M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- kaczor4011
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2264
- Rejestracja: sob maja 27, 2006 15:59
- Lokalizacja: Londyn
- kaczor4011
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2264
- Rejestracja: sob maja 27, 2006 15:59
- Lokalizacja: Londyn
wlasnie nie chcialbym duzo $$ ładowac! jaka moc moze byc przy tym setupie:ventil pisze:włożysz dośc dużo $$$
-zrobiona pompa (gov mod tloczek 10mm boost pin fala od tdi)
- FMIC
golf mk3 1.8 -> 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=458986
polo 6n2 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2918729#2918729
golf mk2 1.6 TD -> 1.9D US style http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=866160#866160
polo 6n2 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2918729#2918729
golf mk2 1.6 TD -> 1.9D US style http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=866160#866160
- zaprzal
- VW Baron
- Posty: 3027
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
- Kontakt:
pytasz o mTDI?kaczor4011 pisze:wlasnie nie chcialbym duzo $$ ładowac! jaka moc moze byc przy tym setupie:ventil pisze:włożysz dośc dużo $$$
-zrobiona pompa (gov mod tloczek 10mm boost pin fala od tdi)
- FMIC
jesli tak to dolicz jeszcze koszt wtryskow.
poza tym jak w kazdym turbodieslu przyda sie przelotowy wydech i wieksze turbo
tuning nie jest tani, trzeba miec zawsze zapas PLN na awarie
Ostatnio zmieniony sob paź 13, 2007 12:20 przez zaprzal, łącznie zmieniany 1 raz.
[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]
- kaczor4011
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2264
- Rejestracja: sob maja 27, 2006 15:59
- Lokalizacja: Londyn
wtryski tez trzeba zmienic??zaprzal pisze:pytasz o mTDI?
jesli tak to dolicz jeszcze koszt wtryskow
golf mk3 1.8 -> 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=458986
polo 6n2 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2918729#2918729
golf mk2 1.6 TD -> 1.9D US style http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=866160#866160
polo 6n2 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2918729#2918729
golf mk2 1.6 TD -> 1.9D US style http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=866160#866160
- zaprzal
- VW Baron
- Posty: 3027
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
- Kontakt:
jesli chcesz 90 koni to nie, ale jesli chcesz 160 czy 190 to juz takkaczor4011 pisze:wtryski tez trzeba zmienic??zaprzal pisze:pytasz o mTDI?
jesli tak to dolicz jeszcze koszt wtryskow
i mowimy o mTDI/TDI. W TD nie ma takiej potrzeby
[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]
rozumiem ze wstawienie pompy wtryskowej 10mm pozwoli mtdi uzyskać moce fabryczne dla danych modeli, ile mozna uzyskać przy pompie 10mm z np 1Z?zaprzal pisze:esli chcesz 90 koni to nie, ale jesli chcesz 160 czy 190 to juz tak
i mowimy o mTDI/TDI. W TD nie ma takiej potrzeby
Garett T3 ready to aplication :D
Witajcie ludziska mam kilka pomysluw ktore sprawdzam wpierw kolo dwumasowe i sprzeglo podejdzie sprawdzilem efekt estetyka jazdy lepiej sie zbiera minus jak dwumasowka stuka skrzynia tdi ma wieksze przelozenie z td ogranicza przyrost mocy sprawdzilem przyrost mocy sugeruje podkrecic na bocznikowaniu czyli na gruszce jaksie potocznie mowi efekt auto jedzie jak przecinak minus kopci jak kamaz rozwiazanie korekta zaplonu na pompie oraz montaz za katalizatorem strumienicy wbrew pozorom efekt jest zadowalajacy interkoler z mondeo 2003 rury dolotowe fokus i czesc tdi efekt male opory powietrza co do pompy skladam taka zfala tdi srednica 10mm i bust pinem jak uda misie wyregulowac pompe na maszynie to bedzie sukces TROCHIM moze masz jakies dane co do ustawien lub jakis pomysl czekam na madre wypowiedzi efety pracy opisze
Ostatnio zmieniony ndz lip 13, 2008 18:25 przez Goku-25, łącznie zmieniany 1 raz.
Raczej nie "kiedyś gdzieś czytałem" że w seatach była odpowiednia fala (do tłokorozdzielacza tdi),
a jak chcesz mieć wyższą falę to szukaj z transportera, ale nigdy nie bedziesz miał pewności, że podejdzie, bo do jednego silnika montowali pare pomp, które różniły się szczegółami, no i wypadałoby wiedzieć czym konkretnie - niestety tu już Ci nie pomogę.
a jak chcesz mieć wyższą falę to szukaj z transportera, ale nigdy nie bedziesz miał pewności, że podejdzie, bo do jednego silnika montowali pare pomp, które różniły się szczegółami, no i wypadałoby wiedzieć czym konkretnie - niestety tu już Ci nie pomogę.
Odgrzewam !!
Mam pytania następujące:
1. do 1Z-a góra pompy z LDA pasuje bez żadnej rzeźby?
2. Komputer jest jescze do czegoś potrzebny? Jeśli nie, to co ze sterowaniem sprężarką? Czy komputer zostaje, ale po prostu nie podłączacie pompy i jeździ sobie "z błędem"?
3. Co steruje wyprzedzeniem wtrysku?
4. Jak wygląda dymienie na takim wynalazku, widać kto jedzie z tyłu?
Mam pytania następujące:
1. do 1Z-a góra pompy z LDA pasuje bez żadnej rzeźby?
2. Komputer jest jescze do czegoś potrzebny? Jeśli nie, to co ze sterowaniem sprężarką? Czy komputer zostaje, ale po prostu nie podłączacie pompy i jeździ sobie "z błędem"?
3. Co steruje wyprzedzeniem wtrysku?
4. Jak wygląda dymienie na takim wynalazku, widać kto jedzie z tyłu?
Ostatnio zmieniony pt lip 10, 2009 23:06 przez żubr, łącznie zmieniany 2 razy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości