Jak zrobic orurowanie do FMIC, gdzie kupić materiały itd...
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Ja zakladam taki wynalazekxander_88 pisze:jakies takie mniej wiecej wymiary moze ??? jakiego customa szukac ??? no i tak zeby wlazl oczywiscie pod zderzak od erki ...
http://www.re5pect.pl/index.php?product ... rod_id=344
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
Spoko bedzie fmic o wymiarach takich jak napisales tylko wysokosc 18 lub 23cm.
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
hehhe tez od nich chce wziąćMaNo pisze:Ja zakladam taki wynalazek
http://www.re5pect.pl/ind...uct&prod_id=344
ex: MK4 245 km/460nm
Do jakiej mocy wystarczy oryginalny intercoller w ALH po takich zmianach:
- wtryski 216
- turbo ARL
- kolektor ssący ARL, z zaślepionym EGR (egr został od ALH przykręcony na flanszy)
- sprzęgło VALEO ze sztywnym kołem zamachowym
- wypruty kat
wiem że fmic byłby najlepszym rozwiązaniem ale nie chcę rzeźbić zderzaka (klima, spryskiwacze reflektorów)
Zastanawiałem się nad takim smic
(Aligator takie robi lub robił) ale z tego co się dowiedziałem jest problem z ich założeniem jeśli są spryski reflektorów.
- wtryski 216
- turbo ARL
- kolektor ssący ARL, z zaślepionym EGR (egr został od ALH przykręcony na flanszy)
- sprzęgło VALEO ze sztywnym kołem zamachowym
- wypruty kat
wiem że fmic byłby najlepszym rozwiązaniem ale nie chcę rzeźbić zderzaka (klima, spryskiwacze reflektorów)
Zastanawiałem się nad takim smic
(Aligator takie robi lub robił) ale z tego co się dowiedziałem jest problem z ich założeniem jeśli są spryski reflektorów.
- czajaa22
- Forum Master
- Posty: 1331
- Rejestracja: pt sty 19, 2007 15:23
- Lokalizacja: Elblag/UK
- Kontakt:
koledzy czy jak kupie takie zestawik icka ale do 1.8T duzo bedzie modyfikacji zeby pasowalo do tdi? Dol i caly icek chyba mzoe byc ten sam? Link ponizej.
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll? ... gory=72205
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll? ... gory=72205
R TDI PROJECT IN PROGRES http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=62&t=127178&p=1414461#p1414461 NA SPRZEDAZ
-
- Użytkownik
- Posty: 348
- Rejestracja: pt sie 15, 2008 11:48
- Lokalizacja: warszawa - rembertów
korfanty pisze:Do jakiej mocy wystarczy oryginalny intercoller w ALH po takich zmianach:
- wtryski 216
- turbo ARL
- kolektor ssący ARL, z zaślepionym EGR (egr został od ALH przykręcony na flanszy)
- sprzęgło VALEO ze sztywnym kołem zamachowym
- wypruty kat
wiem że fmic byłby najlepszym rozwiązaniem ale nie chcę rzeźbić zderzaka (klima, spryskiwacze reflektorów)
.
jak masz spryski reflektorów to ten IC od Alego Ci nie wejdzie, bo przeszkadz po pierwsze właśnie prawy sprysk a po drugie zbiorniczek na płyn który jak masz spryski to jest większy, seryjny IC jak jest w dobrym stanie (czysty od zewnątrz i od środka) to maks do 150-155KM da redę, jak dasz więcej koksu to jak będzie ciepło to auto będzie puchło i to jest dość nie zdrowe dla niego. bezpiecznie można dać 140-150KM choć zdarzają się przypadki gdzie przy 135-140KM dolot się zaczyna gotować ale jak masz wszystko czyste i ok to 150KM można dać.
wywal egr albo daj ten od asz albo od arl, (po to żeby mieć klapę gaszącą) bo ten od alh ma mniejszy przekrój i na pewno trochę ogranicza przepływ powietrza
- Jackq
- Mały gagatek
- Posty: 139
- Rejestracja: pn gru 26, 2005 11:37
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
Też się właśnie przymierzam do zamontowania FMICA. Wyczytałem i dopytałem, że może mi spasować IC z Iveco Daily 2.8, coś takiego:
jest w całości z aluminium, wymiary ma 64cm długość, 22 wysokość, grubość 4,5, przyłącza średnica 60mm.
Dorwałem sklep z rurami z fagumitu (wg mnie tanio przykład rura 60mm - 65zł za metr, olejoodporna, zbrojona), kolanka silikonowe też mają (fi 50 - 50zl).
Teraz pytania:
- czy starczy mi ten IC na ok 185KM (chce chipa robić teraz mam 150KM w 1.8T),
- montował może już ktoś ten IC z Iveco? montaż problematyczny czy nie? Chce go wcisnąć za wzmocnienie przednie, powinien wejść tylko te przyłącza nie wiem jak spasują bo są pod lekkim katem skrzywione.
Wyraźcie swoje opinie na ten temat.
ps. jakby ktoś potrzebował jakieś rury z fagumitu, kolanka silikonowe czy coś, to pisać.
jest w całości z aluminium, wymiary ma 64cm długość, 22 wysokość, grubość 4,5, przyłącza średnica 60mm.
Dorwałem sklep z rurami z fagumitu (wg mnie tanio przykład rura 60mm - 65zł za metr, olejoodporna, zbrojona), kolanka silikonowe też mają (fi 50 - 50zl).
Teraz pytania:
- czy starczy mi ten IC na ok 185KM (chce chipa robić teraz mam 150KM w 1.8T),
- montował może już ktoś ten IC z Iveco? montaż problematyczny czy nie? Chce go wcisnąć za wzmocnienie przednie, powinien wejść tylko te przyłącza nie wiem jak spasują bo są pod lekkim katem skrzywione.
Wyraźcie swoje opinie na ten temat.
ps. jakby ktoś potrzebował jakieś rury z fagumitu, kolanka silikonowe czy coś, to pisać.
Audi A3 1,8T Quattro 201PS by COMPsport
komfortowy kierunkowskaz raz ruszasz manetka kierunek mignie 3 razy.
Info na PW.
AUKCJA ALLEGRO
komfortowy kierunkowskaz raz ruszasz manetka kierunek mignie 3 razy.
Info na PW.
AUKCJA ALLEGRO
- Przemek345
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: sob gru 20, 2008 19:08
- Lokalizacja: B-stok
jeśli czytałeś ten temat, to musiałeś się natknąć na kilka mk4 z tym ICkiem, niestety pod zderzak od R32, nie wiem jak z ilością miejsca w zderzaku A3, jeśli ma tyle co Golf, to będzie struganie żeby go tam zmieścićJackq pisze:Wyczytałem i dopytałem, że może mi spasować IC z Iveco Daily 2.8, coś takiego:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2219443 - mój kopciuch @168KM/402Nm Dynosoft
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości