napewno masz zawór zakręcony moze przepuszcza umnie tak było i był słabszy potem znów ciśnienie wzrastało i ponownie spadało to było niebezpiecznemarten1981 pisze:teraz jak juz pogrzebalem i mam mbc to tak jakby juz tak nie idzie,nie ma tego "uderzenia"jak turbo zaczyna dmuchac....moze jakies sugestie panowie??
![grrr :grrr:](./images/smilies/grrr.gif)
jak nie to to skręc mbc mocniej lub daj krótszy węzyk do mbc od strony gdzie jest kulka
mi wytrzymało około 1roku lecz podkreiłem za mocno i poszła głowica i uszczelka lecz efekt był taki brak trakcji na 1i2 biegumarten1981 pisze:wszystkie sugestie mile widziane.no a z ta glowica to mnie nie straszcie bo dopiero dol robilem pozdrowinka
![hehe :hehe:](./images/smilies/hehe.gif)
Sama prawdatwardy pisze: z ta głowica to nie ma żartów , podkręcenie silnika (tuning) uczy pokory i to kosztuje
![pub :pub:](./images/smilies/pub.gif)