No wiec posiadam mk2 automatic, silnik 1,6 RF. I chodzi jak jakis pie*****ny diesel! Po rozgrzaniu silnika, na jalowym biegu obroty sa nierowne, a z rury (jak sie wyjdzie z auta i nadstawi ucho) wydobywaja sie takie, hmm, jakby pierdniecia co jakis czas. Natomiast siedzac w srodku, co jakis czas, przez krotka chwile, slychac jakby wyzsze obroty i czuc drganie jakby pod podloga. Dzieje sie tak mniej wiecej w regularnych odstepach czasu.
Na wstecznym, bez wciskania gazu, auto cale drzy. Jak dzis patrzylem na parkingu, to wydaje mi sie ze tlumik tez troche za bardzo drzy.
"Nausznie" ztwierdzilem, ze na P, N, R i D obroty roznia sie od siebie- na P jakby sie uspokajaja.
Dodam ze obroty i gaznik byly regulowane na sprzecie w stacji boscha i sa (a przynajmniej powinny byc) zgodne z tym co w golfie byc powinno.
Czy to moze byc zapchany kat, czy uklad wydechowy czy co innego??
Nie mam obrotomierza wiec nie moge sprawdzic jak to dokladnie wyglada, a jedynie poslugiwac sie metoda "na ucho"
Licze na pomoc, bo nerwy mam juz zszargane.
[mk2] pomocy bo mnie TRAFI! obroty RF
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
A jaki masz gaźnik? Bo jak Pierburga 2e2 to on jest ciężki do regulacji. Problem z nim taki, że jak jest walnięty taki tłoczek podciśnieniowy przy przepustnicy to czasem działa OK a czesem lipa. I jak wyregulujesz jak działa OK to fajnie ale zaraz Ci sie włączy ten tłoczk i lipa. Druga sprawa może byc zapchany przewód podgrzewania ssania. Ale możliwe, że to coś innego. Powodzenia
nie prawda z 2e2 nie ma większych problemów ja mam taki poszukaj speca od gaźnika.Jest to zwykły gaźnik bez żadych bajerów.
[ Dodano: Sro Gru 28, 2005 22:22 ]
A swoja drogą jeśli gaźnik jest oki czyli z tego co piszesz jest.To szukałbym gdzie indziej przyczyny tzn.być może układ wydechowy(kat),badź dolotowy sprawdź filtry(powietrza i paliwa) i oczywiście co jest standardem sprawdź układ napięcia czyly świece i przewody oraz kopułka palec itp.A jesli przy odpaleniu jak zimny słyszysz jakby z rury takie pierdnięcia to jest znak że nie wypala ci całej mieszanki w silniku tylko rzuca na kolektor itd,ja u siebie wymieniłem linke od gazu(sprawdź to) i przestało.A ztym drżeniem zobacz zawiechę tzn poduszki na silniku oraz wachacze(takie gumy przy zawieszeniu)
[ Dodano: Sro Gru 28, 2005 22:22 ]
A swoja drogą jeśli gaźnik jest oki czyli z tego co piszesz jest.To szukałbym gdzie indziej przyczyny tzn.być może układ wydechowy(kat),badź dolotowy sprawdź filtry(powietrza i paliwa) i oczywiście co jest standardem sprawdź układ napięcia czyly świece i przewody oraz kopułka palec itp.A jesli przy odpaleniu jak zimny słyszysz jakby z rury takie pierdnięcia to jest znak że nie wypala ci całej mieszanki w silniku tylko rzuca na kolektor itd,ja u siebie wymieniłem linke od gazu(sprawdź to) i przestało.A ztym drżeniem zobacz zawiechę tzn poduszki na silniku oraz wachacze(takie gumy przy zawieszeniu)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 171 gości