[mk2] pomocy bo mnie TRAFI! obroty RF

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
15XI80
lazy driver
lazy driver
Posty: 322
Rejestracja: wt mar 22, 2005 14:43
Lokalizacja: opolszczyzna
Kontakt:

[mk2] pomocy bo mnie TRAFI! obroty RF

Post autor: 15XI80 » wt lip 19, 2005 19:30

No wiec posiadam mk2 automatic, silnik 1,6 RF. I chodzi jak jakis pie*****ny diesel! Po rozgrzaniu silnika, na jalowym biegu obroty sa nierowne, a z rury (jak sie wyjdzie z auta i nadstawi ucho) wydobywaja sie takie, hmm, jakby pierdniecia co jakis czas. Natomiast siedzac w srodku, co jakis czas, przez krotka chwile, slychac jakby wyzsze obroty i czuc drganie jakby pod podloga. Dzieje sie tak mniej wiecej w regularnych odstepach czasu.
Na wstecznym, bez wciskania gazu, auto cale drzy. Jak dzis patrzylem na parkingu, to wydaje mi sie ze tlumik tez troche za bardzo drzy.

"Nausznie" ;-) ztwierdzilem, ze na P, N, R i D obroty roznia sie od siebie- na P jakby sie uspokajaja.
Dodam ze obroty i gaznik byly regulowane na sprzecie w stacji boscha i sa (a przynajmniej powinny byc) zgodne z tym co w golfie byc powinno.
Czy to moze byc zapchany kat, czy uklad wydechowy czy co innego??

Nie mam obrotomierza wiec nie moge sprawdzic jak to dokladnie wyglada, a jedynie poslugiwac sie metoda "na ucho" ;-)

Licze na pomoc, bo nerwy mam juz zszargane.



sprewello
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: czw sty 06, 2005 00:34
Lokalizacja: Będzin
Kontakt:

Post autor: sprewello » śr lip 20, 2005 01:30

A jaki masz gaźnik? Bo jak Pierburga 2e2 to on jest ciężki do regulacji. Problem z nim taki, że jak jest walnięty taki tłoczek podciśnieniowy przy przepustnicy to czasem działa OK a czesem lipa. I jak wyregulujesz jak działa OK to fajnie ale zaraz Ci sie włączy ten tłoczk i lipa. Druga sprawa może byc zapchany przewód podgrzewania ssania. Ale możliwe, że to coś innego. Powodzenia



Awatar użytkownika
15XI80
lazy driver
lazy driver
Posty: 322
Rejestracja: wt mar 22, 2005 14:43
Lokalizacja: opolszczyzna
Kontakt:

Post autor: 15XI80 » śr lip 20, 2005 12:34

Gaznik mam Pierburga tylko nie wiem ktory, na pewno ten oryginalny.

Ktos ma jeszcze jakies inne pomysly??



sprewello
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: czw sty 06, 2005 00:34
Lokalizacja: Będzin
Kontakt:

Post autor: sprewello » sob lip 23, 2005 19:45

Jak masz oryginalny gaźnik to jest 2e2, wiec mozesz miec troche z nim klopotow...



fibolek

Post autor: fibolek » śr gru 28, 2005 19:57

nie prawda z 2e2 nie ma większych problemów ja mam taki poszukaj speca od gaźnika.Jest to zwykły gaźnik bez żadych bajerów.

[ Dodano: Sro Gru 28, 2005 22:22 ]
A swoja drogą jeśli gaźnik jest oki czyli z tego co piszesz jest.To szukałbym gdzie indziej przyczyny tzn.być może układ wydechowy(kat),badź dolotowy sprawdź filtry(powietrza i paliwa) i oczywiście co jest standardem sprawdź układ napięcia czyly świece i przewody oraz kopułka palec itp.A jesli przy odpaleniu jak zimny słyszysz jakby z rury takie pierdnięcia to jest znak że nie wypala ci całej mieszanki w silniku tylko rzuca na kolektor itd,ja u siebie wymieniłem linke od gazu(sprawdź to) i przestało.A ztym drżeniem zobacz zawiechę tzn poduszki na silniku oraz wachacze(takie gumy przy zawieszeniu)



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 171 gości