Zapylenie elementu

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

damiano_mo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 287
Rejestracja: pt maja 23, 2008 19:08
Lokalizacja: dolnośląskie
Kontakt:

Zapylenie elementu

Post autor: damiano_mo » sob mar 28, 2009 18:12

witam. pytanko odnośnie lakierowania. czym i po jakim czasie od malowania pozbyć sie zapylenia z okolic miejsca malowania. roobiłem zaprawki w tylnych lewych drzwiach. i nie malowałem całości do listwy tylko dół drzwi tak na 10 cm i jedno miejsce pod listwą. i zapyliło mi tą część nie malowaną. czym to teraz doprowadzić do porządku? po około tygodniu papier 2000-2500 zmatowić na mokro i polerka pastą? czy moze inny sposób?
Ostatnio zmieniony sob mar 28, 2009 19:13 przez damiano_mo, łącznie zmieniany 1 raz.


fuck air ride

Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » sob mar 28, 2009 18:16

po dwu dniach da sie to robić , sam sobie odpowiedziałeś , robi sie tak jak napisałeś



damiano_mo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 287
Rejestracja: pt maja 23, 2008 19:08
Lokalizacja: dolnośląskie
Kontakt:

Post autor: damiano_mo » sob mar 28, 2009 18:25

a nie trzeba po tygodniu żeby lakier dobrze związał i takie tam?


fuck air ride

Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » sob mar 28, 2009 19:43

jak Ci sie bardzo spieszy to dwa dni wystarczy , oczywiście można po tygodniu



damiano_mo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 287
Rejestracja: pt maja 23, 2008 19:08
Lokalizacja: dolnośląskie
Kontakt:

Post autor: damiano_mo » sob mar 28, 2009 20:08

ok i mam zmatowić papierem wodnym nowy lakier i stary i do tego polerka?jaka pasta? tempo moze być czy coś z 3M?


fuck air ride

Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » sob mar 28, 2009 20:13

lepiej coś z trójki jak masz metalik i na nim klar , to bezproblemowo , a jak zwykły akryl , to delikatnie papierkiem aby nie przedobrzyć , lepiej na akrylu popracować więcej pastą



damiano_mo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 287
Rejestracja: pt maja 23, 2008 19:08
Lokalizacja: dolnośląskie
Kontakt:

Post autor: damiano_mo » sob mar 28, 2009 21:28

mam metalic...


fuck air ride

Awatar użytkownika
Razal
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 929
Rejestracja: pn gru 13, 2004 11:09
Lokalizacja: Dolnośląskie
Kontakt:

Post autor: Razal » sob mar 28, 2009 21:53

papier wodny 2000 - 2500 i jechana / zanim naniesiesz materiał polerski / upewnij się czy na metalic położyłeś lakier bezbarwny / jeśli tak to polerka pastami / jeśli nie to przemyj to wszystko benzyną ekstrakcyjną - odmuchaj i połóż warstewkę bezbarwnego na metalik/ i wtedy dopiero po dwuch dniach polerka...

Pasta np . Farecla 3G, 10G, i jakieś mleczko na koniec.... Można to kupić tam gdzie mieszają lakiery na wagę. Masz świetne porady w dziale FAQ ! POLEROWANIE LAKIERU
Ostatnio zmieniony sob mar 28, 2009 21:56 przez Razal, łącznie zmieniany 1 raz.


Było: MK2 1,6 / MK3 GT TDI-VP / PASSAT B5 TDI-PD / Jest: PASSAT B6 TDI-CR / Lupo 1,0 / MK4 1,4 16V

Awatar użytkownika
dziabi3
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 905
Rejestracja: pt maja 16, 2008 15:34
Lokalizacja: xxxxxxxx

Post autor: dziabi3 » sob mar 28, 2009 21:57

ja jak lakierowałem i zapyliłem element to tylko pasta polerska starczyła

comandant tak z woskiem

ale jeśli masz jakieś grudki czy pyłki na tym nowym lakierze i starym to papierek 2000 na mokro na klocku < z warstwa korka lub gąbki >

a potem pasta i jedziesz

tylko ostrożnie bo ja zbierałem zapylenie i przedarłem lakier papierem wodnym 2tys kilkoma *#cenzura#* , taki cienki stary oryginalny lakier

wiec ja robiłem tylko po tej nauczce pastą

a robiłem to po 24 godzinach lakier miękki jeszcze i pięknie dawał się obrabiać

ale bezbarwnym mam nadzieje ze pociągnąłeś dalej niż bazą bo wtedy wyjdzie ci taki szlaczek gdzie wystawać będzie baza
Ostatnio zmieniony sob mar 28, 2009 21:58 przez dziabi3, łącznie zmieniany 1 raz.



damiano_mo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 287
Rejestracja: pt maja 23, 2008 19:08
Lokalizacja: dolnośląskie
Kontakt:

Post autor: damiano_mo » ndz mar 29, 2009 00:45

tzn jak? na cześć gdzie jest ori lakier mam bezbarwny położyć? jak malowałem to lakier bezbarwny położyłem dalej niż bazę tzn lakierem zapyliłem dalej niż bazą. kolor mam dobrany dobrze. chodzi mi o pozbycie się zapylenia...


fuck air ride

Awatar użytkownika
RzR
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 138
Rejestracja: sob sie 11, 2007 16:32
Lokalizacja: Tomaszów Maz.
Kontakt:

Post autor: RzR » ndz mar 29, 2009 00:58

zapylenia pozbędziesz sie tak jak pisałeś papierkiem wodnym i pastą, albo samą pastą tylko potrzeba ci wiecej cierpliwosci ;) ale nie ryzykujesz ze przetrzesz. dobrze ze klarem pomalowales wiecej jak bazą, bo metaliki maja to do siebie ze matowieją jak nie polozysz jeszcze klaru, a jak gdzies niedomalujesz to dziwnie to wyglada, i wlasnie o to chodzilo koledze z tym "szlaczkiem"



damiano_mo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 287
Rejestracja: pt maja 23, 2008 19:08
Lokalizacja: dolnośląskie
Kontakt:

Post autor: damiano_mo » ndz mar 29, 2009 01:13

oki dzieki. aha i czy moge juz polerować po 2 dobach od malowania tak jak pisali koledzy?


fuck air ride

Awatar użytkownika
Razal
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 929
Rejestracja: pn gru 13, 2004 11:09
Lokalizacja: Dolnośląskie
Kontakt:

Post autor: Razal » ndz mar 29, 2009 08:22

damiano_mo pisze:oki dzieki. aha i czy moge juz polerować po 2 dobach od malowania tak jak pisali koledzy?
Możesz, nawet powinieneś - później może być trudniej to polerować jak się lakier dobrze utwardzi. Dawaj, dawaj, polerka i jechana... :hmm:


Było: MK2 1,6 / MK3 GT TDI-VP / PASSAT B5 TDI-PD / Jest: PASSAT B6 TDI-CR / Lupo 1,0 / MK4 1,4 16V

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14226
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » ndz mar 29, 2009 09:12

Nic nie wspomniałeś o rozcieńczalniku do cieniowania...Nie dawałeś go?
Wpylasz bazę,później klar trochę dalej niż baza i na koniec należy psiknąć rozcieńczalnikiem do cieniowania samo łączenie nowego klaru ze starym.
W/w rozcieńczalnik reaguje z nowym i starym klarem,więc wpyłka wychodzi prawie niewidoczna i przed polerką nie trzeba się tyle męczyć z przycieraniem :bigok:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 347 gości