Jak zrobic orurowanie do FMIC, gdzie kupić materiały itd...

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
aadasiek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1043
Rejestracja: wt maja 22, 2007 12:18
Lokalizacja: Dęblin/Barbarówka
Kontakt:

Post autor: aadasiek » sob mar 28, 2009 18:31

witam
ma takie pytanie jak podłączyć IC z lewej strony
większość wpina się w oryginalne rurowanie w taką płaską część
czy ta część ma jakieś znaczenie? czy można puścić rurę prosto do przewodu turbo ?



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » ndz mar 29, 2009 02:36

Moje wypociny :
Mk2 TDI 1Z
Intercooler z Renault Migane Scenic rocznik 2007r.

Obrazek Obrazek Obrazek
I :dol:
Obrazek Obrazek Obrazek

więcej szczegółów z opisem strona 56 mój temat
foto z podłączenia dodam jak to zrobię :bigok:



MZiobro
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 969
Rejestracja: śr sty 17, 2007 23:16
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: MZiobro » ndz mar 29, 2009 23:58

był już tu pokazany ale wcześniej ( bez urazy dla poprzedniego właściciela to lipnie się trzymał) poprawiłem mocowanie, wyprostowałem orurowanie i tak to wygląda, wizualnie identycznie tyle że pewnie się trzyma, IC z Megane..
Obrazek Obrazek



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » pn mar 30, 2009 00:41

MZiobro, mamy chyba taki sam model IC u siebie :)



MZiobro
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 969
Rejestracja: śr sty 17, 2007 23:16
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: MZiobro » pn mar 30, 2009 07:10

To_mas pisze:MZiobro, mamy chyba taki sam model IC u siebie :)
dokładnie tak :bigok:



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pn mar 30, 2009 10:02

To_mas pisze:był już tu pokazany ale wcześniej ( bez urazy dla poprzedniego właściciela to lipnie się trzymał) poprawiłem mocowanie, wyprostowałem orurowanie i tak to wygląda, wizualnie identycznie tyle że pewnie się trzyma, IC z Megane.
a pokaz jak idzie rura wlotowa - ta górna ?

bo zastanawiam sie czy nie trzeba bedzie jej przespawać troche



MZiobro
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 969
Rejestracja: śr sty 17, 2007 23:16
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: MZiobro » pn mar 30, 2009 10:47

kolanko w ic jest przespawane i rura do ic idzie nad ic, potem bez problemów wchodzi do komory....i jeśli ktoś chce to bez problemów pasuje do ori orurowania...dolna rurę tylko trzeba trochę pomodzić aby pasowało ale to też w sumie żaden problem...



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pn mar 30, 2009 21:16

MZiobro pisze:kolanko w ic jest przespawane i rura do ic idzie nad ic, potem bez problemów wchodzi do komory....i jeśli ktoś chce to bez problemów pasuje do ori orurowania...dolna rurę tylko trzeba trochę pomodzić aby pasowało ale to też w sumie żaden problem..
masz fotki puśc na priva :)

juz i tak jestem umówiony ze spawaczem, bo wlot trzeba przerobić ale kurcze potrzebne byłoby alu kolanko fi 50...

a to wyjściowe to chyba pod innym katem ?

no nic przymierze u siebie to bede wiedział... potrzebujesz ta rure jeszcze daj znac bede we Wro w piatek chyba :)



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » pn mar 30, 2009 21:36

Panowie a znacie jakiś dobry sposób by wygiąć rurę tzn zrobić z niej kolanko ?? tak by nie 3a było stosować gumowego ?? Bo dziś podłączałem u siebie dolot i wg mnie za dużo złączek mam i bym to zastąpił ładnie powyginaną rurą :)



grzegorzp
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 348
Rejestracja: pt sie 15, 2008 11:48
Lokalizacja: warszawa - rembertów

Post autor: grzegorzp » pn mar 30, 2009 22:11

albo spawanie kolanek, albo wyginarka



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » pn mar 30, 2009 23:27

albo spawanie kolanek, albo wyginarka
tylko ze wole takie wygięte bo kanciaste pospawane średnio mi podchodzą....

giętarki do rur nie mam
brat mi podsunął pomysł nawali piachu do środka podgrzać palnikiem i próbować giąć...
da rade tak coś zrobić ?



grzegorzp
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 348
Rejestracja: pt sie 15, 2008 11:48
Lokalizacja: warszawa - rembertów

Post autor: grzegorzp » wt mar 31, 2009 01:10

raczej kup kolanka i pospawaj,



MZiobro
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 969
Rejestracja: śr sty 17, 2007 23:16
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: MZiobro » wt mar 31, 2009 07:24

To_mas pisze:
albo spawanie kolanek, albo wyginarka
tylko ze wole takie wygięte bo kanciaste pospawane średnio mi podchodzą....

giętarki do rur nie mam
brat mi podsunął pomysł nawali piachu do środka podgrzać palnikiem i próbować giąć...
da rade tak coś zrobić ?
generalnie tak sie gnie rury ale wątpię by ci to dobrzy wyszło, raz że rurki z nierdzewki a dwa cienkie scianki maja, lepiej spawać- nie nie wyjdzie kanciaste....



Awatar użytkownika
Jackq
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 139
Rejestracja: pn gru 26, 2005 11:37
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: Jackq » czw kwie 02, 2009 14:49

a orientuje się ktoś może gdzie kupić tanio rdzeń ic. pytałem kilku producentów/dystrybutorów ale ceny z kosmosu albo nie odpowiadają na zapytanie. ma ktoś jakiś sprawdzony sklep?


Audi A3 1,8T Quattro 201PS by COMPsport

komfortowy kierunkowskaz raz ruszasz manetka kierunek mignie 3 razy.
Info na PW.

AUKCJA ALLEGRO

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 24 gości