Wymiana oleju w skrzyni

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

raf1al
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 895
Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 19:54
Lokalizacja: Wieliczka
Kontakt:

Wymiana oleju w skrzyni

Post autor: raf1al » ndz mar 22, 2009 22:42

Nie posiadając strzykwy do tego celu i ułatwiającej życie czy można przez otwór (odpowietrznik chyba) zaznaczony na foto zapodać olej do skrzyni ? Oczywiście poprzez kawałek wężyka gumowego i lejka oraz odkręconego korka z boku żeby nie przesadzić z ilością?
czy to raczej nie możliwe?

Obrazek



Awatar użytkownika
borysGT
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: wt sty 30, 2007 23:33
Lokalizacja: Szczecinek

Post autor: borysGT » ndz mar 22, 2009 22:51

najlepiej zalać olej przez czujnik światła biegu wstecznego,czyli to obok na zdjęciu gdzie mocowana jest kostka z przewodami,odkręć czujnik i śmiało możesz lać olej ale jeśli ci się udało odkręcić korek do sprawdzania stanu poziomu oleju w skrzyni to równie dobrze prze niego tez można dolać



raf1al
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 895
Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 19:54
Lokalizacja: Wieliczka
Kontakt:

Post autor: raf1al » ndz mar 22, 2009 22:57

borysGT pisze:najlepiej zalać olej przez czujnik światła biegu wstecznego,czyli to obok na zdjęciu gdzie mocowana jest kostka z przewodami,odkręć czujnik i śmiało możesz lać olej ale jeśli ci się udało odkręcić korek do sprawdzania stanu poziomu oleju w skrzyni to równie dobrze prze niego tez można dolać

przez korek to trochę turniej i nie za wygodnie bez strzykwy :(



Pyton50
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 286
Rejestracja: wt lut 19, 2008 00:26
Lokalizacja: GCZ

Post autor: Pyton50 » pn mar 23, 2009 00:16

Trzeba kupić olej przekładniowy w butelce z rurką bo takie najczęściej w litrówkach są i po problemie :bigok:



Awatar użytkownika
borysGT
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: wt sty 30, 2007 23:33
Lokalizacja: Szczecinek

Post autor: borysGT » pn mar 23, 2009 08:53

najłatwiej odkręcić czujnik(widoczny obok odpowietrznika na zdjęciu,duża śruba i u góry 2 wsuwki) i lać olej,wystarczy lejek-najlepiej zlej stary olej do końca i wlej ok 2 litrów-przynajmniej w mk3 wchodzą 2 półsyntetyku przekładniowego



Awatar użytkownika
stelmik
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 122
Rejestracja: wt mar 18, 2008 18:09
Lokalizacja: dęblin
Kontakt:

Post autor: stelmik » pn mar 23, 2009 18:08

z boku skrzyni przy lewym kole z przodu korek kontrolny i zalewowy na klucz ampol 17,lejesz jak wycieka to styknie, olej z GL-4 75w90 ELF lub 75w80



raf1al
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 895
Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 19:54
Lokalizacja: Wieliczka
Kontakt:

Post autor: raf1al » pn mar 23, 2009 18:51

stelmik pisze:z boku skrzyni przy lewym kole z przodu korek kontrolny i zalewowy na klucz ampol 17,lejesz jak wycieka to styknie, olej z GL-4 75w90 ELF lub 75w80
75w80



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 283 gości