gasnacy silnik w 2.0 GTI/ AGG
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
gasnacy silnik w 2.0 GTI/ AGG
Witajcie Juz trace nerwy - otoz silnik potrafi bez zadnego powodu nagle zgasnac- potem przez kilka minut nie daje sie uruchomic.Spece od alarmow nie stwierdzili zadnych bledow w blokadzie elektronicznej zaplonu.Calosc jest podpieta pod ECU i ponoc tam wszystko ok. w VAG-u tez ponoc zero problemow.Dzis jadac z pracy nagle podczas jazdy przy 2500 obr/min cyk i przerwa w zaplonie i postoj.Krecilem moze z 50 razy i nic Po 15 minutach odpalam i ok.Potem jeszcze kilkakrotnie gasilem i odpalalem na CPN i pod sklepami i dobrze.Mialem kiedys usterke czujnika predkosci obrotowej ale on wtedy odpalal na chwile i gasl a teraz sa nieci inne objawy,wymienialem 2 lata cewke ale wtedy nie dawal sie odpalic w ogole .Poradzcie cos bo sie wscieknę.Pozdrawiam Auto tylko jezdzone na benzynie Edit
przed chwila odpalalem auto ze 20 razy i dziala - i co wy na to ?
przed chwila odpalalem auto ze 20 razy i dziala - i co wy na to ?
dzis fachowcy od alarmu wywalili przekaznik od tego dodatkowego zabezpieczenia i zwarli kable robiac tzw.obejscie - po tym nie zgasl choc mialem wrazenie wracajac z pracy ze na chwile jakby sie silnik "zajaknąl" Wtedy gdy mialem uszkodzenie cewki to nie gasl niespodziewanie - tylko nie dawal sie odpalic na przyklad po pracy.Bywalo ze zaskoczyl ale jak zapalil to juz nie zgasl.Wiecie cewka do mojego w Intercarsie jest droga i nie chcialbym wpadac w koszta a podmienic nie mam skad.Czyzby sytuacja patowa? Jeszcze inny magik podpowiada ze moze pada alarm META ktory jest fabrycznie zabudowany i tez ma odciecia paliwa i zaplonu - i co moze alarm mam zmienic?
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
akurat pracuje w firmie która jest dystrybutorem alrmów META na Polskę. I nigdy nie słyszałem żeby w MK3 była montowana fabrycznie. Masz alarm bezpilotowy czy pilotowy? Jaką masz centrale?? Oznaczenie?? Dla mnie masz Halla walniętego.pakob pisze:pada alarm META ktory jest fabrycznie zabudowany
Ostatnio zmieniony pt mar 27, 2009 23:23 przez rysiektr, łącznie zmieniany 1 raz.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
pakob, może po prostu zacznij od sprawdzenia czy jest iskra jak nie chce zapalić. Jej brak wskazywałby na uszkodzenie czujnika położenia wału, uszkodzenie cewki . Przy czym uszkodzenie czujnika wykazałby VAG, ale cewki już niekoniecznie. A co do blokady - może być założona na różnych rzeczach, na pompe, na zasilaniu ECU - tu już trudno gdybać
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
1 ominąć zabezpieczenia i zobaczyć
2 czemu wszyscy mysla ze jak kupia i zaplacą 10x wiecej w jakiś łupiących z kasy firmach
to bedzie akurat dobrze ? bo cewka nie kosztuje tyle , na alegro nowa 50 zł
3 a może jeszcze kostka stacyjki ?
2 czemu wszyscy mysla ze jak kupia i zaplacą 10x wiecej w jakiś łupiących z kasy firmach
to bedzie akurat dobrze ? bo cewka nie kosztuje tyle , na alegro nowa 50 zł
3 a może jeszcze kostka stacyjki ?
Ostatnio zmieniony sob mar 28, 2009 00:09 przez dnadna, łącznie zmieniany 1 raz.
chyba mnie krew zaleje - dzis pojechalem do miejscowosci oddalonek o 35 km od Lublina i w jedna strone ok a wracajac gasl 3 razy i nie moglem go odpalic krecac po 20 razy.Potem jakby nic zapalil i ostatnie 10 km dojechalem bez problemu.Teraz auto poszlo do diagnostyki .Moj mechanik twierdzi ze czujnik Halla powinien w 95 % pokazac usterke w VAG-u - twierdzi ze znajdzie usterke tylko najlepiej jakby zgasl u niego a to wcale nie jest pewne.Mysle ze mialbym pecha gdyby padla cewka bo to przez 2 lata bylaby juz druga.Co do alarmu META - auto montowane w Brukseli w Belgii i tam w serwisie VW SAWA byl zakladany alarm .Typ alarmu M 36 MC. z pilotem i immo w kluczyku No i wiecie wszystko byloby dobrze gdyby te czesci mozna bylo podmieniac bez koniecznosci ich kupowania a tak kasiora leci i nie wiadomo co dalej.
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
M36 ?? strasznie stary alarm. Sprawdź blokadę zapłonu. Z tego co pamiętam jest na przekaźniku w centrali. Przekaźniki te rzadko padały i to co Ci się dzieje z autem raczej nie jest winą alarmu.pakob pisze:.Co do alarmu META - auto montowane w Brukseli w Belgii i tam w serwisie VW SAWA był zakładany alarm .Typ alarmu M 36 MC
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
dobrze gadają. tylko, że META robi dobre alarmy (Twój ma 12lat i działa) a Dolphin?? Ja bym proponował kolejną METĘ albo AMPIO. Są na prawdę dobre i mało awaryjne.pakob pisze:uto z maja 1997 roku - to juz prawie 12 lat to i alarm stary - namawiaja mnie instalatorzy na wyciecie tej
mety i zainstalowanie Dolphina - jakie opinie ?
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
dzis odebralem auto i tu uwaga - mechanicy nic nie znalezli - ponoc cewke podmieniali w momencie kiedy akurat silnik zgasl- bez rezultatu- czujnik Halla tez sprawdzili symulujac jego uszkodzenie i ponoc tez dobry - potem jezfzili pare razy i nie zgasl wiec mi go wydali.Ja zrobilem dzis 30 km po miescie i ok az tu nagle zaparkowalem pod sklepem i zonk -nie chce zapalic,postalem chwile po 10 minutach odpalil - dojechalem do domu i i zaparkowalem uprzednio zapalajac silnik i gaszac z 10 x Po chwili chcialem sprawdzic i juz nie chcial zapalic - chyba go podpale i już ... Jak nie chce zapalic to rowniez jak powiedziano brak iskry na swiecach - teraz podejrzenia padaja na alarm META ktory siedzi tam 12 lat i ma 2 odciecia :1/zaplon 2/ pompa paliwa - moze ktorys scalak pada i stad takie objawy - jest propozycja wyciecia tego alarmu i sam nie wiem co robic. Poradzcie cos
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 74 gości