AEE - Znowu szarpie.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
wolfzan
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 906
Rejestracja: sob cze 23, 2007 08:43
Lokalizacja: Wrocław/Nisko
Kontakt:

Post autor: wolfzan » wt mar 24, 2009 21:37

Panowie, a co z poduszkami silnika lub sprzęgłem? Ja już od długiego czasu zabieram się za wymianę sprzęgła, bo wysoko bierze, ale na razie brak funduszy i przy okazji chcę wymienić poduszki silnika. Warto też zwrócić uwagę na przeguby, zwłaszcza wewnętrzne, ale to wszystko też tylko gdybanie.... :crazy:



Awatar użytkownika
TomiTT
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 493
Rejestracja: czw lip 12, 2007 19:13
Lokalizacja: Olkusz
Kontakt:

Post autor: TomiTT » wt mar 24, 2009 21:41

przeguby wewnętrzne wywoływały by cholerne drgania budy ... przy prędkości 100km/h nie dało by się wytrzymać... a sprzęgło owszem a raczej jego docisk może to wywoływać, lecz kaolega ma inny problem bo jemu auto nie równo przyspiesza czyli to raczej coś z osprzetem silnika :crazy:


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=147731
[b]Moja perełka nowe zmiany str 2[/b]

wielblad2
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 903
Rejestracja: czw sty 10, 2008 12:13
Lokalizacja: POZNAŃ
Kontakt:

Post autor: wielblad2 » wt mar 24, 2009 23:19

SPRAWDż WIąZKę PRZEWODóW KTóRA IDZIE DO APARATU ZAPłONOWEGO I ZAKOńCZONA JEST WTYCZKą MOZE MIEć UKRUSZONą KTóRąś żYłę ALBO UłAMANą.


pozdro dieselek. Golf zawsze i wszędzie.Golf był,jest i będzie.

Awatar użytkownika
PAPAYOS
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: czw sie 30, 2007 15:04
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: PAPAYOS » wt mar 24, 2009 23:26

TomiTT pisze:szarpaniem to nie podejrzewasz któregoś z wtryskiwaczy
Ale chyba VAG by coś pokazał. A te objawy są takie że jak przyspieszam delikatnie to jest dobrze, ale jak mocniej wcisnę pedał gazu to szarpanie wtedy jest. Ale nie takie że szarpie i nie chce przyspieszać ale podczas przyspieszania szarpnie raz może dwa, a czasami cała seria kilkunastu szarpnięć, objaw taki jakby na jeden cykl pracy brakło iskry. Potem jak się prędkość ustabilizuje to leci elegancko. Na jałowym biegu obroty nie falują nie przygasa jest ok. ale jak gwałtownie wcisnę gaz to najpierw na ok sekunde się przydusi i dopiero zaczyna się wkręcać...
Nie dawno zmianiałem przepustnicę. Czy ona może to powodować? Ale znowu kłania się VAG - pokazałby coś... A tu nic...

Dzisiaj też zamontowałe stare świece, bo też zmieniałem ale na starych jest to samo...

Pozdrawiam
PAPAYOS

[ Dodano: 24 Mar 2009 22:27 ]
wielblad2 pisze:SPRAWDż WIąZKę PRZEWODóW KTóRA IDZIE DO APARATU ZAPłONOWEGO I ZAKOńCZONA JEST WTYCZKą MOZE MIEć UKRUSZONą KTóRąś żYłę ALBO UłAMANą.
Sprawdzałem...

[ Dodano: 24 Mar 2009 22:37 ]
TomiTT pisze:zapłon powinien być ustawiany za pomocą lampy oraz komputera..
Tak było robione.
Ostatnio zmieniony wt mar 24, 2009 23:41 przez PAPAYOS, łącznie zmieniany 1 raz.


https://www.facebook.com/pages/Cthulhu/369766173200313

Awatar użytkownika
TomiTT
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 493
Rejestracja: czw lip 12, 2007 19:13
Lokalizacja: Olkusz
Kontakt:

Post autor: TomiTT » śr mar 25, 2009 07:47

przeczytaj mój post w tym temacie z 17 marca. Sprawdź to i odpowiedz na forum ...


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=147731
[b]Moja perełka nowe zmiany str 2[/b]

Awatar użytkownika
PAPAYOS
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: czw sie 30, 2007 15:04
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: PAPAYOS » śr mar 25, 2009 09:35

TomiTT pisze:powinno być nie więcej niż 7 stopni
Powiedz jak to sprawdzić? Odczytać z VAGa?


https://www.facebook.com/pages/Cthulhu/369766173200313

Awatar użytkownika
Jacek75
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 960
Rejestracja: czw kwie 10, 2008 09:16
Lokalizacja: Kraków
Auto: Golf Variant MK5 1.4 TSI 122hp
Silnik: CAXA
Kontakt:

Post autor: Jacek75 » śr mar 25, 2009 09:59

Tylko VAG, w moim silniku dla przykładu: Moduł silnika (1), mesurement blocks (8) i grupa (3): pola (1-4): rpm, masa powietrza lub ciśnienie w dolocie (zalezy od wersji silnika), uchylenie przepustnicy w stopniach, kąt zapłonu.
Serwisówka do mojego motoru mówi: że jeżęli kąt powyżej 7 stopni to przepustnica jest niedopasowana lub uszkodzona, przerywanie w czasie jazdy silnika (nie przerywa na wolnych obrotach i przy gazowaniu na postoju) to problem z paliwem: najpierw sprawdzić filtr, ciśnienie paliwa.


TSI RULEZ. Retrofit: tempomat, lampki ostrzegawcze drzwi, TPMS, DRL, doświetlenie zakrętów; VCDS 11 kodowanie, kasowanie błędów.

Awatar użytkownika
PAPAYOS
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: czw sie 30, 2007 15:04
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: PAPAYOS » śr mar 25, 2009 11:11

Dzięki panowie dziś ponownie wymieniłem przewody W.N. Szarpanie ustało.
Zwiodły mnie tamte przewody. Niby nowe ale ile napsuły krwi... Dziś kupiłem ponownie drugie przewody i od razu wymieniłem pod sklepem. Do domu już wróciłem nawet bez jednego szarpnięcia...

Pozdrawiam
PAPAYOS


https://www.facebook.com/pages/Cthulhu/369766173200313

Awatar użytkownika
TomiTT
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 493
Rejestracja: czw lip 12, 2007 19:13
Lokalizacja: Olkusz
Kontakt:

Post autor: TomiTT » śr mar 25, 2009 14:12

Jacek75 pisze:Tylko VAG, w moim silniku dla przykładu: Moduł silnika (1), mesurement blocks (8) i grupa (3): pola (1-4): rpm, masa powietrza lub ciśnienie w dolocie (zalezy od wersji silnika), uchylenie przepustnicy w stopniach, kąt zapłonu.
Serwisówka do mojego motoru mówi: że jeżęli kąt powyżej 7 stopni to przepustnica jest niedopasowana lub uszkodzona, przerywanie w czasie jazdy silnika (nie przerywa na wolnych obrotach i przy gazowaniu na postoju) to problem z paliwem: najpierw sprawdzić filtr, ciśnienie paliwa.
no własnie u mnie otwarcie przepustnicy jest koło 13 stopni:/ sprawdza się to w blokach pomiarowych silnika

[ Dodano: 25 Mar 2009 13:13 ]
PAPAYOS pisze:Dzięki panowie dziś ponownie wymieniłem przewody W.N. Szarpanie ustało.
Zwiodły mnie tamte przewody. Niby nowe ale ile napsuły krwi... Dziś kupiłem ponownie drugie przewody i od razu wymieniłem pod sklepem. Do domu już wróciłem nawet bez jednego szarpnięcia...

Pozdrawiam
PAPAYOS
a nie było widać wcześniej żadnych przebić? jakie przewody kupiłeś?


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=147731
[b]Moja perełka nowe zmiany str 2[/b]

Awatar użytkownika
Beszczyk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 313
Rejestracja: wt gru 23, 2008 12:30
Lokalizacja: NNM
Kontakt:

Post autor: Beszczyk » śr mar 25, 2009 15:27

PAPAYOS pisze:Dzięki panowie dziś ponownie wymieniłem przewody W.N. Szarpanie ustało.
Zwiodły mnie tamte przewody. Niby nowe ale ile napsuły krwi... Dziś kupiłem ponownie drugie przewody i od razu wymieniłem pod sklepem. Do domu już wróciłem nawet bez jednego szarpnięcia...
A JAKIEJ FIRMY MAIŁEŚ WCZEŚNIEJ PRZEWODY?
I JAKI TERAZ KUPIŁEŚ?

STARE ODDAJ NA REKLAMACJĘ , JAK SPRZEDAJE PRZEWODY TO TYLKO FIRMY SENTECH(NIE MYLIĆ Z PODRÓBĄ STARTECH ) DLA MNIE SPRAWDZONA FIRMA BO SAM NA NICH JEŻDŻĘ I DUŻO DOBREGO O NICH SŁYSZAŁEM ORAZ PRZYZWOITA CENA:okej:
Ostatnio zmieniony śr mar 25, 2009 15:29 przez Beszczyk, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
PAPAYOS
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: czw sie 30, 2007 15:04
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: PAPAYOS » śr mar 25, 2009 23:52

Witam

Kupiłem właśnie sentech. Gdzie było napisane MADE IN EU. Chyba że się mylę to jutro sprostuję.

Tamte nie pamietam, na przewodach nic nie było napisane a przynajmniej nie rzuciło mi się nic w oczy. Nie mogę reklamować bo podstawą do reklamacji jest PARAGON którego niestety nie posiadałem. Krótko mówiąc "kupił i wdupił!!!". Ale znalazły swoje miejsce w koszu na śmiecie.

Pozdrawiam
PAPAYOS


https://www.facebook.com/pages/Cthulhu/369766173200313

Awatar użytkownika
Beszczyk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 313
Rejestracja: wt gru 23, 2008 12:30
Lokalizacja: NNM
Kontakt:

Post autor: Beszczyk » czw mar 26, 2009 00:20

PAPAYOS pisze:Witam

Kupiłem właśnie sentech. Gdzie było napisane MADE IN EU. Chyba że się mylę to jutro sprostuję.

Tamte nie pamietam, na przewodach nic nie było napisane a przynajmniej nie rzuciło mi się nic w oczy. Nie mogę reklamować bo podstawą do reklamacji jest PARAGON którego niestety nie posiadałem. Krótko mówiąc "kupił i wdupił!!!". Ale znalazły swoje miejsce w koszu na śmiecie.

Pozdrawiam
PAPAYOS
Sentech czerwono czarne opakowanie...
No to będziesz zadowolony :okej:



Awatar użytkownika
PAPAYOS
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: czw sie 30, 2007 15:04
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: PAPAYOS » czw mar 26, 2009 00:27

Beszczyk pisze:Sentech czerwono czarne opakowanie...
Tak dokładnie... I nawet dostałem przewód niespodziankę... :)
Niestety przewód od cewki do aparatu jest o 10 cm za krótki...

Pozdrawiam
PAPAYOS


https://www.facebook.com/pages/Cthulhu/369766173200313

Awatar użytkownika
Jacek75
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 960
Rejestracja: czw kwie 10, 2008 09:16
Lokalizacja: Kraków
Auto: Golf Variant MK5 1.4 TSI 122hp
Silnik: CAXA
Kontakt:

Post autor: Jacek75 » czw mar 26, 2009 10:01

Z tego co przerabiałem przy poprzednim samochodzie (SKODA 1.6) BERU jest firmą wartą polecenia: świece, cewki, kable


TSI RULEZ. Retrofit: tempomat, lampki ostrzegawcze drzwi, TPMS, DRL, doświetlenie zakrętów; VCDS 11 kodowanie, kasowanie błędów.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 370 gości