Mk [III] - NIE CHCE ZAPALIĆ - HELP POTRZEBNY
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Mk [III] - NIE CHCE ZAPALIĆ - HELP POTRZEBNY
Witam panowie
Dziś po raz pierwszy od zakupu mojego golfa spotkałem się z takim problemem. Mianowicie nie chce zapalić. Stał pod chmurką przez mroźne święta. Dziś na poczatku coś próbował kręcić, ale z czasem to kręcenie ustało i teraz po przekręceniu kluczyka nie ma praktycznie żadnej reakcji. Nie znam się na tym, ale na mój chłopski rozum to chyba AKUMULATOR padł? Co o tym myślicie? Dajcie znać bo nie wiem co mam robić. Tamtej zimy wszystko było OK nawet po najwiekszych mrozach. Dzis normalnie zapaliły sie wszystkie kontrolki. Ta od akumulatora też, tak jak zwykle przed każdym rozruchem silnika, a mimo to nie zapalił.
PS. Podczas kręcenia kluczyka migał mi liczbnik kilometrów i zegarek. Może to jakaś podpowiedź dla was. Może ktoś wie jakie były seryjne aku do golfa III bo ja mam jakiś START albo STAR - cos w tym stylu. Jeżeli to wina aku to może polecicie jakiś dobry?
pozdrawiam i czekam na szybką odpowiedź
Dziś po raz pierwszy od zakupu mojego golfa spotkałem się z takim problemem. Mianowicie nie chce zapalić. Stał pod chmurką przez mroźne święta. Dziś na poczatku coś próbował kręcić, ale z czasem to kręcenie ustało i teraz po przekręceniu kluczyka nie ma praktycznie żadnej reakcji. Nie znam się na tym, ale na mój chłopski rozum to chyba AKUMULATOR padł? Co o tym myślicie? Dajcie znać bo nie wiem co mam robić. Tamtej zimy wszystko było OK nawet po najwiekszych mrozach. Dzis normalnie zapaliły sie wszystkie kontrolki. Ta od akumulatora też, tak jak zwykle przed każdym rozruchem silnika, a mimo to nie zapalił.
PS. Podczas kręcenia kluczyka migał mi liczbnik kilometrów i zegarek. Może to jakaś podpowiedź dla was. Może ktoś wie jakie były seryjne aku do golfa III bo ja mam jakiś START albo STAR - cos w tym stylu. Jeżeli to wina aku to może polecicie jakiś dobry?
pozdrawiam i czekam na szybką odpowiedź
Re: Mk [III] - NIE CHCE ZAPALIĆ - HELP POTRZEBNY
Jeżeli razem z tymi cyferkami z licznika gasnie też kontrolka aku a kręci marnie lub wogóle to na bank akumulator.h2o pisze:Witam panowie
Dziś po raz pierwszy od zakupu mojego golfa spotkałem się z takim problemem. Mianowicie nie chce zapalić. Stał pod chmurką przez mroźne święta. Dziś na poczatku coś próbował kręcić, ale z czasem to kręcenie ustało i teraz po przekręceniu kluczyka nie ma praktycznie żadnej reakcji. Nie znam się na tym, ale na mój chłopski rozum to chyba AKUMULATOR padł? Co o tym myślicie? Dajcie znać bo nie wiem co mam robić. Tamtej zimy wszystko było OK nawet po najwiekszych mrozach. Dzis normalnie zapaliły sie wszystkie kontrolki. Ta od akumulatora też, tak jak zwykle przed każdym rozruchem silnika, a mimo to nie zapalił.
PS. Podczas kręcenia kluczyka migał mi liczbnik kilometrów i zegarek. Może to jakaś podpowiedź dla was. Może ktoś wie jakie były seryjne aku do golfa III bo ja mam jakiś START albo STAR - cos w tym stylu. Jeżeli to wina aku to może polecicie jakiś dobry?
pozdrawiam i czekam na szybką odpowiedź
Zobacz co teraz sprzedaje: http://moto.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=140917 !!!
-
- Nowicjusz
- Posty: 7
- Rejestracja: ndz gru 25, 2005 18:03
- Lokalizacja: krynica
Tak tez myslałem, że to akumulator. Dzieki chłopaki za odpowierdzi. Napiszcie mi jeszcze (bo sie nie znam) ile trzeba ładowac taki akumulator do pełna? I jeszcze jedno podczas tego nieudanego kręcenia kiedy nie chciał mi odpalić to skasował mi sie dzienny przebieg i godzina. To normalne w takich wypadkach?
I na koniec: jakiej pojemności i z jakim prądem rozruchowym powinieniem w razie czego kupić akumulator. Mam silnik benzynowy 1.6. A w ogóle to co producent mówi o pojemności aku do tego silnika, bo wiem, że powinno montowac sie o nieco wiekszej pojemności.
pozdrawiam i dzieki za odpowiedzi
I na koniec: jakiej pojemności i z jakim prądem rozruchowym powinieniem w razie czego kupić akumulator. Mam silnik benzynowy 1.6. A w ogóle to co producent mówi o pojemności aku do tego silnika, bo wiem, że powinno montowac sie o nieco wiekszej pojemności.
pozdrawiam i dzieki za odpowiedzi
skoro mowa o problemach z odpalaniem to i ja się podepnę ze swoją historyjką ... mój golfik miał problemy z paleniem (trochę musiał pokręcić zanim zapalił) ... pewnego dnia padł akumulator - wyjąłem go i podłączyłem do ładowania ... następnego dnia włożyłem spowrotem akumulator i golfik odpalił ... niestety po około 10 minutach jazdy gdy ruszałem spod świateł samochód zgasł ... odpaliłem go od razu i pojechałem dalej ... jednak przy kolejnych światłach znowu zgasł i tym razem już nie chciał zapaliś ... kręcił i kręcił ale nic z tego ... poszedł na hol ... po odholowaniu znowu spróbowałem zapaliś i tu zonk ... po przekręceniu kluczyka nie zapalała się kontrolka akumulatora na desce a zamiast odpalenia słychać było głośne "cyk" i wszystkie ustawienia się resetowały (zegary itp) ... wkrótce autko pójdzie do "fachowca" ale chciałbym usłyszeć może ktoś z Was wie od czego można tu zacząć ... akumulator jest sprawny, przewody i świece też ok ... cewka, alternator, rozrusznik ?
Golf III silnik 1.8l ABS benzyna
Golf III silnik 1.8l ABS benzyna
Normalne - też tak mialemh2o pisze:I jeszcze jedno podczas tego nieudanego kręcenia kiedy nie chciał mi odpalić to skasował mi sie dzienny przebieg i godzina. To normalne w takich wypadkach?
Mam ten sam silnik - o ile mnie pamięć nie myli to producent zaleca 45AH, ja wsadziłem miesiąc temu 50AH i jest ok.h2o pisze:A w ogóle to co producent mówi o pojemności aku do tego silnika, bo wiem, że powinno montowac sie o nieco wiekszej pojemności.
Ponieważ nie udało mi sięzałączyć pliku więc wysyłam dane akumulatorów Varta.
Typ lub model VW Model (seria) GOLF III (1H1)
Vehicle 1.6 kW/KM 55 / 75
Rocznik od 1992-09 do 1997-08
Nr artykułlu Rodzina wyrobów Napięcie [V] Pojemność akumulatora [Ah] Prąd rozruchowy, EN [A]
545 173 042 3172
BLUE dynamic 12 45 420
570 146 064 3172
BLUE dynamic 12 70 640
Typ lub model VW Model (seria) GOLF III (1H1)
Vehicle 1.6 kW/KM 74 / 101
Rocznik od 1995-07 do 1997-08
Nr artykułlu Rodzina wyrobów Napięcie [V] Pojemność akumulatora [Ah] Prąd rozruchowy, EN [A]
545 173 042 3172
BLUE dynamic 12 45 420
570 146 064 3172
BLUE dynamic 12 70 640
Typ lub model VW Model (seria) GOLF III (1H1)
Vehicle 1.6 kW/KM 55 / 75
Rocznik od 1992-09 do 1997-08
Nr artykułlu Rodzina wyrobów Napięcie [V] Pojemność akumulatora [Ah] Prąd rozruchowy, EN [A]
545 173 042 3172
BLUE dynamic 12 45 420
570 146 064 3172
BLUE dynamic 12 70 640
Typ lub model VW Model (seria) GOLF III (1H1)
Vehicle 1.6 kW/KM 74 / 101
Rocznik od 1995-07 do 1997-08
Nr artykułlu Rodzina wyrobów Napięcie [V] Pojemność akumulatora [Ah] Prąd rozruchowy, EN [A]
545 173 042 3172
BLUE dynamic 12 45 420
570 146 064 3172
BLUE dynamic 12 70 640
Teraz już wszystko wiem. Dziś spróbuję podładować akumulator. Jak to nic nie da to kupię nowy, może jakąś 50-tkę. Najpierw jednak ładowanie. I tu moje kolejne pytanie - jest jakas procedura związana z odłączaniem klem i wyjmowaniem akumulatora?. Chodzi mi o to czy normalnie mogę otworzyć maske odczepić klemy i wyciagnąć aku, czy muszę coś najpierw zrobić, żeby mi się coś nie skasowało przypadkiem ? Może najpierw trzeba odłaczyć + a potem - ? Czy kolejnośc odłaczania kabli nie ma znaczenia? Nie śmiejcie się tylko z tego, ale pierwszy raz mam do czynienia z czymś takim .
pozdrawiam i dzieki za odpowiedzi
pozdrawiam i dzieki za odpowiedzi
-
- Ma gadane
- Posty: 202
- Rejestracja: sob maja 21, 2005 13:53
- Lokalizacja: Ząbkowice Śl.
- Kontakt:
nie wiem jak tu specjalisci ci poradza ale ja nic nadzwyczajnego nie robilem poprostu odkrecasz klemy i aku dajesz do ladowania jak masz alarm to go wylacz bo jak odlaczysz aku to zacznie wyc, jak ladujesz to podlaczasz klemy od prostownika + do + i minus do minusa jeszcze trzeba tylko otworzyc te koreczki w aku i do dziela jak pisalem wczesniej ja mam aku 45AH ladowalem 6 godzin i smiga jak nowy
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 249 gości