problem z nastawnikiem

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » ndz mar 22, 2009 11:54

labo trzpień trze o elektromagnes , albo nastawnik już się kończy ...
jeżeli chcesz to możesz odłączyć pin w ECU od sygnału prędkości



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » ndz mar 22, 2009 12:15

licznik będzie działał ... po prostu ECU nie będzie widział prędkości
kabelek niebiesko-biały, pin 43



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » ndz mar 22, 2009 14:54

zle poskladany nastawnik, syf w paliwie, konczaca sie pompa lub zle ustawienie

wywal w p...du ten opornik przede wszystkim


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

ryger
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: pn lut 27, 2006 23:58
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
Kontakt:

Post autor: ryger » pn mar 23, 2009 22:29

Sprawdź połączenia lutowane czy nie masz zimnych lutów - na oko może być wszystko OK, przeczysc dobrze elektromagnes papierkiem sciernym drobnoziarnistym z nalotu rdzy (tylko nie zetrzyj izolacji cewki). Innej przyczyny raczej nie powinno byc?
Do domcia151: ,,Nastawnik się kończy..." co masz na myśli? Jeśli coś się kończy to rozumiem, że coś się zużyło. Więc jeśli chodzi o nastawnik to co w nim mogło się zużyć??


Nigdy nie rozmawiaj z debilem - najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, potem pokona doświadczeniem...

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » wt mar 24, 2009 13:43

ryger pisze:Innej przyczyny raczej nie powinno byc?
innych przyczyn może być kilka ... najczęstsza to złe złożenie nastawnika , wtedy trzpień trze o elektromagnes , lub się blokuje
ryger pisze:co masz na myśli? Jeśli coś się kończy to rozumiem, że coś się zużyło. Więc jeśli chodzi o nastawnik to co w nim mogło się zużyć??
właśnie ten elektromagnes i trzpień ... często są na nim już ubytki spowodowane tarciem



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 53 gości