upocona część turbiny?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
piotrekgal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1407
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

upocona część turbiny?

Post autor: piotrekgal » pt mar 27, 2009 14:25

Dostrzeglem olej w zaznaczonych miejscach na zdjeciach, czy to okrutny symbol konczacej sie turbiny? Czy czegos innego, gdzie problem? Koniec turbiny mysle, ze raczej niemozliwy bo turbina dalej pompuje 1,4bara ( zawor upustowy zapieczony, niedlugo przedmucham ) nie kopci, zdejmowalem ta rure gumowa ktorej zreszta i na zdjeciu nie ma to jest sucha bez oleju. Olej ogolnie lubi popijac. Na 6.000km z 1l wzial :crazy:

Obrazek

Obrazek

Obrazek



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » pt mar 27, 2009 16:18

To niekoniecznie jest padnięte turbo, możesz mieć uszczelniacze zaworów do wymiany, zwróć uwagę, czy po dłuższym postoju przy odpaleniu nie dymi spalonym olejem (siwo-niebieski dym).

Przy padniętej sprężarce bedzie puszczał niebieską chmurkę przy przegazówce, u mnie dodatkowo turbo gwizdało pod obciążeniem.



Awatar użytkownika
piotrekgal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1407
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

Post autor: piotrekgal » pt mar 27, 2009 16:47

Jezeli chodzi o odpalanie to nie ma problemu, tzn przy nizszych temperaturach przy odpalaniu pierwszym w ciagu dnia to zakopci i zatelepie bo swieczki do wymiany mam.



Awatar użytkownika
abrams
VR6 Driver
VR6 Driver
Posty: 1198
Rejestracja: śr gru 27, 2006 13:46
Lokalizacja: Trzebinia/Płoki
Kontakt:

Post autor: abrams » pt mar 27, 2009 17:05

koło 30 zl jakiś warsztat weźmie za wymianę uszczelniaczy ... potem zobacz jaki efekt jaki olej używasz ?


Spawanie plastików PP/ABS/PP-EPDM
Spawanie metodą TIG ALU itp....
Naprawa i montaż dogrzewaczy/pełnych ogrzewań postojowych (webasto,ebersprecher)

Awatar użytkownika
piotrekgal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1407
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

Post autor: piotrekgal » pt mar 27, 2009 17:25

Hm,
mam mobil 1 super s 10W/40



Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » sob mar 28, 2009 01:41

Olej 10w40 GULF

U mnie to samo było

Obrazek

Obrazek

Po wymianie uszczelniaczy

Obrazek

W muszli było trochę oleju , proponuje wytrzeć dokładnie Turbo zobaczyć czy nie ma oleju w filtrze powietrza -wsadzić rękę w rurę po wymianie uszczelniaczy powinno być ok
Ostatnio zmieniony sob mar 28, 2009 01:42 przez grandi, łącznie zmieniany 1 raz.


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
piotrekgal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1407
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

Post autor: piotrekgal » sob mar 28, 2009 11:47

grandilodz w takim razie mysle, ze masz racje bo widze objawa identyczna, zaraz wyskocze do samochodu i ocenie jak sie ma rura od filtra powietrza.
Czy wymiana uszczelniaczy moze pozytywnie wplynac na ilosc pobieranego oleju?



Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » sob mar 28, 2009 13:52

Ja tak na 10 tys dolewam około 0,5 L ojeju


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
abrams
VR6 Driver
VR6 Driver
Posty: 1198
Rejestracja: śr gru 27, 2006 13:46
Lokalizacja: Trzebinia/Płoki
Kontakt:

Post autor: abrams » sob mar 28, 2009 16:06

grandilodz pisze:Ja tak na 10 tys dolewam około 0,5 L ojeju
co 10 tyś to się chyba olej wymienia a nie dolewa ;)


Spawanie plastików PP/ABS/PP-EPDM
Spawanie metodą TIG ALU itp....
Naprawa i montaż dogrzewaczy/pełnych ogrzewań postojowych (webasto,ebersprecher)

Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » sob mar 28, 2009 19:44

Ja tak na 10 tys dolewam około 0,5 L ojeju
Ostatnio zmieniony sob mar 28, 2009 19:45 przez grandi, łącznie zmieniany 1 raz.


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Dj Darecki
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2252
Rejestracja: ndz maja 14, 2006 18:08
Lokalizacja: NEB-raska
Kontakt:

Post autor: Dj Darecki » sob mar 28, 2009 20:05

abrams pisze:koło 30 zl jakiś warsztat weźmie za wymianę uszczelniaczy ..
Tak tanio? chyba 130?

POzdraVWiam


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252216][size=142][b][u]>>>VR6 US Mexicanos<<<[/size][/b][/u][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]


[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]

Awatar użytkownika
piotrekgal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1407
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

Post autor: piotrekgal » sob mar 28, 2009 20:30

Dj Darecki pisze:
abrams pisze:koło 30 zl jakiś warsztat weźmie za wymianę uszczelniaczy ..
Tak tanio? chyba 130?

POzdraVWiam

no wlasnie mnie tez zdziwilo takie koszta, wie ktos ile ta przyjemnosc kosztuje ?



Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » pn mar 30, 2009 11:26

Moja rada jak dawno nie zmieniałeś uszczelki pod głowicą zmień ją przy okazjo uszczelniacz i świece żarowe to jedna robota


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
piotrekgal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1407
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

Post autor: piotrekgal » pn mar 30, 2009 11:31

grandilodz pisze:Moja rada jak dawno nie zmieniałeś uszczelki pod głowicą zmień ją przy okazjo uszczelniacz i świece żarowe to jedna robota
no uszczelka to nie wymieniana ho ho ...ale niby metalowe one sa wiec czy mus ja zmieniac? fakt, ze uszczelke pod pokrywa zaworow na pewno mam stuknieta bo blok tak z prawej strony jest orzygany olejem ale to juz stary temat.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 149 gości