M-TDi wysokie obroty na jałowym

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
KrystO
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 148
Rejestracja: pt gru 26, 2008 13:08
Lokalizacja: LCH

M-TDi wysokie obroty na jałowym

Post autor: KrystO » ndz mar 22, 2009 10:26

Zmontowałem pompę na fali i głowiczce z tdi (10mm).
Problem w tym ze nie mogę zmniejszyć obrotów biegu jałowego.Wszystkie regulacje się pokończyły a obroty stoją na 2500-2600/min.
Jedynym sposobem jest zmniejszenie dawki paliwa ale wtedy robi się straszny muł.

Jeśli ktoś z Was miał problem z czymś takim to proszę o pomoc.
Wszelkie sugestie mile widziane!!!
Ostatnio zmieniony ndz mar 29, 2009 17:50 przez KrystO, łącznie zmieniany 4 razy.



Awatar użytkownika
andrew.zbyrko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 589
Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: andrew.zbyrko » ndz mar 22, 2009 12:24

Może dzwignia gazu przestawona wzgl ośki, próbowałeś wykręcać wydatek szczątkowy do oporu?
Bolec od reg obrotów[z tyłu pompy] wchodzi z taką dzwignie, tam jest fazka, może nie wpadło do tej fazki, i sie po niej obraca!?
Moze sprężynka od wolnych obr w pompie sie "podwineła"..


topbrakes.pl
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie

Awatar użytkownika
KrystO
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 148
Rejestracja: pt gru 26, 2008 13:08
Lokalizacja: LCH

Post autor: KrystO » ndz mar 22, 2009 13:20

wydatek cofnięty do oporu,dźwignię przestawiłem na frezie.
Z tylu pompy regulacja obrotów na śrubokręt i kontrę wykręcona,
cięgło łączące przyspieszacz kata wtrysku z regulacja obrotów tez.



arwam

Post autor: arwam » pn mar 23, 2009 00:38

przestaw jeszcze na frezie bo to chyba tu jest wina
ewentualnie jęsli nie potrafisz tego dobrze złożyć oddaj do pompiarza lub komuś z forum



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » pn mar 23, 2009 02:17

arwam pisze:przestaw jeszcze na frezie bo to chyba tu jest wina
Dokładnie, nie pojawiają ci się problemy ze zchodzieniem z obrotów jak delikatnie ruszysz dawkę?



Awatar użytkownika
KrystO
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 148
Rejestracja: pt gru 26, 2008 13:08
Lokalizacja: LCH

Post autor: KrystO » pn mar 23, 2009 19:11

Z obrotami zszedłem do ok 1200-1300. tylko i wyłącznie przez
zmniejszenie dawki(straszny muł).
Ośka od gazu cofnięta, po przygazowaniu z obrotów schodzi praktyczne natychmiastowo.
Na pompie od AAZ chodził całkiem przyzwoicie.A na tym składaku to padaczka.
Panowie,co jest nie tak!!!



Awatar użytkownika
andrew.zbyrko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 589
Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: andrew.zbyrko » pn mar 23, 2009 22:37

A zapytam jeszcze;
1. próbowałeś regulować samą dzwignią od reg obrotów, tak żeby koniec dzwigni oparł się na obudowie pompy?[przy wykręconej śrubieograniczającej], albo całkiem ściągnąć dzwigienke i poruszać samą ośką.

możliwe że śruba ze spręzyną ogranicza max przesunięcie dzwigni, miałem tak po zastosowaniu kilku patentów w pompie, reg obrotów znacznie przesuneła się w góre.

2. silnik reaguje płynnie na regulację obrotów?
może sprężynka spadła z ośki w pompie podczas jej składania..


topbrakes.pl
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » pn mar 23, 2009 23:13

Niechce mi się wieżyć, że nie da się obniżyć obrotów, jak cofniesz ośkę od gazu za bardzo to można nawet silnik zgasić. Chyba, że pierścien na tłokorozdzielaczu ma niewłaściwy wymiar.



arwam

Post autor: arwam » pn mar 23, 2009 23:51

KrystO,

skąd jesteś?



Awatar użytkownika
hx_malbork
TdiGangsters
TdiGangsters
Posty: 109
Rejestracja: sob kwie 05, 2008 16:17
Lokalizacja: Malbork
Kontakt:

Post autor: hx_malbork » pn mar 23, 2009 23:54

LCH to okolice Chelmu w Lubelskim


[img]http://img191.imageshack.us/img191/623/ewfsdfsdf.jpg[/img]

arwam

Post autor: arwam » pn mar 23, 2009 23:59

to trochę daleko
bo bym koledze pomógł



Awatar użytkownika
KrystO
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 148
Rejestracja: pt gru 26, 2008 13:08
Lokalizacja: LCH

Post autor: KrystO » wt mar 24, 2009 16:18

hx_malbork pisze:LCH to okolice Chelmu w Lubelskim
Dokładnie,jestem z Chełma.
Dzięki za szczere chęci Chłopaki,
ale tak mnie ten grat wku.... ze chyba przeproszę się z AAZetkiem! :?

[ Dodano: 24 Mar 2009 15:22 ]
arwam, może ja do Ciebie podjadę, Twoją okolice dobrze znam. :axe:

[ Dodano: 24 Mar 2009 16:56 ]
Panowie a co myślicie o takiej pompie,podeszła by?
Nevada 2.1TD szła na niej jak burza.(nr. 0460 404 042)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



arwam

Post autor: arwam » wt mar 24, 2009 21:26

ale chodzi o Żurawicę koło Sandomierza



Awatar użytkownika
KrystO
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 148
Rejestracja: pt gru 26, 2008 13:08
Lokalizacja: LCH

Post autor: KrystO » wt mar 24, 2009 21:32

arwam pisze:Żurawicę koło Sandomierza
Pomyślałem że to ta kolo Przemyśla.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 146 gości