labo trzpień trze o elektromagnes , albo nastawnik już się kończy ...
jeżeli chcesz to możesz odłączyć pin w ECU od sygnału prędkości
problem z nastawnikiem
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 36
- Rejestracja: pn lut 27, 2006 23:58
- Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
- Kontakt:
Sprawdź połączenia lutowane czy nie masz zimnych lutów - na oko może być wszystko OK, przeczysc dobrze elektromagnes papierkiem sciernym drobnoziarnistym z nalotu rdzy (tylko nie zetrzyj izolacji cewki). Innej przyczyny raczej nie powinno byc?
Do domcia151: ,,Nastawnik się kończy..." co masz na myśli? Jeśli coś się kończy to rozumiem, że coś się zużyło. Więc jeśli chodzi o nastawnik to co w nim mogło się zużyć??
Do domcia151: ,,Nastawnik się kończy..." co masz na myśli? Jeśli coś się kończy to rozumiem, że coś się zużyło. Więc jeśli chodzi o nastawnik to co w nim mogło się zużyć??
Nigdy nie rozmawiaj z debilem - najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, potem pokona doświadczeniem...
innych przyczyn może być kilka ... najczęstsza to złe złożenie nastawnika , wtedy trzpień trze o elektromagnes , lub się blokujeryger pisze:Innej przyczyny raczej nie powinno byc?
właśnie ten elektromagnes i trzpień ... często są na nim już ubytki spowodowane tarciemryger pisze:co masz na myśli? Jeśli coś się kończy to rozumiem, że coś się zużyło. Więc jeśli chodzi o nastawnik to co w nim mogło się zużyć??
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 159 gości