centralny nawala
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
centralny nawala
panowie mam zalozony centralny zamek(nie fabryczny) i mam taki problem...
jak zamykam i otwieram drzwi kluczykiem to wszystko dziala ok,a jak chce otworzyc z pilota to otwiera sie tylko bagaznik i drzwi pasazera(golf trzy drzwiowy) no a jak chce zamknac to zero reakcji dopiero musze kluczykiem otworzyc drzwi od kierowcy i wtedy sie zamyka ale tylko bagaznik i od pasazera i znow musze kluczykiem zamykac....
co moze byc??jakis kabelek gdzies przerwany???czy moze silownik cos szwankuje???
jak zamykam i otwieram drzwi kluczykiem to wszystko dziala ok,a jak chce otworzyc z pilota to otwiera sie tylko bagaznik i drzwi pasazera(golf trzy drzwiowy) no a jak chce zamknac to zero reakcji dopiero musze kluczykiem otworzyc drzwi od kierowcy i wtedy sie zamyka ale tylko bagaznik i od pasazera i znow musze kluczykiem zamykac....
co moze byc??jakis kabelek gdzies przerwany???czy moze silownik cos szwankuje???
dokladnie nie weim bo to poprzedni wlasciciel zakladal,no ale raczej elektryczny "mastery"??to pewno to,ze jak otwieram od kierowcy to otwieraja sie wszystkie i jak od pasazera to tez wszystkie....jesli o to chodzi to tak,tylko jak otwieram od pasazera to tylko bagaznik i te drzwi sie otwieraja,no a znow jak chce zamknac kluczykiem od pasazera to bagaznik sie nie zamyka....cos jest pokrecone...
- Beton-Wojtek
- Nowicjusz
- Posty: 34
- Rejestracja: ndz lis 23, 2008 19:28
- Lokalizacja: Warszawa
to da , że masz pewnośc że centralka odbiera impuls z pilota , i to masz sprawne , problem jest w którymś siłowniku , w masterze masz pięć kabli , zielony i niebieski to silnik , czarny to wspólny krańcówki , a brązowy i biały odpowiadają za podanie impulsu do centralki przy zamykaniu i otwieraniu , kluczykiem w sposób mechaniczny powodujesz przesunięcie pręta , który włącza lub wyłącza przekaźnik w centralce , jeśli któryś kabel jest przerwany to robi takie cuda zwłaszcza jak są zdublowane dwa mastery
[ Dodano: 25 Mar 2009 17:43 ]
wtedy w jednym siłowniku masz impuls na zamykanie a w drugim na otwieranie , i centralka dostaje fioła
[ Dodano: 25 Mar 2009 17:43 ]
wtedy w jednym siłowniku masz impuls na zamykanie a w drugim na otwieranie , i centralka dostaje fioła
- Beton-Wojtek
- Nowicjusz
- Posty: 34
- Rejestracja: ndz lis 23, 2008 19:28
- Lokalizacja: Warszawa
domniemuje,że masz mastera od strony kierowcy. Jak mu odłaczysz sterowanie kluczykiem to spr. czy to problem elektroniki w centralce. Ale zazwyczaj to padaja siłowniki.
Jak zadziała to odłącz kable od strony pasażera te same co od strony kierowcy, a przy kierowcy podłącz tak jak było.
Jak zadziała to odłącz kable od strony pasażera te same co od strony kierowcy, a przy kierowcy podłącz tak jak było.
Ostatnio zmieniony śr mar 25, 2009 19:12 przez Beton-Wojtek, łącznie zmieniany 2 razy.
mam dwa te mastery...od kierowcy i pasazera...
a jak by byl padniety silownik to jak kluczykiem przekrecam to bedzie wysylal sygnal do centralki??????????
mam jeszcze jeden silownik ktory zostal poprzedniemu wlascicielowi,dwa mastery do drzwi i jeden zwykly do bagaznika i jeden zostal
no a jesli okazalo by sie,ze ten silownik jest zpsuty,to mogl bym ten co jest od pasazera przelozyc do kierowcy a w miejsce tamtego wsadzic ten zwykly???????????
musze to wszystko posprawdzac ale to dopiero w piatek lub sobote bo z czasem ciezko
puki co dziekuje wszystkim za zainteresowanie i pomoc
a jak by byl padniety silownik to jak kluczykiem przekrecam to bedzie wysylal sygnal do centralki??????????
mam jeszcze jeden silownik ktory zostal poprzedniemu wlascicielowi,dwa mastery do drzwi i jeden zwykly do bagaznika i jeden zostal
no a jesli okazalo by sie,ze ten silownik jest zpsuty,to mogl bym ten co jest od pasazera przelozyc do kierowcy a w miejsce tamtego wsadzic ten zwykly???????????
musze to wszystko posprawdzac ale to dopiero w piatek lub sobote bo z czasem ciezko
puki co dziekuje wszystkim za zainteresowanie i pomoc
mastery możesz zamieniać bez problemu , własnie tu jest myk z tym kluczykiem , moze być tak ze sygnał z centralki nie da rady bo centralke wyłączy sprawny siłownik , a może być tak że przekręcając kluczykiem dasz rade docisnąć trzpień siłownika
[ Dodano: 25 Mar 2009 18:58 ]
najlepiej jest wypiąć z jednego mastera trzy kable , zostawiając tylko zielony i niebieski , wtedy łatwiej dojdziesz , bo ten siłownik będzie działał jak siłownik slav
[ Dodano: 25 Mar 2009 18:58 ]
najlepiej jest wypiąć z jednego mastera trzy kable , zostawiając tylko zielony i niebieski , wtedy łatwiej dojdziesz , bo ten siłownik będzie działał jak siłownik slav
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
sługa-niewolnik. Tu: siłownik który tylko wykonuje zadaną pracę. Z kolei master ma w sobie styki powodujące zadziałanie pozostałych siłowników, jak sę go zamyka lub otwiera kluczykiem.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- Beton-Wojtek
- Nowicjusz
- Posty: 34
- Rejestracja: ndz lis 23, 2008 19:28
- Lokalizacja: Warszawa
Tak , ale sprawdź czy ten co masz dodatkowo jest sprawny , dotknij kabelki zielony i niebieski do akumlatora , zamieniając bieguny(kabelki) będzie sie zamykał lub otwierał.pietka_86 pisze:jeden zostal
no a jesli okazalo by sie,ze ten silownik jest zpsuty,to mogl bym ten co jest od pasazera przelozyc do kierowcy a w miejsce tamtego wsadzic ten zwykly???????????
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot], Majestic-12 [Bot] i 313 gości