Pytanie o rure dolotu
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Pytanie o rure dolotu
Kochani co mi da jej usuniecie?Widzialem na niektorych fotkach ze jej nie macie.
Dzieki za odpowiedzi
Dzieki za odpowiedzi
-
- Mały gagatek
- Posty: 55
- Rejestracja: czw maja 22, 2008 10:48
- Lokalizacja: Opole
u mnie sie rozsypała w drobny mak ale ze była to znaczy ze jakąś tam funkcje miała ja ja zastąpiłem taka rura "papierową" nie wiem jak to wytłumaczyć takie rury były w rozprowadzeniu ogrzewania w polonezie albo duzym fiacie, dostępne w kazdym motoryzacyjnym za kilka polskich monet jedni wywalają inni nie, mi pewna osoba powiedział zebym założył i niech sobie zasysa powietrze z błotnika bo jak tej rury nie ma to przy większej predkosci do gaźnika dostaje sie wieksza ilosc powietrza mieszanka jest rozpylana , czyli traci na wartości ile w tym prawdy ?? nie wiem jakiejs super mocy nie czuje z ta rura a przy ostrzejszym ruszaniu i odmulaniu golfa od czasu do czasu słychac fajny dżwiek
[img]http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6b4822a054c7a1c7.html[img]
- Maćkooo
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2032
- Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Rura ta to nic innego jak dopływ zimnego powietrza do silnika.
Jedni jej poprostu nie mają gdyż ktoś ją wczesniej wyciągnął, inni byc może liczą na lepsze osiągi. Osobiście też jej nie mam. Nie potrafie powiedziec ile ona daje, ale w pewnych warunkach może byc ona przydatna, np gdy stoimy na postoju i ciepło z silnika zalewa komore silnika, to wtedy zimne powietrze z zewnatrz daje lepszego kopa.
Szczerze powiem że sam mam zamiar ją założyć, ale narazie nie mam możliwosci i owej rury.
Zastanawiam sie czy lepiej puścic powietrze z błotnika czy sprzed auta. Kiedys włożyłem te rure(troche miała węższą średnicę) i auto przy ruszaniu dusiło sie.
Jedni jej poprostu nie mają gdyż ktoś ją wczesniej wyciągnął, inni byc może liczą na lepsze osiągi. Osobiście też jej nie mam. Nie potrafie powiedziec ile ona daje, ale w pewnych warunkach może byc ona przydatna, np gdy stoimy na postoju i ciepło z silnika zalewa komore silnika, to wtedy zimne powietrze z zewnatrz daje lepszego kopa.
Szczerze powiem że sam mam zamiar ją założyć, ale narazie nie mam możliwosci i owej rury.
Zastanawiam sie czy lepiej puścic powietrze z błotnika czy sprzed auta. Kiedys włożyłem te rure(troche miała węższą średnicę) i auto przy ruszaniu dusiło sie.
Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
Maćkooo ja tą rure chyba własnie z błotnika przełoże do przodu auta gdzies w dół ja skieruje zeby tak powietrze centralnie w nia nie biło ale zeby "mogła oddychać" bo ostatnio zakryłem ręka ten drugi dolot powietrza co idzie od kolektora to silnik zaczął sie dławić czyli z tego błotnika to chyba mało ma tego powietrza no nie wiem....musze "testa" zrobić
[img]http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6b4822a054c7a1c7.html[img]
- Maćkooo
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2032
- Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Pamiętajcie że czasem to nie rura powodowac może dławienie silnika. Jest jeszcze klapka sterująca powietrzem na wlocie filtra i tam może byc kłopot.
Aby dokładnie sprawdzić co sie stanie zablokujcie dopływ tylko na zimne i dajcie te rure. Wtedy oceńcie jak jest. Teraz zima to silnik pobiera powitrze głównie znad kolektora, czym steruje wspomniana klapka.
Aby dokładnie sprawdzić co sie stanie zablokujcie dopływ tylko na zimne i dajcie te rure. Wtedy oceńcie jak jest. Teraz zima to silnik pobiera powitrze głównie znad kolektora, czym steruje wspomniana klapka.
Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
Nie zawsze jest tak samo, np. u mnie obudowa filtra powietrza wcale nie ma klapki, a wlot od ciepłego powietrza znad kolektora jest oryginalnie zaślepiony. Zawsze leci tylko zimne powietrze znad błotnika. Zależy od wersji, bo w innych odmianach tego samego silnika klapka i wlot ciepłego powietrza jest. Skoro zatem VW uznał, że w niektórych wersjach można się bez tego obejść, to prawdopodobnie tak samo będzie w przypadku braku tej rury do błotnika.
P.S. Wiem, że to inny silnik niż wasz, ale zasada raczej ta sama.
P.S. Wiem, że to inny silnik niż wasz, ale zasada raczej ta sama.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 309 gości