O swapie Pierburga 2E2 na WEBERA z Fiata 125p + ankieta :)
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 554
- Rejestracja: ndz paź 07, 2007 16:29
- Lokalizacja: Kraków/Ustrzyki Dolne
- Kontakt:
To trzeba będzie podnieść trochę poziom paliwa w komorze pływakowej. Boję się tylko że zacznie się znowu zalewać. Na początku tak miałem i obniżałem pływak i to poniżej ustawień książkowych. Teraz muszę podnosić. Jak tak dalej pójdzie to za niedługo będziemy pływaki jeszcze na boki wyginać
Dzisiaj już tego nie zrobię, muszę lecieć na zajęcia potem i w dodatku deszcz się rozpadał i lipa. Jak dasz radę Maćku to spróbuj podnieść troszkę pływak, bo wygląda na to że mamy identyczny problem. Może to pomoże, bo ja już nie mam innych pomysłów.
Dzisiaj już tego nie zrobię, muszę lecieć na zajęcia potem i w dodatku deszcz się rozpadał i lipa. Jak dasz radę Maćku to spróbuj podnieść troszkę pływak, bo wygląda na to że mamy identyczny problem. Może to pomoże, bo ja już nie mam innych pomysłów.
-
- Mały gagatek
- Posty: 108
- Rejestracja: pn lut 11, 2008 17:19
- Lokalizacja: Katowice/Siemianowice Śl
- Kontakt:
co do dławienia to mam to samo tzn mialem dzis ale na pierdku, wiecej gazu i zamuł dopiero jak ciut przyspieszył to sie zaczal zbierac ale to dopiero przy wyzszych obrotach - powod - zła regulacja - dodam ze jezdze na dyszy 150 a seryjnie jest 115 nie wiem jakiego kopa powinienem miec na webrze ale na pierdku teraz kopa ma i jak przeliczylem to pali mi 15 na miescie przy butowaniu a przy normalnej jezdzie 12, trasa 8 a i ssanie jakos działa w normie ;P co do swapa to sie nie poddaje, mysle nad założeniem gaźnikow z motoru po rzezbieniu kolektora tylko jedno pytanie .. ile wtedy bedzie palił ? ;> jest moze gdzies jakis temat zalozony ? bo nie umiem jakos znajsc..
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 554
- Rejestracja: ndz paź 07, 2007 16:29
- Lokalizacja: Kraków/Ustrzyki Dolne
- Kontakt:
Byłem przed chwilą w szkole. Tragedia, zimny gaśnie, dławi się po dodaniu gazu. Wolne obroty czasami są eleganckie, a czasami gaśnie po prostu, jakby się bena skończyła. Jak jest ciepły to jest trochę lepiej, ale dalej trzeba strasznie delikatnie gaz wciskać bo go muli.
No coś tu jest bardzo nie tak. Wcześniej na tych samych ustawieniach darł jak opętany. Dzisiaj założyłem dyszę 115 zamiast 120 na pierwszym przelocie ale dalej to samo.
Założyłbym większą, ale następną jaką mam to 155, a taką to mam na drugim przelocie.
Zresztą dlaczego nagle miałaby się za mała zrobić, skoro wcześniej jeździł na takiej... Ale porażka
No coś tu jest bardzo nie tak. Wcześniej na tych samych ustawieniach darł jak opętany. Dzisiaj założyłem dyszę 115 zamiast 120 na pierwszym przelocie ale dalej to samo.
Założyłbym większą, ale następną jaką mam to 155, a taką to mam na drugim przelocie.
Zresztą dlaczego nagle miałaby się za mała zrobić, skoro wcześniej jeździł na takiej... Ale porażka
Nie poddawaj sie!! U mnie też to długo trwało a teraz wygląda tak:Ta przeróbka powoli traci sens. Wypaliłem półtora baku paliwa a nawet sobie normalnie nie pojeździłem dla przyjemności, nie mówiąc już o normalnym wykorzystaniu samochodu. Tylko rozkręcam, skręcam, reguluję, wymieniam, odpalam, gaszę i się denerwuję, że nadal nie działa wszystko jak powinno.
http://picasaweb.google.com/szafion9/WEBER#
A gada tak:
POWODZENIA
-
- Użytkownik
- Posty: 437
- Rejestracja: wt sty 20, 2009 21:59
- Lokalizacja: Sanok/ Trepcza/ Katowice
Miszon identycznie jest u mnie ;/ jak dla mnie tak jak Ci już wspominałem coś nie tak z pływakiem jakby miał za mały poziom i brakowało mu tanku tak właśnie jak piszesz.MiSzOn pisze:Tragedia, zimny gaśnie, dławi się po dodaniu gazu. Wolne obroty czasami są eleganckie, a czasami gaśnie po prostu, jakby się bena skończyła. Jak jest ciepły to jest trochę lepiej, ale dalej trzeba strasznie delikatnie gaz wciskać bo go muli.
Ja pewnie u siebie kupie nowy pływak i wtedy nareguluje albo ten stary ustawię metodą prób i błędów.
[ Dodano: 23 Mar 2009 19:06 ]
golfrox, paln na gaźniki ze ścigacza prawie jak u mnie xD Proszę bardzo:
... re=related
Pan z Krakowa który zasadził do skody 4 gaźniki ze ścigacza firmy Mikuni. Dodam jeszcze że wg mnie zasada działania podobna do poziomych gaźników samochodowych o ile nie taka sama z tym że te ze ścigacza to koszt rzędu 250-400 zł a te samochodowe na allegro po 6-8 stów ;/
Co do spalania to podejrzewam ze w trasie do 13 nie zejdziesz choć mogę się mylić.
[ Dodano: 23 Mar 2009 19:17 ]
a tak jeździ 1,8 na gaźnikach z r1 ;p
poezja
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 554
- Rejestracja: ndz paź 07, 2007 16:29
- Lokalizacja: Kraków/Ustrzyki Dolne
- Kontakt:
Heh, dzięki za chęcitoffic pisze:Kurde żebyś miał bliżej to bym ci pomógł
Żebyś wiedziałtoffic pisze:widze że to droga przez męke z tym Weberem
No jeszcze nie odpuszczę tak łatwoszafion pisze:Nie poddawaj sie!! U mnie też to długo trwało
Hmmm... no pływak, ale już go ruszałem kilka razy i dalej to samo. Jak zdejmowałem pokrywę to trochę tej beny w komorze pływakowej jest, więc dlaczego mu jej brakuje...bandyta mk1love pisze:Miszon identycznie jest u mnie ;/ jak dla mnie tak jak Ci już wspominałem coś nie tak z pływakiem jakby miał za mały poziom i brakowało mu tanku tak właśnie jak piszesz.
No bardzo to dziwne jest, tym bardziej że na obrotach tak powyżej 3000 zaczyna już w miarę ciągnąć, a wtedy więcej paliwa trzeba. Tak jakby gdzieś mu się coś przytykało, ale dzisiaj dmuchałem we wszystkie dziurki
Jeszcze się pogoda schrzaniła i po robocie. Jakoś z trudem da się jeździć, może coś na dniach rozkminię w tym temacie, bo szału można dostać.
-
- Mały gagatek
- Posty: 108
- Rejestracja: pn lut 11, 2008 17:19
- Lokalizacja: Katowice/Siemianowice Śl
- Kontakt:
bandyta mk1love, no calkiem ciekawie to wyglada przeciez tam tez sa dysze wiec mozna sie bawic w przekladanie i kalibracje gdyby 13 na miescie to spoko ale na trasie ? ;P gdyby na trasie do 9 spalil na takich gaznikach to akurat PS. zakladamy nowy temat o gaznikach z motoru i jazda z przekładka )
-
http://moto.allegro.pl/item571580798_su ... _37mm.html 2 stowki i gazniczki juz sa mam juz pomysl jak je podłączyc pod silnik itd
-
http://moto.allegro.pl/item571580798_su ... _37mm.html 2 stowki i gazniczki juz sa mam juz pomysl jak je podłączyc pod silnik itd
Ostatnio zmieniony pn mar 23, 2009 22:01 przez golfrox, łącznie zmieniany 1 raz.
macie Pany Fos DHCD 16 zamontowany 1.8 GU + lpg filmik krecony na lpg moje auto
mk2 1.3 CL ==>1.9TD GTD viewtopic.php?f=87&t=297867
-
- Użytkownik
- Posty: 437
- Rejestracja: wt sty 20, 2009 21:59
- Lokalizacja: Sanok/ Trepcza/ Katowice
-
- Użytkownik
- Posty: 437
- Rejestracja: wt sty 20, 2009 21:59
- Lokalizacja: Sanok/ Trepcza/ Katowice
golfrox, fifel, zakładajcie temat a ja jak się jakimś cudem wywinę od kary za brak OC to na pewno tez zadziergnę do siebie gaźniki MIKUNI
P.S. Kupiłem dziś 2 szt ATS Classic 13x6 j za niebagatelną kwotę 30 zł jakby ktoś chciał wiedzieć to jedna waży 5,25 kg
[ Dodano: 24 Mar 2009 16:56 ]
MruCay, webera polecam ze starych wersji poldka i 125p czyli taki jak Ci tu chyba każdy doradzi czyli z drugą przepustnicą otwieraną podciśnieniowo.
P.S. Kupiłem dziś 2 szt ATS Classic 13x6 j za niebagatelną kwotę 30 zł jakby ktoś chciał wiedzieć to jedna waży 5,25 kg
[ Dodano: 24 Mar 2009 16:56 ]
MruCay, webera polecam ze starych wersji poldka i 125p czyli taki jak Ci tu chyba każdy doradzi czyli z drugą przepustnicą otwieraną podciśnieniowo.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 271 gości