Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
piotrekgal
- Forum Master

- Posty: 1407
- Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
- Lokalizacja: Suwałki
-
Kontakt:
Post
autor: piotrekgal » pt mar 27, 2009 14:25
-
t0mal
- VW Baron

- Posty: 3332
- Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
- Lokalizacja: Lublin
-
Kontakt:
Post
autor: t0mal » pt mar 27, 2009 16:18
To niekoniecznie jest padnięte turbo, możesz mieć uszczelniacze zaworów do wymiany, zwróć uwagę, czy po dłuższym postoju przy odpaleniu nie dymi spalonym olejem (siwo-niebieski dym).
Przy padniętej sprężarce bedzie puszczał niebieską chmurkę przy przegazówce, u mnie dodatkowo turbo gwizdało pod obciążeniem.
-
piotrekgal
- Forum Master

- Posty: 1407
- Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
- Lokalizacja: Suwałki
-
Kontakt:
Post
autor: piotrekgal » pt mar 27, 2009 16:47
Jezeli chodzi o odpalanie to nie ma problemu, tzn przy nizszych temperaturach przy odpalaniu pierwszym w ciagu dnia to zakopci i zatelepie bo swieczki do wymiany mam.
-
abrams
- VR6 Driver

- Posty: 1198
- Rejestracja: śr gru 27, 2006 13:46
- Lokalizacja: Trzebinia/Płoki
-
Kontakt:
Post
autor: abrams » pt mar 27, 2009 17:05
koło 30 zl jakiś warsztat weźmie za wymianę uszczelniaczy ... potem zobacz jaki efekt jaki olej używasz ?
Spawanie plastików PP/ABS/PP-EPDM
Spawanie metodą TIG ALU itp....
Naprawa i montaż dogrzewaczy/pełnych ogrzewań postojowych (webasto,ebersprecher)
-
piotrekgal
- Forum Master

- Posty: 1407
- Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
- Lokalizacja: Suwałki
-
Kontakt:
Post
autor: piotrekgal » pt mar 27, 2009 17:25
Hm,
mam mobil 1 super s 10W/40
-
grandi
- Lord GTI

- Posty: 3831
- Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
- Lokalizacja: Boat city
- Auto: Octavia
- Silnik: AQY
Post
autor: grandi » sob mar 28, 2009 01:41
Olej 10w40 GULF
U mnie to samo było
Po wymianie uszczelniaczy
W muszli było trochę oleju , proponuje wytrzeć dokładnie Turbo zobaczyć czy nie ma oleju w filtrze powietrza -wsadzić rękę w rurę po wymianie uszczelniaczy powinno być ok
Ostatnio zmieniony sob mar 28, 2009 01:42 przez
grandi, łącznie zmieniany 1 raz.
...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...
Temat o moim golfie
viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
-
piotrekgal
- Forum Master

- Posty: 1407
- Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
- Lokalizacja: Suwałki
-
Kontakt:
Post
autor: piotrekgal » sob mar 28, 2009 11:47
grandilodz w takim razie mysle, ze masz racje bo widze objawa identyczna, zaraz wyskocze do samochodu i ocenie jak sie ma rura od filtra powietrza.
Czy wymiana uszczelniaczy moze pozytywnie wplynac na ilosc pobieranego oleju?
-
grandi
- Lord GTI

- Posty: 3831
- Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
- Lokalizacja: Boat city
- Auto: Octavia
- Silnik: AQY
Post
autor: grandi » sob mar 28, 2009 13:52
Ja tak na 10 tys dolewam około 0,5 L ojeju
...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...
Temat o moim golfie
viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
-
abrams
- VR6 Driver

- Posty: 1198
- Rejestracja: śr gru 27, 2006 13:46
- Lokalizacja: Trzebinia/Płoki
-
Kontakt:
Post
autor: abrams » sob mar 28, 2009 16:06
grandilodz pisze:Ja tak na 10 tys dolewam około 0,5 L ojeju
co 10 tyś to się chyba olej wymienia a nie dolewa

Spawanie plastików PP/ABS/PP-EPDM
Spawanie metodą TIG ALU itp....
Naprawa i montaż dogrzewaczy/pełnych ogrzewań postojowych (webasto,ebersprecher)
-
grandi
- Lord GTI

- Posty: 3831
- Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
- Lokalizacja: Boat city
- Auto: Octavia
- Silnik: AQY
Post
autor: grandi » sob mar 28, 2009 19:44
Ja tak na 10 tys dolewam około 0,5 L ojeju
Ostatnio zmieniony sob mar 28, 2009 19:45 przez
grandi, łącznie zmieniany 1 raz.
...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...
Temat o moim golfie
viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Dj Darecki
- Forumowy spamer :)

- Posty: 2252
- Rejestracja: ndz maja 14, 2006 18:08
- Lokalizacja: NEB-raska
-
Kontakt:
Post
autor: Dj Darecki » sob mar 28, 2009 20:05
abrams pisze:koło 30 zl jakiś warsztat weźmie za wymianę uszczelniaczy ..
Tak tanio? chyba 130?
POzdraVWiam
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252216][size=142][b][u]>>>VR6 US Mexicanos<<<[/size][/b][/u][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]
[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]
-
piotrekgal
- Forum Master

- Posty: 1407
- Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
- Lokalizacja: Suwałki
-
Kontakt:
Post
autor: piotrekgal » sob mar 28, 2009 20:30
Dj Darecki pisze:abrams pisze:koło 30 zl jakiś warsztat weźmie za wymianę uszczelniaczy ..
Tak tanio? chyba 130?
POzdraVWiam
no wlasnie mnie tez zdziwilo takie koszta, wie ktos ile ta przyjemnosc kosztuje ?
-
grandi
- Lord GTI

- Posty: 3831
- Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
- Lokalizacja: Boat city
- Auto: Octavia
- Silnik: AQY
Post
autor: grandi » pn mar 30, 2009 11:26
Moja rada jak dawno nie zmieniałeś uszczelki pod głowicą zmień ją przy okazjo uszczelniacz i świece żarowe to jedna robota
...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...
Temat o moim golfie
viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
-
piotrekgal
- Forum Master

- Posty: 1407
- Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
- Lokalizacja: Suwałki
-
Kontakt:
Post
autor: piotrekgal » pn mar 30, 2009 11:31
grandilodz pisze:Moja rada jak dawno nie zmieniałeś uszczelki pod głowicą zmień ją przy okazjo uszczelniacz i świece żarowe to jedna robota
no uszczelka to nie wymieniana ho ho ...ale niby metalowe one sa wiec czy mus ja zmieniac? fakt, ze uszczelke pod pokrywa zaworow na pewno mam stuknieta bo blok tak z prawej strony jest orzygany olejem ale to juz stary temat.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 60 gości