"diagnostyka" dla ubogich :)

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

MarcinM
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 103
Rejestracja: ndz lis 27, 2005 23:34
Lokalizacja: Lublin

"diagnostyka" dla ubogich :)

Post autor: MarcinM » wt gru 27, 2005 01:15

Tak sie zastanawiam, czy jest jakas mozliwosc podpiecia mojego autka do zwyklego kompa i za pomoca jakiegos cudownego programu dowiedzenia sie czy na cos "nie choruje". Tzn moze zobaczyc parametry pracy silnika, czy wszystkie elementy elektroniki funkcjonuja prawidlowo... oczywiscie nie zeby dlubac mu cos w tej elektronice ale zeby chociaz wiedziec ze np cos jest do bani i trzeba do fachowca pojechac???

Oczywiscie mysle tylko o takich rozwiazniach, ktore mi nie zniszcza ani autka ani kompa, bo obie rzeczy sa dla mnie bardzo cenne. Aha, pewnie po wypowiedzi widac ale chodzi o rozwiazania do uzytku domowego jedynie, wiec tanio musi byc :)
Pozdrawiam



Awatar użytkownika
Kiler
Forum Master
Forum Master
Posty: 1240
Rejestracja: ndz lip 17, 2005 19:55
Lokalizacja: SMI

Post autor: Kiler » wt gru 27, 2005 01:22



:bylo: :bajer:

MarcinM
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 103
Rejestracja: ndz lis 27, 2005 23:34
Lokalizacja: Lublin

Post autor: MarcinM » wt gru 27, 2005 01:39

Troszke juz poczytalem i... to chyba jeszcze troche za madre dla mnie. Mialem nadzieje, ze sie dowiem ze trzeba kupic taki a taki kabelek, polaczyc kompa z autkiem, sciagnac jakis programik z sieci i juz widac co golfika boli. :( O elektronice nie mam pojecia niestety. jesli taka wiedza jest potrzebna to ja odpadam :((



Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » wt gru 27, 2005 10:02

MarcinM pisze:Troszke juz poczytalem i... to chyba jeszcze troche za madre dla mnie. Mialem nadzieje, ze sie dowiem ze trzeba kupic taki a taki kabelek, polaczyc kompa z autkiem, sciagnac jakis programik z sieci i juz widac co golfika boli. :( O elektronice nie mam pojecia niestety. jesli taka wiedza jest potrzebna to ja odpadam :((
Wejdz tu, sciagnij ktoregos VagComa, kup np to, podlaczyc bedziesz chyba wiedzial gdzie, potem testujesz i naprawiasz. Tu masz wyjasnione kody bledow. Najlepiej jest podlaczyc sie pod laptopa aby odczyty robic dynamicznie. No zawsze mozna upsa z kompem do auta wrzucic i jazda. Ma byc jeszcze prosciej?

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » wt gru 27, 2005 12:18

tyle tylko że w benzynie nie za dużo się pogrzebie.


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Awatar użytkownika
igor002
Marysiakra
Marysiakra
Posty: 1050
Rejestracja: pn wrz 06, 2004 15:34
Lokalizacja: z tąd, a tak naprawde: Kraków
Kontakt:

Post autor: igor002 » wt gru 27, 2005 19:57

słuchajcie, ja mam pytanie o mk2 PN i RP bo tam są kody błyskowe, i zrobiłem sobie ten tester itp i wszystko hula pieknie, ale, da sie pod jakiś komp w laptopie ten wtyk diagnostyczny podłaczyć i np w jakimś programiku zczytać dokładnie te błędy? czy niema takiej mozliwosci? bo mi chodzi o dynamiczny pomiar, w trakcie jazdy itp.
pozdro i szczesliwego nowego roku.


Mk3 GTI 16V ABF

MarcinM
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 103
Rejestracja: ndz lis 27, 2005 23:34
Lokalizacja: Lublin

Post autor: MarcinM » wt gru 27, 2005 23:53

Dzięki Gitner. Faktycznie prościej to juz by bylo trudno :). Wyglada na to że teraz sobie poradze.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 59 gości