Tarcze i klocki hamucowe z 1.8 do 1.9 TDi

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Tarcze i klocki hamucowe z 1.8 do 1.9 TDi

Post autor: Adamm » ndz gru 25, 2005 17:04

tak ja w temacie. czy tarcze i kocki hamulcowe z Golfa III 1.8 podejda bez problemu do Golfa 1.9 TDi? Czy moze roznia sie ksztaltem i wymiarami?


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

greg

Post autor: greg » ndz gru 25, 2005 18:08

wg mnie niczym się nie różnia. Średnica i grubość ta sama chyba że w jednym z nich masz wentylowane, ale to w mocniejszych wersjach



Awatar użytkownika
SToRM
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1770
Rejestracja: czw paź 07, 2004 21:13
Lokalizacja: GOP

Post autor: SToRM » ndz gru 25, 2005 18:17

greg pisze:Średnica i grubość ta sama chyba że w jednym z nich masz wentylowane, ale to w mocniejszych wersjach

Zgadzam sie, jezeli w obu autach sa bebny z tylu (co oznacza ze przod jest na tarczach niewentylowanych) to klocki beda pasowac (zacisk VW II) Jezeli zas z tylu sa tarcze w obu pojazdach to znaczy ze z przodku sa tarcze wentylowane - ale tu juz trzeba zapoznac sie czy zaciski sa te same (wystepowaly zaciski VW i Lucasa) - wtedy mozna zamieniac ;)



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » ndz gru 25, 2005 19:48

ja u siebie mam bebny z tylu :) czyli w takim razie bda pasowac :) dzieki za pomoc


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » pn gru 26, 2005 00:25

Zalezy jakie tarcze i jakie klocki - w mocniejszych 1.8 90PS były pewnie juz zaciski Girling/Lucas 256mm, w słabszych 75ps były VWII - i tarcze 239mm te ostatnie są chyba tylko niewentylowane (jarzma razem ze zwrotnicą) w zaciskach 256mm mogą być wentylowane i nie - kwestia wymiany jarzma. Ja przekładałem do swojego z niewentylowanych na wentylowane.


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » wt gru 27, 2005 16:05

wiec dzis sprawdzilem jak sprawa sie ma i mam zaciski lucasa, tarcza niewentylowana,

i jeszcze pytanko, zeby zdjac tarcze nalezy odkrecic tylko wkret trzymajacy tarcze (strzalka czerwona) czy ta nakretke (strzalka zielona) tez??

Obrazek


jesli tylko ta srubke to czeka mnie rozwiercanie bo ani drgnie ;/


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » wt gru 27, 2005 16:16

musisz odkrecić wkręt - spróbuj pobijakiem i obowiazkowo nowa srubka


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

greg

Post autor: greg » wt gru 27, 2005 17:32

Corvax pisze:musisz odkrecić wkręt - spróbuj pobijakiem i obowiazkowo nowa srubka
no znam "mechanika" który te śrubki wyrzucił stwierdzając że wystarczy że raz się z nimi męczył. Nakrętka - kolor zielony NIE POTRZEBA ODKRĘCAĆ. Odkręć zacisk - tak jakbyś zmieniał klocki a następnie tą śrubkę ustalającą zaznaczoną kolorem czerwonym



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » wt gru 27, 2005 18:32

hmmm to zapowiada sie ciekawie

bo bede musial ja rozwiercac :/

mam tylko nadzieje ze jak rozwierce lepek to tarcza zejdzie a reszte wykrece kombinerkami lub w podobny sposob :)


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » wt gru 27, 2005 19:01

greg pisze:no znam "mechanika" który te śrubki wyrzucił stwierdzając że wystarczy że raz się z nimi męczył.
niby tak, ale kiepsko sie potem koła zmienia :P


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 47 gości