Jak zapalac i gasic auto na LPG
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Jak zapalac i gasic auto na LPG
Witam serecznie.
Z racji tego że benzyna już prawie 4 PLN to kupiłem sobię elegancką polóweczkę z gazem.
Polówka ma silnik 1.0 jest a silnik na gaźniku, instalacja gazowa jest manualna, czyli przełącznik : gaz --- nic --- benzyna.
Nigdy nie miałem auta na gaz i mam pytanie, czy jak gasze auto to gasić je na gazie i rano też odpalać na gazie? czy przełączać na benzyne przed zgaszeniem i odpalać na benzynie ?
Trasy robie krótkie, czy robić tak na noc itd ?
Chodzi mi o to żeby nie popsuć nic bo auto bardzo eleganco chodzi na gazie jak i na benznie.
Dzięki za porady.
Z racji tego że benzyna już prawie 4 PLN to kupiłem sobię elegancką polóweczkę z gazem.
Polówka ma silnik 1.0 jest a silnik na gaźniku, instalacja gazowa jest manualna, czyli przełącznik : gaz --- nic --- benzyna.
Nigdy nie miałem auta na gaz i mam pytanie, czy jak gasze auto to gasić je na gazie i rano też odpalać na gazie? czy przełączać na benzyne przed zgaszeniem i odpalać na benzynie ?
Trasy robie krótkie, czy robić tak na noc itd ?
Chodzi mi o to żeby nie popsuć nic bo auto bardzo eleganco chodzi na gazie jak i na benznie.
Dzięki za porady.
Ostatnio zmieniony pn mar 23, 2009 22:00 przez kili, łącznie zmieniany 1 raz.
[b][size=117]Polo 86c Kombi Mat Rost, zabieram się za projekt..
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=243089
[color=red][/size][/color][/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=243089
[color=red][/size][/color][/b]
- tympy mechanik
- Forum Master
- Posty: 1001
- Rejestracja: śr mar 18, 2009 20:02
- Lokalizacja: ERA
- Kontakt:
zima gaś na benzynie i odpalaj na benzynie po prostu jak wracasz do domu i wiesz ze auto będzie już stało całą noc to jakieś 500m przed postojem przełącz na benzyne i jak odpalasz rano to na gaz przełącz dopiero jak zacznie się podnosić wskażnik temperatury mowa cały czas o zimie a latem możesz tylko na gazie śmigać i będzie zapalał no chyba ze będą zimne bardzo poranki to wtedy z benzyny i to by było na tyle
miałem Mazde 323 z taką instalacja PB-LPG i dla oszczędności PB-parkowanie na noc -dojazd LPG przełaczenie na PB i ponowne odpalenie na PB na zimnym -mroznym poranku odpalanie na PB i odrazu przełączałem na -0- w momencie dławienia przełączałem na LPG pare razy zgasl na poczatku ale lekka wprawa i było ok POWODZONKA
szybciej zuzywasz membrany w parowniku, jesli sam sobie zregenerujesz reduktor to koszt ok 70-80zl, a jesli to komus dasz do roboty to 150zl to tak lekko sobie krzycza...kili pisze:Ale rozumiem, że jak rano odpalam na gazie to się nic nie psuje ?
poza tym ja wychodze z zalozenia ze nie zbiednieje od porannego rozruchu na pb, a silnik nie jezdzi ciagle na suchym paliwie, zawsze to troche przesmaruje gniazda zaworowe, moze to i nie ma duzego wplywu, ale ja sie z tym lepiej czuje
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 206 gości