Dźwięk wydechu.
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
ale zobacz co się wtedy dzieje po za autem jak np ktoś inny startuje twoim autem na maxa
[ Dodano: 11 Mar 2009 21:46 ]
jeśli będziesz jechał w sposób cywilizowany to nie będzie głośno co innego jak wdepniesz do końca
[ Dodano: 11 Mar 2009 21:46 ]
mała poprawka ostatni tłumik pozbawiasz tylko przegródD1_PITER pisze:Ok więc zabiegi dodające rasowości brzmienia:
1. stożek, ogólnie
2. katalizator out, tłumik środkowy out
3. tłumik końcowy przelot
Pytanie.. czy to nie będzie wieśniacko głośne wszystko..?
jeśli będziesz jechał w sposób cywilizowany to nie będzie głośno co innego jak wdepniesz do końca
Ale nie chce, żeby było mnie słychać zanim widać. O taka zasada.. nawet jak bym deptał. Dlatego VR jest piękny pod tym względem, bo jak się depnie to słychać, że to nie przelewki i jest WRRRRR ale nie ma wiochy w tym ani trochę. Boję się, że tak mocno przelotowy układ jaki proponujesz będzie właśnie wioską, zajeżdżał.. Dla mnie VR6 wzorem
taki mod nie jest typu wieśtuning.pl tylko brzmi to jak cztero cylindrowa rzędówka na 6500rpm i nie mówię ile lepiej auto jedzie ale nie jest to też jakiś super grzmotD1_PITER pisze:Ale nie chce, żeby było mnie słychać zanim widać. O taka zasada.. nawet jak bym deptał. Dlatego VR jest piękny pod tym względem, bo jak się depnie to słychać, że to nie przelewki i jest WRRRRR ale nie ma wiochy w tym ani trochę. Boję się, że tak mocno przelotowy układ jaki proponujesz będzie właśnie wioską, zajeżdżał.. Dla mnie VR6 wzorem
masz silnik benzynowy i w dodatku wolnossący.GarageBoy pisze:A co do przelotu, to przez tydzień jeździłem (środkowy przelot i końcowy przelot). Fajnie ryczało, ale dla mnie za głośno
To całkowicie inna sprawa bo w TD turbina ma zwężkę w częsci gorącej i dzięki niej jest głośno tylko wtedy gdy jedziesz z maksymalnym obciążeniem
1i4 oraz 2i3D1_PITER pisze:arwam, które cylindry parować do jednej rurki? środkowe razem i te zewnętrzne też do jednej (drugiej)?
Jakie średnice rur? Takie, żeby pich przekrój poprzeczny był o połowę mniejszy? Czy to może nie ma znaczenia?
I dlaczego po obydwu stronach? Kryje się za tym coś więcej niż względy estetyczne?
odległość ma wbrew pozorom spore znaczenie nie mówię o walorach estetycznych
Ostatnio zmieniony sob mar 14, 2009 10:21 przez arwam, łącznie zmieniany 1 raz.
arwam, mam pytanko. Widzę, że się dobrze na tym znasz. Zakupiłem golfa 1,6PN. I będę teraz robił wydech nowy. Powiedz mi jakiej średnicy dać rurę wydechową? Chcę wywalić katalizator i tłumik środkowy, zostanie jedynie końcowy. Może dać większą średnicę rury wydechowej niż seryjnie to dźwięk się poprawi? I jaki dać tłumik końcowy? Może od 1,8? Wszystko ma na celu uzyskanie dźwięku rasowego ale bez wiochy.
na początku przy samych cylindrach daj taką średincę lub troszkę większą jak ma kolektor wydechowy wewnątrz poszczególnych przewodów.D1_PITER pisze:arwam, mam pytanko. Widzę, że się dobrze na tym znasz. Zakupiłem golfa 1,6PN. I będę teraz robił wydech nowy. Powiedz mi jakiej średnicy dać rurę wydechową? Chcę wywalić katalizator i tłumik środkowy, zostanie jedynie końcowy. Może dać większą średnicę rury wydechowej niż seryjnie to dźwięk się poprawi? I jaki dać tłumik końcowy? Może od 1,8? Wszystko ma na celu uzyskanie dźwięku rasowego ale bez wiochy.
możesz dać przelot i tylko na końcu zastosować puszkę rezonansową co pozwoli CXi wyciszyć pracę silnika przy małych wysileniach ale ważne żeby byl przelot bo nie będzie go dławić
a jaki masz kolektor wydechowy?D1_PITER pisze:Kolektor wydechowy postanowiłem zostawić w spokoju. Chcę zrobić nową rurę od kolektora do tłumika końcowego. Jakiej średnicy ma to być rura? Taka jak jest seryjnie? Czy wstawienie rury o większej średnicy obniży moc?
wrzuć foto ale jeśli krótki to jak dasz większą średnicę to wtedy może Ci spaść moment obrotowy ale moc powinna coś podskoczyć ale będą to przyrosty symboliczne
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 325 gości