Smali na czarno świece.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
omlet161
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 131
Rejestracja: pn mar 24, 2008 13:19
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Smali na czarno świece.

Post autor: omlet161 » pt mar 27, 2009 10:42

Witam. Od dłuższego czasu borykam się z moim nieszczęsnym golfikiem:(. Auto było już u wielu mechaników, każdy niby coś zrobił ale dalej jest tak jak było. Autko pracuje na wolnch obrotach nierówno, świece na wszystkich cylindrach są osmalone na czarno, przy tym autko dużo pali i jest zamulone. Już sam nie wiem co mam robić teori jest tyle u ilu mechaników byłem:( pomóżcie proszę.
Na kompie nie pokazuje żadnych błędów, mechanik mówił że dawkę mam ustawioną idealną.
Sprawdzony był rozrząd i ustawiony na nowo zapłon nic nie pomogło.



Awatar użytkownika
Majek666
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 174
Rejestracja: pn mar 19, 2007 19:49
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Majek666 » pt mar 27, 2009 10:51

Lambda ?

[ Dodano: 27 Mar 2009 09:51 ]
Byla sprawdzana ?



Awatar użytkownika
corben
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: czw lut 07, 2008 13:41
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: corben » pt mar 27, 2009 11:10

Może poczytaj też tu. Jakby olej brał, a może problem z elektryką?
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... sc&start=0
Ostatnio zmieniony pt mar 27, 2009 11:11 przez corben, łącznie zmieniany 1 raz.


VW Sharan 1.9 TDI 115 KM 2000 r, MK II
CB TTI 770 + Sirio ML-145
Sony GiGaPanel + 10 głośników
Mój SZARIK http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=225559

Awatar użytkownika
omlet161
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 131
Rejestracja: pn mar 24, 2008 13:19
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: omlet161 » pt mar 27, 2009 15:01

Tak lambde sprawdziłem. Ogólnie to oleju mi przybyło, ale to nie płyn chłodniczy bo olej ma normalny kolor. Myślę że to benzyna sie poprostu do niego dostała na skutek zbyt wysokiej mieszanki, bo sprazanie sprawdzałem to wyszło 1,2MPa. Może ktoś ma jeszcze jakieś pomysły?? Aha i dodam jeszcze, że mechanik mówił mi że przepływomierz mam sprawny, sam też go sprawdzałem multimetrem i wychodzi, że jest ok. Wymieniony już był czujnik temp. silnika. Listwę wtryskową też wyciągałem wtryskiwacze ładnie rozpylają mgiełkę. Jeśli ktoś ma jakieś pomysły prosze piszcie będę wszystko od początku krok po kroczku sprawdzał.
Ostatnio zmieniony pt mar 27, 2009 15:06 przez omlet161, łącznie zmieniany 1 raz.



cementowy_jas

Post autor: cementowy_jas » pt mar 27, 2009 15:29

Polecam tą lekturę na początek:
http://www.chudzikj.republika.pl/Techni ... swiece.htm



Awatar użytkownika
omlet161
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 131
Rejestracja: pn mar 24, 2008 13:19
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: omlet161 » pt mar 27, 2009 18:32

Ok dzięki, poczytam sobie to zaraz. Mam jeszcze takie pytanko w moim 2E do obudowy filtra powietrza dochodzą dwa wężyki podciśnieniowe, jeden idzie to klapki na dnie obudowy filtra, a drugi gdzieś dalej w stronę silnika. Czy ma znaczenie który gdzie jest wetknięty na filtrze??

[ Dodano: 27 Mar 2009 19:51 ]
Postanowiłem sprawdzić jaką mam iskrę, wykręciłem świece włożyłem ją do przewodu wycokiego napięcia przyłorzyłem do głowicy, kolega zakręcił rozrusznikiem. To co zaobserwowałem, to to że iskra była bardzo delikatna świece mam nowe. Na wszystkich cylindrach jest tak samo. Iskra na jednym z cylindrów wydawała się jakby czerwona. Czy ten silnik powinien mieć tak delikatną iskrę?? Jeśli nie powinien to czego może być to przyczyna??



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 312 gości