Air Ride - INFO Ogólne

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
kaczor4011
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2264
Rejestracja: sob maja 27, 2006 15:59
Lokalizacja: Londyn

Post autor: kaczor4011 » ndz mar 08, 2009 10:48

panowie mam pytanko: czy takie poduchy jak sie stosuje na przód , mozna uzyc na tyl?? czy maja za duza srednice??
lub od czego dopasowac poduchy na tyl?? przegladajac allegro widzialem ze np bmw mialy podobne :hmm:

[ Dodano: 08 Mar 2009 13:12 ]
i jeszcze jedno pytanko: jak uszczelnic tlok amortyzatora?? tzn to miejsce u gory, gdzie z poduchy wychodzi tlok , simerring czy cos podobnego?? w jednbym temacie ktore sa podane na poczatku jest takie male niebieskie okragle uszczelnienie, co to jest??


golf mk3 1.8 -> 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=458986
polo 6n2 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2918729#2918729
golf mk2 1.6 TD -> 1.9D US style http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=866160#866160

Awatar użytkownika
dj domin1
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 566
Rejestracja: wt lis 13, 2007 21:39
Lokalizacja: Koziegłowy, Częstochowa
Kontakt:

Post autor: dj domin1 » ndz mar 08, 2009 15:37

Sam sobie odpowiedziałeś :bigok:
kaczor4011 pisze:simerring
Jeśli chodzi o poduchy na tył, trzeba by zmierzyć ich średnice i czy zmieszczą się w miejsce sprężyny. Ale chyba nie, więc pozostaje sklep z częściami do ciężarówek.


[img]http://images47.fotosik.pl/224/aec06ac71a10dc82med.jpg[/img]
Mój Wolfsburg Edition 16V I mk2 AFN
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=188972 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=524708

Awatar użytkownika
kaczor4011
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2264
Rejestracja: sob maja 27, 2006 15:59
Lokalizacja: Londyn

Post autor: kaczor4011 » ndz mar 08, 2009 17:12

a to musza byc specjalne simerringi do powietrza czy kazdy pasuje??


golf mk3 1.8 -> 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=458986
polo 6n2 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2918729#2918729
golf mk2 1.6 TD -> 1.9D US style http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=866160#866160

Awatar użytkownika
Cider_Mazur_mk2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: śr paź 29, 2008 13:32
Lokalizacja: Radzionków
Kontakt:

Post autor: Cider_Mazur_mk2 » wt mar 17, 2009 16:18

Witam, przyglądam się już dosyć długo temu tematowi i nasuwa mi się na początek jedno pytanie, czy można użyć sprężarki z klimatyzacji ? Po prostu wpakować ją jakimś sposobem pod maskę i zrobić napęd za pomocą paska. Wiem że wadą tego będzie to że aby nabić butle trzeba będzie odpalić silnik. W sprężarkach stosuje się elektromagnes który "uruchamia" sprężarkę, można by zastosować jakiś wyłącznik ciśnieniowy który będzie wyłączał sprężarkę w momencie gdy w butli będzie powiedzmy 18bar

Pytania:
czy taka sprężarka potrzebuje jakieś chłodzenie ?



Awatar użytkownika
kaczor4011
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2264
Rejestracja: sob maja 27, 2006 15:59
Lokalizacja: Londyn

Post autor: kaczor4011 » wt mar 17, 2009 16:48

mysle ze sie tak nie da. sprzezarka potrzebuje smarowania , a smaruje ja czynnik chlodniczy


golf mk3 1.8 -> 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=458986
polo 6n2 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2918729#2918729
golf mk2 1.6 TD -> 1.9D US style http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=866160#866160

Awatar użytkownika
Cider_Mazur_mk2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: śr paź 29, 2008 13:32
Lokalizacja: Radzionków
Kontakt:

Post autor: Cider_Mazur_mk2 » wt mar 17, 2009 17:23

tego się właśnie obawiałem;/ może będzie się dało jakoś inaczej schłodzić sprężarkę...a jeśli nie to pozostaje kompresor na prąd, tylko jaki ?



Awatar użytkownika
gacus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 222
Rejestracja: pt lip 04, 2008 23:30
Lokalizacja: Pyrzowice

Post autor: gacus » wt mar 17, 2009 20:18

Cider_Mazur_mk2, może :

http://www.sklep4x4.pl/sklep/produkt/94/6868.html
lub
http://www.sklep4x4.pl/sklep/produkt/94/2155.html tylko drogie ;/ (zawsze można zmotać własny kompresorek ;))


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3818226#3818226

Awatar użytkownika
Cider_Mazur_mk2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: śr paź 29, 2008 13:32
Lokalizacja: Radzionków
Kontakt:

Post autor: Cider_Mazur_mk2 » wt mar 17, 2009 23:42

ten pierwszy raczej za słaby (bije tylko do 8 bar) wg mnie lepiej by było żeby w butli było około 15bar żeby auto szybko szło w górę, a mnie dalej nurtuje ta sprężarka z klimy ;P


A co Wy na ten kompresorek ?
"* 17,5 bar / 250 psi łatwa kontrola ciśnienia przez wbudowany manometr"

http://allegro.pl/item573110123_mannesm ... r_12v.html
Ostatnio zmieniony wt mar 17, 2009 23:49 przez Cider_Mazur_mk2, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
gacus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 222
Rejestracja: pt lip 04, 2008 23:30
Lokalizacja: Pyrzowice

Post autor: gacus » śr mar 18, 2009 00:32

Cider_Mazur_mk2, wydaje mi sie ,że zasilanie z gniazdka zapalniczki > mały prąd> mały silnik>mała wydajność. I tak plastkowo wygląda (kiepsko) , a to ma dziennie działać bezawaryjnie jak nasze VW :D (podejrzewam, że cały mechanizm jest plastikowy (miałem taka marketową pompkę :goof: )

T-max 1-dno tłokowy : Maksymalne ciśnienie: 200Psi/1,38Mpa/13,61atm

btw ... mam chyba gdzieś taki rozebrany... :bajer:


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3818226#3818226

Awatar użytkownika
kaczor4011
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2264
Rejestracja: sob maja 27, 2006 15:59
Lokalizacja: Londyn

Post autor: kaczor4011 » śr mar 18, 2009 09:20

co do kompresora to nie warto oszczedzac, te co dal zbstw_gacuś, powinny starczyc, ew mysle ze najlepszym rozwiazaniem bedzie kompresor z seryjnego auta ktore posiada pneumatyczne zawieszenie ( mercedes, bmw, opel) , takiego taniego kompressorka balbym sie wkladac


golf mk3 1.8 -> 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=458986
polo 6n2 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2918729#2918729
golf mk2 1.6 TD -> 1.9D US style http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=866160#866160

Awatar użytkownika
Cider_Mazur_mk2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: śr paź 29, 2008 13:32
Lokalizacja: Radzionków
Kontakt:

Post autor: Cider_Mazur_mk2 » śr mar 18, 2009 14:32

pomyśle jeszcze nad tym, jakie poduszki wkłada się do golfa 2 na tył(wymiary itp) ? powie mi ktoś albo mam sam kombinować ? Moją przygodę z airride rozpocznę od tyłu (bo chyba łatwiej będzie zrobić) Mam znajomego tokarza/spawacza tak więc nie będę miał większego problemu z przeróbką. Sklep z częściami do ciężarówek też mam blisko:) w dwójeczce jest belka z tyłu czyli nie wysteruję każdego koła osobno ?



Awatar użytkownika
gacus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 222
Rejestracja: pt lip 04, 2008 23:30
Lokalizacja: Pyrzowice

Post autor: gacus » śr mar 18, 2009 19:19

Cider_Mazur_mk2 pisze:czyli nie wysteruję każdego koła osobno ?
belka będzie stabilizować, mizerny efekt side-to-side wyjdzie :(


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3818226#3818226

Awatar użytkownika
czarnykocur
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: śr sty 28, 2009 12:20
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: czarnykocur » czw mar 19, 2009 15:58

Może dla zaczynających przygodę z AR lepsza jest beleczka?
Żeby właśnie side-to-side nie wychodził za każdym razem :grin:


"Ja bardzo dużo czytam, odświeżam umysł i kur... będę jak brzytwa"

[b]JETTA Mk2[/b]
____________________________________
Sprzedam szybko:
felgi RONDELL 6-ramienne 14" 4x114,3 ET38 Ø52.5 oraz skrzynię 5b Nissan Primera P10 2.0 16v

Awatar użytkownika
Cider_Mazur_mk2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: śr paź 29, 2008 13:32
Lokalizacja: Radzionków
Kontakt:

Post autor: Cider_Mazur_mk2 » pt mar 20, 2009 23:27

czyli nikt nie zdradzi jakie poduchy wklada sie do mk2 ??



ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości