzedaz wegla itp by zwazyc auto (waga z papierow <> waga real) - to takze do normalnych hamowni drogowach "w walizce" jest potrzebne!
3) sciaganc KPOWER, wykonac odpowiednie logi vag-comem(*) w fazie przyspieszania i wytracania predkosci, skonfigurowac program (waga auta z kierowca!), nakarmic go logami i wygenerowac sobie "wykres jak z hamowni drogowej" for free**)
Pozdrawiam,
Przemek
*)
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1098412.html
**) wersja demo chyba pokazuje ale nie pozwala zapisac wykresu
- bradley
- Forum Master
- Posty: 1046
- Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
- Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice
przemek4net, znalazlem program easydiag, ktory jest napisany przez tego samego goscia co kpower ale po tym jak sprzedal swoje prawa autorskie, easydiag jest freeware.
Popatrzcie na wykresy jakie moze generowac ten program:
Juz gdzies widzialem podobne przebiegi mocy
Btw. najbardziej podoba mi sie "butt-dyno" czyli po polskiemu dupohamownia
Popatrzcie na wykresy jakie moze generowac ten program:
Juz gdzies widzialem podobne przebiegi mocy
Btw. najbardziej podoba mi sie "butt-dyno" czyli po polskiemu dupohamownia
Ostatnio zmieniony ndz mar 29, 2009 10:53 przez bradley, łącznie zmieniany 1 raz.
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]
-
- Nowicjusz
- Posty: 6
- Rejestracja: ndz sty 04, 2009 13:17
- Lokalizacja: Wroclaw
Czesc,
wszystkie te programy jak i hamownia dyno "w walizce" dzialaja podobnie i do swoich obliczen potrzebuja:
- obroty + predkosc/zmiana predkosci w fazie przyspieszania
- obroty + predkosc/zmiana predkosci w fazie zwalniania (na sprzegle)
- stale (waga auta i inne)
Dyno informacje o predkosci (jej zmianie) ma z tej tarczki na kole (zakladam, ze to dokladne wskazanie) to obroty silnika "przelicza" znajac przelozenie skrzyni+rozmiar kol
Kpower informacje o obrotach ma z logi 005 a o predkosci 006. Problem taki, ze mimo, ze logi sa robione rownoczesnie to dane nie sa z tych samych momnentow czasowych (widac to w "timestampach") -> im wolniejszy odczyt przy logowaniu tym wyniki moga wychodzic durniejsze
Dobra transmijsa (czesto odczyty) + logowanie na 3ce (a nie 2ce) chyba powinny wystarczyc
Nie wiem czy nie mozna np wygenerowac sobie samemu logu 005 (timestampy z logu 006 a obroty zwyczajnie przeliczyc na podstawie predkosci i przelozenia)
Byc moze (do sprawdzenia) gdzies w logach ze sterownika ABS mozna odczytac tez predkosc (z czujnikow abs'u) i od tego przeliczac obroty... to juz dla bardziej dociekliwych..
Nie jest powiedziane, ze np nowsze modele audi/vw nie maja "gesciejszej" transmisji danych po kablu (8 bitowy sterownik 1Z a edc16 to przepasc przeciez)
Pozdrawiam,
Przemek
wszystkie te programy jak i hamownia dyno "w walizce" dzialaja podobnie i do swoich obliczen potrzebuja:
- obroty + predkosc/zmiana predkosci w fazie przyspieszania
- obroty + predkosc/zmiana predkosci w fazie zwalniania (na sprzegle)
- stale (waga auta i inne)
Dyno informacje o predkosci (jej zmianie) ma z tej tarczki na kole (zakladam, ze to dokladne wskazanie) to obroty silnika "przelicza" znajac przelozenie skrzyni+rozmiar kol
Kpower informacje o obrotach ma z logi 005 a o predkosci 006. Problem taki, ze mimo, ze logi sa robione rownoczesnie to dane nie sa z tych samych momnentow czasowych (widac to w "timestampach") -> im wolniejszy odczyt przy logowaniu tym wyniki moga wychodzic durniejsze
Dobra transmijsa (czesto odczyty) + logowanie na 3ce (a nie 2ce) chyba powinny wystarczyc
Nie wiem czy nie mozna np wygenerowac sobie samemu logu 005 (timestampy z logu 006 a obroty zwyczajnie przeliczyc na podstawie predkosci i przelozenia)
Byc moze (do sprawdzenia) gdzies w logach ze sterownika ABS mozna odczytac tez predkosc (z czujnikow abs'u) i od tego przeliczac obroty... to juz dla bardziej dociekliwych..
Nie jest powiedziane, ze np nowsze modele audi/vw nie maja "gesciejszej" transmisji danych po kablu (8 bitowy sterownik 1Z a edc16 to przepasc przeciez)
Pozdrawiam,
Przemek
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości