Witam! 
Mam pytanie odnośnie tego samochodu..
 
 Otóż sprawa wygląda następująco, po odpaleniu auta obroty zwiększają się do 2000obr/min (ssanie) i lekko falują.. następnie gdy silnik sie nagrzeje obroty spadają do ok 1000obr/min i tutaj też falują tyle że więcej niż na ssaniu.. wraz z falowaniem obrotów falują również światła i całe oświetlenie po prostu wszystko co się świeci w aucie i poza...
 Jadąc kiedyś po prostej drodze wrzuciłem bieg 1 i puściłem auto żeby sobie samo jechało na wolnych obrotach i tak samo auto faluje ;/ tzn auto zachowuje sie tak jak obrotomierz.. jeśli obroty spadają to auto przywalnia, jak wzrastają to auto podrywa do przodu i tak cały czas;/ takie falowanie/zrywanie calym autem...
jeśli natomiast zwiększe obroty np do 2000obr/min i jadąc ze "stałym gazem" dzieje sie to samo ;/ wkurza mnie to... 
nie wie ktoś co to moze byc??
jak wspomniałem w temacie 
Golf 2 rok prod. 90r, poj. 1.6 (EZ) benzyna, gaźnik Pierburg 2E
Pozdrawiam
			
													Problem z falującymi obrotami w 1.6 EZ
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Problem z falującymi obrotami w 1.6 EZ
					Ostatnio zmieniony pn mar 23, 2009 22:38 przez DragonGTI, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									- Maćkooo
 - Forumowy spamer :)

 - Posty: 2032
 - Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
 - Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
 
Witam
Sprawa dotyczy najprawdopodobniej gaźnika. Pisze najprawdopodobniej gdyż nie napisałeś nic o stanie układu zapłonowego, silnika itp.
Ale jak wspomniałem zakładam że silnik nadaje się do jazdy.
Więc tak:
1) przeczyść dyszę wolnych obrotów- znajdziesz ją u góry gaznika(forum też pomoże)
2) pryśnij dezodorantem w podstawę gaznika- obroty wzrosną wymień ją
3) wężyki w gazniku musza być szczelne
4) sprawne musza byc także membrany
To są podstawowe przyczyny falowania obrotów.
			
									
									Sprawa dotyczy najprawdopodobniej gaźnika. Pisze najprawdopodobniej gdyż nie napisałeś nic o stanie układu zapłonowego, silnika itp.
Ale jak wspomniałem zakładam że silnik nadaje się do jazdy.
Więc tak:
1) przeczyść dyszę wolnych obrotów- znajdziesz ją u góry gaznika(forum też pomoże)
2) pryśnij dezodorantem w podstawę gaznika- obroty wzrosną wymień ją
3) wężyki w gazniku musza być szczelne
4) sprawne musza byc także membrany
To są podstawowe przyczyny falowania obrotów.
Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem. 
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
						Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
NO tak nie wspomniałem pomimo tego wszystkiego da sie jezdzić i silnik odpala bez problemow..Twoje zalozenie bylo sluszne 
posprawdzam to co napisałeś, bo myśle że masz racje co do tego i zobaczymy co wyjdzie.
Przy okazji mam pytanie ponieważ V max tego auta to 150-160km/h i za cholere nie moze dygnąć nawet o 5km/h obroty są (o ile dobrze pamiętam) chyba na ok 5000obr/min a jest 7000obr/min ..coś go trzyma.. czy to była by wina dysz?? czy po prostu tyle wyciąga i juz?
PzDr
wymiana wszystkich wężyków podcisnieniowych (jeden z tyl gaznika ledwo wisial) + sprawdzenie membran i na koniec wymiana reulatora napiecia wraz ze szczotkami rozwiazalo problem.
			
													posprawdzam to co napisałeś, bo myśle że masz racje co do tego i zobaczymy co wyjdzie.
Przy okazji mam pytanie ponieważ V max tego auta to 150-160km/h i za cholere nie moze dygnąć nawet o 5km/h obroty są (o ile dobrze pamiętam) chyba na ok 5000obr/min a jest 7000obr/min ..coś go trzyma.. czy to była by wina dysz?? czy po prostu tyle wyciąga i juz?
PzDr
wymiana wszystkich wężyków podcisnieniowych (jeden z tyl gaznika ledwo wisial) + sprawdzenie membran i na koniec wymiana reulatora napiecia wraz ze szczotkami rozwiazalo problem.
					Ostatnio zmieniony ndz kwie 12, 2009 12:32 przez DragonGTI, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 84 gości
