Zapylenie elementu
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Użytkownik
- Posty: 287
- Rejestracja: pt maja 23, 2008 19:08
- Lokalizacja: dolnośląskie
- Kontakt:
Zapylenie elementu
witam. pytanko odnośnie lakierowania. czym i po jakim czasie od malowania pozbyć sie zapylenia z okolic miejsca malowania. roobiłem zaprawki w tylnych lewych drzwiach. i nie malowałem całości do listwy tylko dół drzwi tak na 10 cm i jedno miejsce pod listwą. i zapyliło mi tą część nie malowaną. czym to teraz doprowadzić do porządku? po około tygodniu papier 2000-2500 zmatowić na mokro i polerka pastą? czy moze inny sposób?
Ostatnio zmieniony sob mar 28, 2009 19:13 przez damiano_mo, łącznie zmieniany 1 raz.
fuck air ride
-
- Użytkownik
- Posty: 287
- Rejestracja: pt maja 23, 2008 19:08
- Lokalizacja: dolnośląskie
- Kontakt:
-
- Użytkownik
- Posty: 287
- Rejestracja: pt maja 23, 2008 19:08
- Lokalizacja: dolnośląskie
- Kontakt:
-
- Użytkownik
- Posty: 287
- Rejestracja: pt maja 23, 2008 19:08
- Lokalizacja: dolnośląskie
- Kontakt:
- Razal
- Gadatliwa bestia
- Posty: 929
- Rejestracja: pn gru 13, 2004 11:09
- Lokalizacja: Dolnośląskie
- Kontakt:
papier wodny 2000 - 2500 i jechana / zanim naniesiesz materiał polerski / upewnij się czy na metalic położyłeś lakier bezbarwny / jeśli tak to polerka pastami / jeśli nie to przemyj to wszystko benzyną ekstrakcyjną - odmuchaj i połóż warstewkę bezbarwnego na metalik/ i wtedy dopiero po dwuch dniach polerka...
Pasta np . Farecla 3G, 10G, i jakieś mleczko na koniec.... Można to kupić tam gdzie mieszają lakiery na wagę. Masz świetne porady w dziale FAQ ! POLEROWANIE LAKIERU
Pasta np . Farecla 3G, 10G, i jakieś mleczko na koniec.... Można to kupić tam gdzie mieszają lakiery na wagę. Masz świetne porady w dziale FAQ ! POLEROWANIE LAKIERU
Ostatnio zmieniony sob mar 28, 2009 21:56 przez Razal, łącznie zmieniany 1 raz.
Było: MK2 1,6 / MK3 GT TDI-VP / PASSAT B5 TDI-PD / Jest: PASSAT B6 TDI-CR / Lupo 1,0 / MK4 1,4 16V
ja jak lakierowałem i zapyliłem element to tylko pasta polerska starczyła
comandant tak z woskiem
ale jeśli masz jakieś grudki czy pyłki na tym nowym lakierze i starym to papierek 2000 na mokro na klocku < z warstwa korka lub gąbki >
a potem pasta i jedziesz
tylko ostrożnie bo ja zbierałem zapylenie i przedarłem lakier papierem wodnym 2tys kilkoma *#cenzura#* , taki cienki stary oryginalny lakier
wiec ja robiłem tylko po tej nauczce pastą
a robiłem to po 24 godzinach lakier miękki jeszcze i pięknie dawał się obrabiać
ale bezbarwnym mam nadzieje ze pociągnąłeś dalej niż bazą bo wtedy wyjdzie ci taki szlaczek gdzie wystawać będzie baza
comandant tak z woskiem
ale jeśli masz jakieś grudki czy pyłki na tym nowym lakierze i starym to papierek 2000 na mokro na klocku < z warstwa korka lub gąbki >
a potem pasta i jedziesz
tylko ostrożnie bo ja zbierałem zapylenie i przedarłem lakier papierem wodnym 2tys kilkoma *#cenzura#* , taki cienki stary oryginalny lakier
wiec ja robiłem tylko po tej nauczce pastą
a robiłem to po 24 godzinach lakier miękki jeszcze i pięknie dawał się obrabiać
ale bezbarwnym mam nadzieje ze pociągnąłeś dalej niż bazą bo wtedy wyjdzie ci taki szlaczek gdzie wystawać będzie baza
Ostatnio zmieniony sob mar 28, 2009 21:58 przez dziabi3, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Użytkownik
- Posty: 287
- Rejestracja: pt maja 23, 2008 19:08
- Lokalizacja: dolnośląskie
- Kontakt:
zapylenia pozbędziesz sie tak jak pisałeś papierkiem wodnym i pastą, albo samą pastą tylko potrzeba ci wiecej cierpliwosci ale nie ryzykujesz ze przetrzesz. dobrze ze klarem pomalowales wiecej jak bazą, bo metaliki maja to do siebie ze matowieją jak nie polozysz jeszcze klaru, a jak gdzies niedomalujesz to dziwnie to wyglada, i wlasnie o to chodzilo koledze z tym "szlaczkiem"
-
- Użytkownik
- Posty: 287
- Rejestracja: pt maja 23, 2008 19:08
- Lokalizacja: dolnośląskie
- Kontakt:
- Razal
- Gadatliwa bestia
- Posty: 929
- Rejestracja: pn gru 13, 2004 11:09
- Lokalizacja: Dolnośląskie
- Kontakt:
Możesz, nawet powinieneś - później może być trudniej to polerować jak się lakier dobrze utwardzi. Dawaj, dawaj, polerka i jechana...damiano_mo pisze:oki dzieki. aha i czy moge juz polerować po 2 dobach od malowania tak jak pisali koledzy?
Było: MK2 1,6 / MK3 GT TDI-VP / PASSAT B5 TDI-PD / Jest: PASSAT B6 TDI-CR / Lupo 1,0 / MK4 1,4 16V
- Michał_1977
- _
- Posty: 14226
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Nic nie wspomniałeś o rozcieńczalniku do cieniowania...Nie dawałeś go?
Wpylasz bazę,później klar trochę dalej niż baza i na koniec należy psiknąć rozcieńczalnikiem do cieniowania samo łączenie nowego klaru ze starym.
W/w rozcieńczalnik reaguje z nowym i starym klarem,więc wpyłka wychodzi prawie niewidoczna i przed polerką nie trzeba się tyle męczyć z przycieraniem
Wpylasz bazę,później klar trochę dalej niż baza i na koniec należy psiknąć rozcieńczalnikiem do cieniowania samo łączenie nowego klaru ze starym.
W/w rozcieńczalnik reaguje z nowym i starym klarem,więc wpyłka wychodzi prawie niewidoczna i przed polerką nie trzeba się tyle męczyć z przycieraniem
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 346 gości