kolejno na twoje pytania:
- na silnik, dymienie, czy jest suchy, czy rowno chodzi, czy nic nie puka w silniku, zawory, lancuch itp. wazne zeby silnik byl ok, bo jak nie bedzie to kila. lepiej kupic zardzewialy ze zdrowym silnikiem...
- sprawuja sie dobrze, troche molowate ponizej 3,5 tysia, ale i tak lepiej niz 2,0

- sa szanse na 500 tys bez ingerencji
- jak lubisz fajnie jezdzic to warto, jednak 2,0 wychodzi sporo taniej w utrzymaniu.
- auto bezawaryjne - no nie wiem, zaleta jest ze nawet jak wypadnie jeden cylinder to wrocisz do domu ze srednia podruzna predkoscia kolo 140-150

- jednak w to auto trzeba ciagle inwestowac, nawet bardzo dobrze utrzymane wymagaja inwestycji finansowej
ps. - jakbys sie jednak zaglebil w to forum dokladniej, i oblukal te watki dluzsze, to bys sie tego wszystkiego dowiedzial, bo juz raczej wszystko bylo powiedziane w tej materii.
pozdro