[MK3 1.9 GTD] Pobór prądu po odpaleniu

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

sebanr1
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: ndz maja 15, 2005 20:51
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

[MK3 1.9 GTD] Pobór prądu po odpaleniu

Post autor: sebanr1 » wt gru 27, 2005 20:26

Witam.
Właśnie zauważyłem dziwną rzecz. Odpalam normalnie auto po nocy. Po ok 5 minutach (może 10) słychać jakiś przekaźnik i obroty podwyższają się. Tak jakby jakiś bardzo duży pobór mocy był wyłączany. Jedyne co przychodzi mi do głowy to, że sterownik świec Duraterm mam zamontowany. Nawet zimny nie kopci przy odpaleniu i jeździe. Może to to.
Co sądzicie?



Awatar użytkownika
Michael G60
Forum Master
Forum Master
Posty: 1332
Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
Lokalizacja: (RBR...)
Kontakt:

Post autor: Michael G60 » wt gru 27, 2005 20:36

Wszystko w porządku, tak ma być...


!!!...5 września 2020: 15 lat mojej obecności na forum VW GOLF...!!!

sebanr1
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: ndz maja 15, 2005 20:51
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: sebanr1 » śr gru 28, 2005 13:49

luis pisze:wszystko jest w porządku, poprostu swiece żarowe przez jakis czas grzeją aż silnik złapie pewna temperature, potem przekaźnik je wyłącza. u mnie jest to samo.
pozdrawiam...
Co za auto! Nie dość, że samo się potrafi naprawić to i tuninguje się samo!
Jakiś czas temu myślałem nad sterownikiem DURATERM BOSCHa a tu patrzcie Państwo: okazało się, że już jest! Nie wiedząc o tym założyłem świece DURATERM :-) i mam już komplet.
ALE WYPAS TE GOLFY!!



djset

Post autor: djset » śr gru 28, 2005 17:34

sebanr1 pisze:Jakiś czas temu myślałem nad sterownikiem DURATERM BOSCHa
a co to jest ten sterownik DURATERM...?



sebanr1
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: ndz maja 15, 2005 20:51
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: sebanr1 » śr gru 28, 2005 17:41

djset pisze:
sebanr1 pisze:Jakiś czas temu myślałem nad sterownikiem DURATERM BOSCHa
a co to jest ten sterownik DURATERM...?
Dodatkowym atutem świecy Duraterm jest – po zamontowaniu sterownika czasu żarzenia, dogrzewanie jej przez następne 3 minuty, dzięki czemu praca silnika staje się znaczne cichsza i bardziej równomierna, a wydzielanie spalin i dymienie spada 40%. Świece żarowe Duraterm współpracują ze sterownikami czasu żarzenia, zapewniającymi prawidłowe i długotrwałe działanie świec. Można je stosować w starych i nowych pojazdach. Świece Duraterm zaspokajają 85% rynku. Za: http://www.leja.com.pl/ofe_swi.html



djset

Post autor: djset » śr gru 28, 2005 17:47

a gdzie mozna sprawdzic czy ma sie ten sterownik u siebie w samochodzie? bo ja takze mam silnik AAZ...
pozdrawiam



sebanr1
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: ndz maja 15, 2005 20:51
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: sebanr1 » śr gru 28, 2005 19:28

djset pisze:a gdzie mozna sprawdzic czy ma sie ten sterownik u siebie w samochodzie? bo ja takze mam silnik AAZ...
Nie wiem czy to sterownik DURATERM, ale o tak to działa u mnie. Po odpaleniu auta załącza na parę minut grzanie świec.
Odpal zimne auto i czekaj parę minut czy pstryknie coś z lewej strony pod kierownicą i podskoczą obroty. Albo podłącz miernik pod świece i zobacz czy po odpaleniu jest +12V na świecach.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 62 gości