Hey Koledzy nadal nie moge usunąc usterki. Turbina działa poprawnie, sprawdzone są ciśnieniai mechanior twierdzi ż ejest jak nowa. Jako przyczynę zmniejszenia przyspieszenia i małej predkości maksymalnej uważa pompę wtryskową. tak jak pisałem wcześniej auto ciągnie bdb do 120 potem ma przestoje i po zdjęciu nogi z gazu i ponownym przyspieszaniu jedzie dalej tyle że max 140 150 nie wiadomo co go boli.
Elwtrozawór niby działa wężyki są ok, turbina też ok, więc co pompa wtryskowa?? Smutne by to było:((
dajcie znać.
Pozdrawiam
Marcin
zawór upustowy w golf III 1,9 TDI
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 12
- Rejestracja: czw lis 10, 2005 14:38
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
-
- Nowicjusz
- Posty: 12
- Rejestracja: czw lis 10, 2005 14:38
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
też tak myślę że tylko VAG, z tym zaworem też może tak być. Przy jakich obrotach powinien uchylać się zawór upustowy? Jak N75 się wiesz to nie uchyli upustowego. Po maksymalnym wciskaniu gazu zawór gruszka się nie rusza. mechanior mówił że ok ale moim zdaniem powinien się otworzyć, nie jestem specjalistą ale powinnien się uchylać.????
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 115 gości