Cos sie urwalo w silniku. Tlok? Wtrysk
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
raczej głowicę trzeba zdjąc,w najlepszym przypadku wydmuchana uszczelka pomiędzy sąsiednimi cylindrami,ale pęknięty tłok też nie wykluczam.Żeby się przekonac na którym tłoku to popuszczaj po kolei wtryski i gazuj ,jeżeli ucichnie to znaczyc będzie ,że to na tym cylindrze.Ułatwi to później poszukiwania,jak już zwalisz głowicę,będziesz wiedział na którym cylindrze się skoncentrowac.
Spróbuj najpierw poluzować kolejno przewody wysokiego ciśnienia z wtryskiwaczy na zapalonym silniku. Jeśli to wtryskiwacz to powinno przestać trzaskać.
U mnie podobnie trzaskało w silniku jak wtrysk się zawiesił.
U mnie podobnie trzaskało w silniku jak wtrysk się zawiesił.
Ostatnio zmieniony sob mar 28, 2009 20:28 przez szymo1, łącznie zmieniany 3 razy.
Urwanie tego jest fizycznie niemożliwe... No chyba ze będziesz młotem po silniku napi...starko87 pisze:Piasek, tez tak myslisz ze mogla sie urwać??
[ Dodano: 30 Mar 2009 09:03 ]
Albo zawiesza sie wtryskiwacz - do regeneracji (najlepiej wszystkie 4) albo wytłukł się sworzeń w główce korbowodu lub tłoka...
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128
- wojtek0231
- Ma gadane
- Posty: 176
- Rejestracja: pt sty 23, 2009 12:49
- Lokalizacja: lubuskie
Witam. Dołączę się do tematu z moim golfem 1.6TD a mianowicie stukanie jest podobne tylko troche cichsze. Na początku myślałem że to popychacze, wymieniłem i dalej to samo. Poluzowywałem wtryski jak pisaliście w temacie i nie zauważyłem jakiejś wyraźnej rużnicy dodam że przy normalnej jeździe idzie jak muł a jak mu konkretnie przycisne na 2 3 4-tym biegu to na wysokich obrotach czuć jak raptownie dostaje kopa aż czapke zrywa. Boje się że może coś pierdnąć w silniku od tego stukania. Czy miał ktoś taki problem w MK2? Za podpowiedź z góry serdeczne dzięki.
- grandi
- Lord GTI
- Posty: 3831
- Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
- Lokalizacja: Boat city
- Auto: Octavia
- Silnik: AQY
Dokręć wtryski chyba że już je uszkodziłeś i już ich nie wykręcisz przez własną głupotę , za słabo dokręcone wtryski powodują zapienkanie się na amen , podjedz do pompiarza niech ci sprawdzi wtryski pompe wyregulujewojtek0231 pisze:Witam. Dołączę się do tematu z moim golfem 1.6TD a mianowicie stukanie jest podobne tylko troche cichsze. Na początku myślałem że to popychacze, wymieniłem i dalej to samo. Poluzowywałem wtryski jak pisaliście w temacie i nie zauważyłem jakiejś wyraźnej rużnicy dodam że przy normalnej jeździe idzie jak muł a jak mu konkretnie przycisne na 2 3 4-tym biegu to na wysokich obrotach czuć jak raptownie dostaje kopa aż czapke zrywa. Boje się że może coś pierdnąć w silniku od tego stukania. Czy miał ktoś taki problem w MK2? Za podpowiedź z góry serdeczne dzięki.
...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
to wszystko wiadomo, mógł oczywiście pęknąć tłok, rozsypał sie popychacz który już nie domyka zaworu jak trzeba, ugięty zawór lub zatarty, pęknięta głowica, to mi przychodzi do głowystarko87 pisze:esli chodzi o 1 cylinder bylo na nim jakies 20
info tech podaje mi ze nominalnie powinno być 34 a min, 26bar.
Ostatnio zmieniony wt mar 31, 2009 19:00 przez piter_s, łącznie zmieniany 2 razy.
- wojtek0231
- Ma gadane
- Posty: 176
- Rejestracja: pt sty 23, 2009 12:49
- Lokalizacja: lubuskie
Nie chodziło mi o to że poluzowałem wtryski tylko że poluzowywałem po kolei przewody wysokiego ciśnienia na odpalonym silniku i nie zauważyłem żeby ucichło stukanie. A czy minimalnie przestawiony rozrząd(nie chodzi mi o przestawienie o jeden ząbek tylko może gdzieś o 1/3 ząbka) może mieć obiawy stykania w silniku?grandilodz pisze:Dokręć wtryski chyba że już je uszkodziłeś i już ich nie wykręcisz przez własną głupotę , za słabo dokręcone wtryski powodują zapienkanie się na amen , podjedz do pompiarza niech ci sprawdzi wtryski pompe wyreguluje
I jeszcze może do tego lekko ścięty klin(wyczytałem na forum)?
- grandi
- Lord GTI
- Posty: 3831
- Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
- Lokalizacja: Boat city
- Auto: Octavia
- Silnik: AQY
w 1.6 Nie ścina klinu musiał byś się nieźle postarać to nie 1.9 podjedz na regulacje kąta wtrysu jeżli jest przestawiony ma on wtedy metaliczny dzwiek - silnik no i pom pe odrazuwojtek0231 pisze: Nie chodziło mi o to że poluzowałem wtryski tylko że poluzowywałem po kolei przewody wysokiego ciśnienia na odpalonym silniku i nie zauważyłem żeby ucichło stukanie. A czy minimalnie przestawiony rozrząd(nie chodzi mi o przestawienie o jeden ząbek tylko może gdzieś o 1/3 ząbka) może mieć obiawy stykania w silniku?
I jeszcze może do tego lekko ścięty klin(wyczytałem na forum)?
...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 127 gości