Brak ręcznego ...
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Brak ręcznego ...
Witam, mam problem z ręcznym w MK IV mianowicie strasznie słabo bierze, z tarcz nie znika nawet korozja, klocki mają jeszcze ok 4-5mm okładzin, prowadnice i tłoczki są OK więc w czym jest problem?? Dlaczego tył nie hamuje?
Płyn hamulcowy w zboirniczku mam na MIN ... Czy ptrzez to nie było by prawie wcaje hamulców z ryłu? jakim płynem go uzupełnić?
Płyn hamulcowy w zboirniczku mam na MIN ... Czy ptrzez to nie było by prawie wcaje hamulców z ryłu? jakim płynem go uzupełnić?
witaj, spróbuj zrobić taki manewr: 1.odepnij linki ręcznego od zacisków. 2.przepompuj ham.nożny (dość mocno). 3. sprawdź czy dżwigienki ręcznego wróciły na swoje miejsce,jeśli nie to im pomóż cofając je(one muszą odbijać) 4. podłącz linki i wyreguluj naciąg.
a teraz teoria- podczas eksploatacji mechanizm samoregulacji się potrafi zawiesić(przestaje działać) to co zrobisz powinno pomóc mu się uruchomić.
a teraz teoria- podczas eksploatacji mechanizm samoregulacji się potrafi zawiesić(przestaje działać) to co zrobisz powinno pomóc mu się uruchomić.
143@318 / 170@384 by Diagtronik
- Michael G60
- Forum Master
- Posty: 1332
- Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
- Lokalizacja: (RBR...)
- Kontakt:
masz rację dokładnie tak samo,ale ludzie czasem zapominają o tym i zamiast pomóc samoregulacji się napiąć skracaja linki co czesciowo pomaga ale zmniejsza wydate ręcznegoMichael G60 pisze:O,lie mi wiadomo, to Passat 1994 - 1996 ma samoregulaory ręcznego, więc trzeba go regulować tylko w wypadku zmian bębna, tarczy,klocków, szczęk....
Czy tak samo nie jest w Golfie III ???
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 309 gości