Pompa wtryskowa POMOCY

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
AdAśKo88
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 251
Rejestracja: pn sie 06, 2007 22:57
Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka
Kontakt:

Pompa wtryskowa POMOCY

Post autor: AdAśKo88 » pt mar 20, 2009 22:12

Witam ,caly dzien szukalem w szukajce mojej przypadlosci i nic takiego nie znalazlem wiec postanowilem zalozyc nowy temat
sprawa dotyczy mk2 1,6 TD 1v
Problem polega na tym ze wczoraj jadac na dosc wysokich obrotach ok 4 tys cos sie raptownie stalo i silnik zaczal tracic moc,tak jakby ropa sie konczyla po odpaleniu pracowal na 1 tys obrotow a jak dawalem gazu to ledwo dochodzilo do 3-2.5 a potem to odrazu gasl i szarpal
Najpierw myslalem ze rozrzad przeskoczyl ale odrzucilem te teze bo aoto odpala tyle ze nie dostaje paliwa
Caly dzien dzis szukam przyczyny,zdjelem przewody z filtra paliwa wsadzilem go w butelke i nic pompa nie dala rady zassac paliwa wstrzykiwalem strzykawka w przewod to sie odzywal ale po chwili gasl
Postanowilem rozkrecic gore pompy (pompa bez LDA) poczyscilem skrecilem i nic nie dalo nawet jeszcze gorzej bo trzeba bylo wiecej ON wstrzyknac w przewod zeby sie odezwal ale i tak odrazu gasl
To ze jest zapowietrzony to nie bo przelalem go duza ilasci ropy ktora wracala przewz nadmiar do filtra,problem polega na tym ze pompa nie zassysa paliwa
Prosze o pomoc


moje byłe mk2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=119957

Awatar użytkownika
skibszczok
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 376
Rejestracja: ndz sie 17, 2008 09:19
Lokalizacja: Pabianice
Kontakt:

Post autor: skibszczok » pt mar 20, 2009 22:51

Filtr sprawdzales? Moze zatkal sie na amen jakims syfem?


Mam problemy z powiadomieniami o odpowiedzi jak coś.

Awatar użytkownika
kwietek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 779
Rejestracja: pt paź 10, 2008 23:11
Lokalizacja: Kraków

Post autor: kwietek » pt mar 20, 2009 23:16

A przy pompie, albo wtryskach było coś grzebane ? Bo może być zamieniona śruba dopływu / powrotu paliwa, mogły się też wtryski poprzycierać, zatarciu mogła ulec sama pompa - jeśli autko często jeździło na rezerwie lub brakło kiedyś paliwa.



Awatar użytkownika
AdAśKo88
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 251
Rejestracja: pn sie 06, 2007 22:57
Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka
Kontakt:

Post autor: AdAśKo88 » pt mar 20, 2009 23:24

skibszczok pisze:Filtr sprawdzales
filtr drozny
kwietek pisze:A przy pompie, albo wtryskach było coś grzebane ? Bo może być zamieniona śruba dopływu / powrotu paliwa, mogły się też wtryski poprzycierać, zatarciu mogła ulec sama pompa - jeśli autko często jeździło na rezerwie lub brakło kiedyś paliwa.
nie nic nie grzebane kiedys dawke tylko zwiekszylem ale wszystko chodzilo bez problemu


moje byłe mk2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=119957

jarciu_T4
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 98
Rejestracja: czw lut 26, 2009 22:19
Lokalizacja: łask

Post autor: jarciu_T4 » pt mar 20, 2009 23:35

a moj temat czytałeś ???? choc nie wiem czy juz nie jest usunięty tytuł miał wkręca sie do max 25000 obr... miałem taki sam problem jak twoj w audi 80 1.9td z grzybkiem pompa.... palił idealnie na ciepło i na zimno.. wolne obroty ideał... ale wkrecał sie do max 2.5 tyś obr.. wymieniłem filtr ewidentnie na krotko nawet z bańki pompa nie zaciągała paliwa stało sobie w węzyku od czasu do czasu.... przelewem nic nie leciało prawie..... rozebrałem calą pompe po raz pierwszy w zyciu bo na forum mi powiedzieli ze łopatki pompy niskiego cisnienia sie zapiekły rozebrałem poskładałem nic sie ani nie poprawiło ani nie pogorszyło.... dowiedziałem sie równiez ze zaworek mogł paść.... ale jak sie nie zna człowiek to nie ma co w ciemno wymieniać łopatki w pompie latały swobodnie wiec nie były zapieczone.... myslałem moze ze mechanism dodawania gazu sie popsuł ale jak tu poznac czy sie popsuł jak po otwarciu widzisz to pierwszy raz.... pompe odłozyłem kupiłem 2 za śmieszną cene. auto chulaaaa.... ta popsuta dałem kuzynowi mowiłem mu to co powiedziano mi w serwisie 150 za samo sprawdzenie i od 500 do 2000 ewentualna naprawa.... kuzyn dał ja jakiemuś swojemu kumplowiii tamten rozebrał złozył i powiedział ze ta pompa jest jak nowa daje cisnienie jak trzeba i ze tylko ja wkładać i jezdzić.... problemem było ze gdzieś były jakieś resztki z filtra paliwa.... ale gdzie to było???? ja pompe rozebrałem i nic nie widziałem.... albo tak patrzyłem.... i jak powiedział tak było kuzyn włozył pompe do golfa i silnik 2 obroty zrobił a pompa juz ciśgnie wache.....



Awatar użytkownika
wojtek0231
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 176
Rejestracja: pt sty 23, 2009 12:49
Lokalizacja: lubuskie

Re: Pompa wtryskowa POMOCY

Post autor: wojtek0231 » pt mar 20, 2009 23:49

Siemasz. Miałem podobny problem tylko ja miałem wyjętą pompę oczywiście zalaną ropą i była nieużywana jakiś czas. Gdy ją zamontowałem nie chciała zaciągnąć nawet z butelki. Z tego co wiem to w pompie jest pompka zasysająca i coś się w niej przytkało ale nie radzę zabierać się za to samemu. Moim zdaniem daj ją pompiarzowi do sprawdzenia i niech ci powie co jest i ile cię za to zkroi bo może nie opyla się naprawiać tylko kupić drugą z grzybkiem. Nara



Awatar użytkownika
AdAśKo88
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 251
Rejestracja: pn sie 06, 2007 22:57
Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka
Kontakt:

Post autor: AdAśKo88 » pt mar 20, 2009 23:53

jarciu_T4[/
sprawdze to jeszcze czy nie ma nic bo wlasnie ja wyjelem z samochodu ale moze za szybko sie pospieszylem no trudno moze teraz ja rozkrece lepiej bo wczesniej sama gore rozkrecalem a jesli nic nie da to bende szukal drugiej

[ Dodano: 21 Mar 2009 08:56 ]
wlasnie dzwonilem do serwisu pomp w bialymstoku powiedzieli mi ze regeneracja pompy kosztuje 350 zl jesli

wojtek0231 pisze:Z tego co wiem to w pompie jest pompka zasysająca i coś się w niej przytkało

i to mi powiedzieli jest przyczyna


moje byłe mk2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=119957

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » sob mar 21, 2009 10:27

Sprawdź elektrozawór :bigok:



Awatar użytkownika
AdAśKo88
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 251
Rejestracja: pn sie 06, 2007 22:57
Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka
Kontakt:

Post autor: AdAśKo88 » sob mar 21, 2009 23:15

t0mal pisze:elektrozawór
dziala

kupilem dzisiaj pompe z grzybkiem zalozylem i z poczatku bylo to samo nie chcialo zasysac paliwa dopiero po podkreceniu dawki na max odpalil strasznie dymiac i nieruwnopracuujac wkrecal sie max do 3.5 tys obr ale podejrzewam ze to przy skladaniu przeskoczyl mi rozrzad na 2 -3 zabki czy rozrzad moze to powodowac czy ta pompa jest tez do wymiany :/ :cry:


moje byłe mk2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=119957

Awatar użytkownika
kwietek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 779
Rejestracja: pt paź 10, 2008 23:11
Lokalizacja: Kraków

Post autor: kwietek » sob mar 21, 2009 23:20

AdAśKo88, nie musiał Ci rozrząd przeskakiwać wystarczy że zamontowałeś pompę od złym kątem. Wartości regulacyjne są naprawdę minimalne, a stare diesle mają dużą tolerancję, nawet jak masz kompletnie do bani ustawiony początek tłoczenia silnik da radę odpalić ale objawy będą jak opisujesz. Poruszaj pompą do przodu w tył i patrz co się dzieje z pracą silnika. Sprawdź też śruby dopływu i powrotu czy nie są zamienione (może jestem przewrażliwiony, ale jak mi coś takiego zrobili długo się głowiłem zanim do tego doszedłem)



Awatar użytkownika
AdAśKo88
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 251
Rejestracja: pn sie 06, 2007 22:57
Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka
Kontakt:

Post autor: AdAśKo88 » ndz mar 22, 2009 00:02

kwietek pisze:Poruszaj pompą do przodu w tył i patrz co się dzieje z pracą silnika
ruszalem i nie zauwazylem jakiejs wiekszej zmiany :/
kwietek pisze:Sprawdź też śruby dopływu i powrotu czy nie są zamienione
o ktore sroby dokladnie chodzi?


moje byłe mk2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=119957

jarciu_T4
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 98
Rejestracja: czw lut 26, 2009 22:19
Lokalizacja: łask

Post autor: jarciu_T4 » ndz mar 22, 2009 02:28

cos tu nie halo chyba trafiles na jakąś wadliwą albo coś masz dalej nie tak . ja jak kupilem pompe to ustawiłem koła na punkty pompe zablokowalem bolcem... i bez zadnego odpowietrzania od razu zaciągneła i zapie..... az milo zaplon na słuch dopiero po tygodniu jak kupilem zegar to poprawiłem... a ta pompa ktorą kupiłeś z banieczki zaciąga ?????



Awatar użytkownika
AdAśKo88
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 251
Rejestracja: pn sie 06, 2007 22:57
Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka
Kontakt:

Post autor: AdAśKo88 » ndz mar 22, 2009 09:37

jarciu_T4 pisze:chyba trafiles na jakąś wadliwą
niestety :/ oddam ja jesli koleswezmie a swoja powioze do regeneracji

[ Dodano: 22 Mar 2009 08:38 ]
kosztowala 200 zl


moje byłe mk2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=119957

Awatar użytkownika
wojtek0231
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 176
Rejestracja: pt sty 23, 2009 12:49
Lokalizacja: lubuskie

Post autor: wojtek0231 » ndz mar 22, 2009 17:29

kosztowala 200 zl[/quote]
Ja stymi samymi obiawami zapłaciłem pompiarzowi 150 zł, może poszukaj warsztatu który nie kroi klienta na maksa



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 148 gości