nierówna praca

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
TomiGolf2
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 83
Rejestracja: czw paź 30, 2008 10:34
Lokalizacja: Śląskie
Kontakt:

nierówna praca

Post autor: TomiGolf2 » pn mar 23, 2009 22:28

koledzy mam problem z moim golfikieim, a mianowicie zaczoł mi nierówno chodzić obroty coś wariują chodzi normalnie a po jakimś czasie troche są wyższe co to może byc, ostatnio tez mi nawet zgasł jak sręcałem zaczymałem sie i normalnie odpaliłem i było ok, jest to silnik 1.6 benzynka PN na gazniku 2ee. pomóżcie



Maniek S L
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 67
Rejestracja: śr lip 30, 2008 18:12
Lokalizacja: Jaroty city
Kontakt:

Post autor: Maniek S L » pn mar 23, 2009 22:55

prawdopodobnie nastawnik przepustnicy, ta biała gruszka pod filtrem powietrza dochodzi do niej duza wtyczka z przewodami, tradycyjny foch tych pseudo gaźników, ciężko z częściami i drogo najlepsze wyjście wywalić całe ustrojstwo razem z kolektorem dolotowym i wstawić zwykłego pierburga 2e


SLOW & LOW SQUAD Pozdro olsztyńskie kiziory
[url=http://www.motostat.pl/statystyki-pojazdu/5778][img]http://www.motostat.pl/user_images/5778/icon4.png[/img][/url]
Tak było http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=188123

Awatar użytkownika
DragonGTI
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: śr sie 29, 2007 22:48
Lokalizacja: Gródek ( KNS )

Post autor: DragonGTI » pn mar 23, 2009 23:10

dobrze jest sprawdzić podstawę gaźnika bo lubi se pęknąc..



Awatar użytkownika
TomiGolf2
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 83
Rejestracja: czw paź 30, 2008 10:34
Lokalizacja: Śląskie
Kontakt:

Post autor: TomiGolf2 » wt mar 24, 2009 09:13

a nie da sie tego jakos naprawić? :crazy:



Maniek S L
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 67
Rejestracja: śr lip 30, 2008 18:12
Lokalizacja: Jaroty city
Kontakt:

Post autor: Maniek S L » wt mar 24, 2009 09:53

jeszcze nie słyszałem żeby komuś się to udało, używka na szrocie będzie w podobnym stanie jak twoja a nowa ok 1500 :crazy:


SLOW & LOW SQUAD Pozdro olsztyńskie kiziory
[url=http://www.motostat.pl/statystyki-pojazdu/5778][img]http://www.motostat.pl/user_images/5778/icon4.png[/img][/url]
Tak było http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=188123

Awatar użytkownika
emiloss
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 87
Rejestracja: wt wrz 18, 2007 22:30
Lokalizacja: Bronisławów

Post autor: emiloss » wt mar 24, 2009 21:16

Też mam PN na 2ee i nie narzekam. Miałem podobne przejścia jak ty. Co dokładnie było nie tak to nie wiem ale wymieniłem mu parę rzeczy i autko jeździ. Nie jest to (przynajmniej wg opini z forum) idealny gaźnik ale jak autko trochę dopieścić to działa ok.



Maniek S L
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 67
Rejestracja: śr lip 30, 2008 18:12
Lokalizacja: Jaroty city
Kontakt:

Post autor: Maniek S L » śr mar 25, 2009 18:26

pierwszą rzeczą jaką powinieneś w sumie zrobić to posprawdzać wszystkie podciśnienia


SLOW & LOW SQUAD Pozdro olsztyńskie kiziory
[url=http://www.motostat.pl/statystyki-pojazdu/5778][img]http://www.motostat.pl/user_images/5778/icon4.png[/img][/url]
Tak było http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=188123

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 245 gości