nie dmucha na nogi mk3
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
nie dmucha na nogi mk3
witam i mam pytanie co może byc przyczyna że jak nastawie pokrętło regulacji nawiewu na tułów i nogi to od strony nóg zero nawet na 4 nic nie leci szczególnie że dzisiaj zmieniłem pyłek i dmucha spoko tak sama jest jak nastawie na szybe w centralnej cześci ok po bokach słabiutko thx
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
ale wogole zmienia Ci sie nawiew jesli zmieniasz pozycje pokretla?? jesli nie to moze linka z pancerzykiem Ci spadla i nie zmienia Ci pozycji nawiweu
jesli zmienia to moze kanaly dolotowe sie zapchaly lub jakos wypadly i nie przekazuja powietrza.
jesli zmienia to moze kanaly dolotowe sie zapchaly lub jakos wypadly i nie przekazuja powietrza.
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
musisz wyjac pokretła od regulacji nawiewów i zobaczyc czy wszystkie linki masz podłaczone. ewentualnie jezeli ktos sie juz tam bawil w zmiane podświetlenia mógł pomieszac linki pozakładac nie na swoje miejsce i taki bedzie tego efekt
Gdy jesteś smutny to pomyśl że kiedyś byłeś najszybszym plemnikiem
przy pokretłach nikt nic nie robiłprzynajmniej ja nie wiem a jesli chodzi o kanały dolotowe to łatwo sie do tego dostac i posprawdzac szczególnie chodzi mi o nogi pewnie gdzies ida tekanały od nagrzewnicy?
http://inos.int.pl/zanim-napiszesz/
PAY ATTENTION WHEN YOU'RE DRIVE!!
http://www.youtube.com/watch?v=dMXkinfyV8k
PAY ATTENTION WHEN YOU'RE DRIVE!!
http://www.youtube.com/watch?v=dMXkinfyV8k
a jak krecisz tym pokretlem od sily nawiewu 01234, konkretnie miedzy 0 a 1 czy rozłacza ci nawiew kabina komora silnika ?
krec tym pokretłem i i zajzyj od strony pasazera pod nogami kolo silniczka od nawiewu powinienes zobaczy ruszajacy sie koniec linki ktory steruje nawiewem z zwenatrz do wewnatrz auta
krec tym pokretłem i i zajzyj od strony pasazera pod nogami kolo silniczka od nawiewu powinienes zobaczy ruszajacy sie koniec linki ktory steruje nawiewem z zwenatrz do wewnatrz auta
Gdy jesteś smutny to pomyśl że kiedyś byłeś najszybszym plemnikiem
moze to ci cos pomoze
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony czw gru 29, 2005 09:40 przez michas28, łącznie zmieniany 2 razy.
Gdy jesteś smutny to pomyśl że kiedyś byłeś najszybszym plemnikiem
Sluchaj, mialem identyczny problem. Przy ustawieniu nawiewu na tulow i na nogi, na nogi nie lecialo nic. Na bank wylamala Ci sie blokadka trzymajaca pancerzyk linki z tylu na tymi pokretlami.
Rozkrec sobie przednia konsole pod radiem, to tylko pare srubek, tylko musisz je znalezc. Napewno trzeba popielniczke wyjac i chyba zaslepke gniazda diagnostycznego. Cale ustrojsto powinno sie dac lekko wysunac do przodu tak zebys widzial linki. Obejrzyj dokladnie linki przy tym pokretle, ktore Cie interesuje. Prawdopodobnie, pancerzyk jednej z nich chodzi razem z samym cieglem i jak sie juz raz to cieglo wyciagnelo to juz nie wroci do pancerzyka bo ten nie jest zablokowany.
Jesli znajdziesz brakujacy kawalek plastiku i blokadke to sobie sklej poxipolem. Ale raczej nie znajdziesz, wiec zamocuj pancerzyk do czegos, np do drugiej linki mala opaska zaciskowa lub po prostu drutem jakims. Dla testu juz na porozkrecanym ustrojstwie przytrzymaj pancerzyk i wsun do niego cieglo, od razu powinno zaczac wiac na nogi.
To Ci zajmie z 15 minut. Sprawdz to zanim zaczniesz rozbrajac caly nawiew bo to koszmarnie zmudna robota a przyczyna najprawdopodobniej jest taka jak pisalem, czyli banalna Tak jak mowilem u mnie objawy byly identyczne, wiec mam nadzieje, ze u Ciebie to tez tylko to.
Rozkrec sobie przednia konsole pod radiem, to tylko pare srubek, tylko musisz je znalezc. Napewno trzeba popielniczke wyjac i chyba zaslepke gniazda diagnostycznego. Cale ustrojsto powinno sie dac lekko wysunac do przodu tak zebys widzial linki. Obejrzyj dokladnie linki przy tym pokretle, ktore Cie interesuje. Prawdopodobnie, pancerzyk jednej z nich chodzi razem z samym cieglem i jak sie juz raz to cieglo wyciagnelo to juz nie wroci do pancerzyka bo ten nie jest zablokowany.
Jesli znajdziesz brakujacy kawalek plastiku i blokadke to sobie sklej poxipolem. Ale raczej nie znajdziesz, wiec zamocuj pancerzyk do czegos, np do drugiej linki mala opaska zaciskowa lub po prostu drutem jakims. Dla testu juz na porozkrecanym ustrojstwie przytrzymaj pancerzyk i wsun do niego cieglo, od razu powinno zaczac wiac na nogi.
To Ci zajmie z 15 minut. Sprawdz to zanim zaczniesz rozbrajac caly nawiew bo to koszmarnie zmudna robota a przyczyna najprawdopodobniej jest taka jak pisalem, czyli banalna Tak jak mowilem u mnie objawy byly identyczne, wiec mam nadzieje, ze u Ciebie to tez tylko to.
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
czyli potwierdzacie to co pisalem na poczatku
tylko uwazaj przy rozbieraniu i wyciaganiu panela bo te uchwyty pancerzykow sa strasznie lamliwe :/ (wiem ze kropelka miala problemy ze zlapaniem tego) potem deliktanie zloz spowrotem zeby przypadkiem nie wyleciala ta lub inna
ps. sposob rozebrania tego panelu masz w poradach w FAQu w poradzie dot zmiany podswietlenia licznika i pokretel nawiewu
tylko uwazaj przy rozbieraniu i wyciaganiu panela bo te uchwyty pancerzykow sa strasznie lamliwe :/ (wiem ze kropelka miala problemy ze zlapaniem tego) potem deliktanie zloz spowrotem zeby przypadkiem nie wyleciala ta lub inna
ps. sposob rozebrania tego panelu masz w poradach w FAQu w poradzie dot zmiany podswietlenia licznika i pokretel nawiewu
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
dobrze mówi miałem to samoMarcinM pisze:Sluchaj, mialem identyczny problem. Przy ustawieniu nawiewu na tulow i na nogi, na nogi nie lecialo nic. Na bank wylamala Ci sie blokadka trzymajaca pancerzyk linki z tylu na tymi pokretlami.
Rozkrec sobie przednia konsole pod radiem, to tylko pare srubek, tylko musisz je znalezc. Napewno trzeba popielniczke wyjac i chyba zaslepke gniazda diagnostycznego. Cale ustrojsto powinno sie dac lekko wysunac do przodu tak zebys widzial linki. Obejrzyj dokladnie linki przy tym pokretle, ktore Cie interesuje. Prawdopodobnie, pancerzyk jednej z nich chodzi razem z samym cieglem i jak sie juz raz to cieglo wyciagnelo to juz nie wroci do pancerzyka bo ten nie jest zablokowany.
Jesli znajdziesz brakujacy kawalek plastiku i blokadke to sobie sklej poxipolem. Ale raczej nie znajdziesz, wiec zamocuj pancerzyk do czegos, np do drugiej linki mala opaska zaciskowa lub po prostu drutem jakims. Dla testu juz na porozkrecanym ustrojstwie przytrzymaj pancerzyk i wsun do niego cieglo, od razu powinno zaczac wiac na nogi.
To Ci zajmie z 15 minut. Sprawdz to zanim zaczniesz rozbrajac caly nawiew bo to koszmarnie zmudna robota a przyczyna najprawdopodobniej jest taka jak pisalem, czyli banalna Tak jak mowilem u mnie objawy byly identyczne, wiec mam nadzieje, ze u Ciebie to tez tylko to.
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ES_250/78761
To ja sie podłaczę. Mi z kolei nie dmuchaja dwa środkowe nawiewy. Kiedy daje na tułów boczne dmuchają rewelacyjnie, a te środkowe dość mizernie, albo wcale. Na innych ustawieniach nie sprawdzałem, w każdym bądź razie ze środkowymi cos sie dzieje. Co to może być? Wiecie może?
pozdrawiam i cekam na odpowiedzi
pozdrawiam i cekam na odpowiedzi
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 673 gości