1.8 16v KR Problemy na ciepłym silniku !!

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Galus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 154
Rejestracja: pt lip 22, 2005 21:55
Lokalizacja: Gostyń VWLKP
Kontakt:

1.8 16v KR Problemy na ciepłym silniku !!

Post autor: Galus » pn mar 23, 2009 15:46

Mam taki probelm auto na zimnym silniku smiga ok, wkreca sie ok jedzie ok.Ale po rozgrazu silnik krecie sie tylko do 3tys, potem jakos sie kula ale przebiera i szarpie.A czym wiecej człowiek chce od niego wykrzesac. Tym wiecej przebiera i po jakims czasie nie wkreca sie nawet do 2 tys.I ciezko nim jechac, co moze byc tym spowodowane.


Bog stworzyl Volkswageny, bo wie co to jest prawdziwe Piekno.!!!A inne samochody?,Bo ma poczucie humoru.!!!

VWmatiMK3
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: wt lip 15, 2008 14:42
Lokalizacja: BOLSZEWO
Kontakt:

Post autor: VWmatiMK3 » pn mar 23, 2009 17:01

http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=227182 zobacz ja mam podobny problem tyle że mi nie zapala na ciepłym silniku i nie mam odpowiedzi



Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » pn mar 23, 2009 17:03

Galus,

Czujnik temp. sprawdzałeś? Choć on to ma wpływ "tylko" na zapłon.

Ale chyba prędzej coś z zaworem rozgrzewania silnika bo pewnie mieszankę ma zbyt bogatą.
Ostatnio zmieniony pn mar 23, 2009 17:38 przez zodiak, łącznie zmieniany 1 raz.


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

VWmatiMK3
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: wt lip 15, 2008 14:42
Lokalizacja: BOLSZEWO
Kontakt:

Post autor: VWmatiMK3 » pn mar 23, 2009 17:27

zodiak a wiesz może coś na mój temat
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=227182
Ostatnio zmieniony pn mar 23, 2009 17:28 przez VWmatiMK3, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Galus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 154
Rejestracja: pt lip 22, 2005 21:55
Lokalizacja: Gostyń VWLKP
Kontakt:

Post autor: Galus » pn mar 23, 2009 20:59

zodiak pisze:Czujnik temp. sprawdzałeś? Choć on to ma wpływ "tylko" na zapłon.
Czujnik jest nowy.
zodiak pisze:Ale chyba prędzej coś z zaworem rozgrzewania silnika bo pewnie mieszankę ma zbyt bogatą.
Mowiesz ze wystraczy zmienic mieszanke i bedzie ok.

A takie pytanie ja mam puszcze od fitra powietrza, sporo ucieta i filter jest mocno odkryty czy to moze byc przyczyna.


Bog stworzyl Volkswageny, bo wie co to jest prawdziwe Piekno.!!!A inne samochody?,Bo ma poczucie humoru.!!!

wawel
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 126
Rejestracja: pt sty 30, 2009 10:30
Lokalizacja: opolskie

Post autor: wawel » wt mar 24, 2009 17:31

Chyba brakuje mu paliwa.Nawet jak wyciągniesz filtr powietrza to musi pracować normalnie.



Awatar użytkownika
Galus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 154
Rejestracja: pt lip 22, 2005 21:55
Lokalizacja: Gostyń VWLKP
Kontakt:

Post autor: Galus » wt mar 24, 2009 21:47

Przebiera na zimnym i na ciepłym.Ale zaczynam podejrzewac pompe nie dos ze głosno chodzi, to cos z cisniniem jest nie tak.Tam jest jedna sruba do regulacji cisniniem i regulacja polega na zabawa z podkładakmi.Raz musze je miec, a za jakisz czas musze je wywalic.I jedzie bez nich.Potem znowu musze je wsadzc i jedzie.I tak na okragło.Ale ciagle i tak buja sie do 3 tys potem szarpie i przerywa.Czym wiecej dusze tym nizej sie kreci !!.
Ostatnio zmieniony wt mar 24, 2009 22:00 przez Galus, łącznie zmieniany 1 raz.


Bog stworzyl Volkswageny, bo wie co to jest prawdziwe Piekno.!!!A inne samochody?,Bo ma poczucie humoru.!!!

wawel
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 126
Rejestracja: pt sty 30, 2009 10:30
Lokalizacja: opolskie

Post autor: wawel » wt mar 24, 2009 22:56

Pompa powinna chodzić cicho i bez zgrzytów.Chyba że jest już do niczego albo łapie gdzieś powietrze między bakiem a pompą. Zawór w rozdzielaczu do regulacji ciśnienia to mało prawdopodobne żeby coś z nim było nie tak,jest fabrycznie ustawiony i tego bym nie ruszał. jak nie wkręca się powyżej 3000 obr. to po prostu brakuje mu paliwa.Oryginalnie w KR jest to tak że mała pompa w baku podaje paliwo do zasobnika(taka mała prostokątna puszka plastikowa z filtrem siatkowym) z niej pobiera duża pompka ta pod autem,potem na akumulator paliwa, filtr paliwa pod maską i dalej na rozdzielacz.Nadmiar leci z powrotem do zasobnika i z zasobnika do baku.Podam Ci dane ciśnień i jak to sprawdzić.Oryginalna pompa powinna dawać 0,6MPa.Wydajność pompy powinna wynosić przy 12 Voltach 760ccm/30sekund.Żeby sprawdzić wydajność pompy musisz odłączyć przewód powrotu paliwa do zbiornika,wyciągnąć przekaznik sterowania pompy,zrobić mostek z przełącznikiem zamiast przekaznika (między stały plus i zasilanie pompy) Tym przełącznikiem uruchamiasz pompę na 30 sek i mierzysz ile napompuje.Tolerancja to +/- 10ccm.Pamiętaj że wyciągałeś podkładki z regulatora ciśnienia! Regulator musi być ustawiony na 0,47 do0,54 MPa.Wydajność pompy sprawdzasz po przejściu paliwa przez regulator ciśnienia(ważne) na powrocie do baku. Jak mi podasz e-mail to postaram Ci się jutro wysłać schemat tego układu zasilania.
Ostatnio zmieniony wt mar 24, 2009 22:58 przez wawel, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Galus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 154
Rejestracja: pt lip 22, 2005 21:55
Lokalizacja: Gostyń VWLKP
Kontakt:

Post autor: Galus » wt mar 24, 2009 23:51

To moj e-mail wolfsburg-mk1@wp.pl , ok tylko to jest dziwne ze raz musza byc podładki a raz nie.Ile tam fabrycznie jest podkładek ??.Moze ktos wie?.
Ostatnio zmieniony śr mar 25, 2009 11:32 przez Galus, łącznie zmieniany 1 raz.


Bog stworzyl Volkswageny, bo wie co to jest prawdziwe Piekno.!!!A inne samochody?,Bo ma poczucie humoru.!!!

wawel
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 126
Rejestracja: pt sty 30, 2009 10:30
Lokalizacja: opolskie

Post autor: wawel » śr mar 25, 2009 21:34

Podkładki mają różne grubości i mogą być dwie,trzy,cztery po prostu tyle ile trzeba do uzyskania odpowiedniego ciśnienia. I tego się nie zmienia(bo niema takiej potrzeby).Zacznij od pompy, czy daje 0,6MPa.Jak daje odpowiednie ciśnienie to ustaw odpowiednie ciśnienie na regulatorze ciśnienia.Potem sprawdz wydajność pompy.Jak będziesz miał pewność że to wszystko jest ok.to można sprawdzać dalej.Jedz gdzieś do mechanika który ma możliwość sprawdzenia ciśnienia na pompie i regulatorze.Po nitce do kłębka!



Awatar użytkownika
Galus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 154
Rejestracja: pt lip 22, 2005 21:55
Lokalizacja: Gostyń VWLKP
Kontakt:

Post autor: Galus » czw mar 26, 2009 00:13

wawel pisze:Podkładki mają różne grubości i mogą być dwie,trzy,cztery po prostu tyle ile trzeba do uzyskania odpowiedniego ciśnienia. I tego się nie zmienia(bo niema takiej potrzeby).Zacznij od pompy, czy daje 0,6MPa.Jak daje odpowiednie ciśnienie to ustaw odpowiednie ciśnienie na regulatorze ciśnienia.Potem sprawdz wydajność pompy.Jak będziesz miał pewność że to wszystko jest ok.to można sprawdzać dalej.Jedz gdzieś do mechanika który ma możliwość sprawdzenia ciśnienia na pompie i regulatorze.Po nitce do kłębka!
W poniedziałk jade do znajomego i własnie bedzie badanie wszystkiego.Narazie zapodam mu 3 pokałdaki tak jak było na poczatku.Ale na nich chyba nie pojedzie.Na 2 juz ciezko mu sie jedzie i ciezko odpala.Dzieki za info pozdrawiam.A takie pytanie czy bak Od Golfa I GTI 3d - podejdzie do cabrio ??.


Bog stworzyl Volkswageny, bo wie co to jest prawdziwe Piekno.!!!A inne samochody?,Bo ma poczucie humoru.!!!

wawel
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 126
Rejestracja: pt sty 30, 2009 10:30
Lokalizacja: opolskie

Post autor: wawel » czw mar 26, 2009 21:05

Im więcej podkładek wsadzisz tym większe ustawiasz ciśnienie. Czyli jak ma problem z większą ilością podkładek to raczej pompa daje za niskie ciśnienie.Dobrze że pamiętasz ile było podkładek na początku.Jak nikt tam wcześniej nic nie zmieniał to powinno być dobre ciśnienie po założeniu tych trzech podkładek.Ale warto to sprawdzić.Co do baku to o ile dobrze pamiętam to do cabrioleta da się założyć z gti mk1 ale odwrotnie nie.Cabriolet mk1 ma chyba większą pojemność baku.Dokładnie już nie pamiętam.



Awatar użytkownika
Galus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 154
Rejestracja: pt lip 22, 2005 21:55
Lokalizacja: Gostyń VWLKP
Kontakt:

Post autor: Galus » pt mar 27, 2009 00:11

Dałem mu 3 podkładki i juz nie przebiera na zimnym silniku.Odpala ładnie, ale i tak nadal sie kreci do 3tys.I tak mysle czy nie dołozyc mu jeszcze 4 podkładki.Jutro jak zdobede klucz postram sie zminic dawke benzyny, bo dodajac mu gazu z wydechy leci czarny dym.Jak z TDI, ale co do spalanie nie ma tragedi.Nie da sie teraz poszalec ale spokoja jazda i pali 7-8 litrow.Moj stary silnik 1.6 zarł 10 litrow.


Bog stworzyl Volkswageny, bo wie co to jest prawdziwe Piekno.!!!A inne samochody?,Bo ma poczucie humoru.!!!

wawel
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 126
Rejestracja: pt sty 30, 2009 10:30
Lokalizacja: opolskie

Post autor: wawel » pn mar 30, 2009 22:47

No i co tam mechanik stwierdził? Sprawdziłeś ciśnienie,a przede wszystkim wydajność pompy?



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Google [Bot] i 166 gości