Witam na wstępie wszystkich.Mam od niedawna golfa cabrio 95r 1800 (abs) i nagle pojawił się taki problem jadąc na gazie silnik cały czas ma ok3000 obr a jak przełącze na benzyne to obroty falują międzay 600 a 1300 obr.
instalacja gazowa z śrubą bez elektroniki, niedawno wymieniłem cały wydech co wiązało się z odkręceniem kolektorów ,brak katalizatora =strumioenica.
Bardzo proszę o pomoc
Falujące obroty na benzynie,na gazie trzyma 3000obr
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- B_O_N_K
- Gadatliwa bestia
- Posty: 659
- Rejestracja: pn lis 29, 2004 16:17
- Lokalizacja: Bargłów Kościelny
- Kontakt:
Falowanie obrotów będzie także gdy będziesz miał nieszczelny dolot.
A co do gazu to może po prostu zmniejsz obroty kręcąc śrubą na reduktorze/parowniku.
PozdróVWka
A co do gazu to może po prostu zmniejsz obroty kręcąc śrubą na reduktorze/parowniku.
PozdróVWka
[url]http://www.vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=12306&start=0[/url] mk2 GTI...
[url]http://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=19296&start=0[/url] Corrado G60...
[img]http://www.rzeszow.mm.pl/~dbbest/avatarki/logo_bonk.jpg[/img]
[url]http://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=19296&start=0[/url] Corrado G60...
[img]http://www.rzeszow.mm.pl/~dbbest/avatarki/logo_bonk.jpg[/img]
nieszczelność dolotu
właśnie skończyłem .Znalazłem urwane dwa wężyki jeden ten co idzie od filtra powietrza do górnej obudowy wtrysku tej plastykowej a drugi od kolektora ssącego do tej samej obudowy. Nawiasem mówiąc to może ktoś wie co to za ustrojstwo co się znajduje w tej obudowie załaczyłem schemat
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 252 gości