pytanie o serwo hamulców do golfa II-może ktoś mi to wyjaśni

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

jak_rog
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 158
Rejestracja: wt gru 06, 2005 10:01
Lokalizacja: PL
Kontakt:

pytanie o serwo hamulców do golfa II-może ktoś mi to wyjaśni

Post autor: jak_rog » pn gru 26, 2005 18:31

może i śmieszne pytanie ale niestety jak to już wcześniej pisałem nie wszyscy muszą wszystko wiedzieć ... hehe ... :bigok:

otóż mam małe pytanie. jak naciskam rurkę która wychodzi z serwa (NA FOTCE ZAZNACZONE) do dołu to słychać SYK [ uciekające powietrze ] czy to jest normalna reakcja czy powinno to być bardzo szczelne ??? na tym akurat się nie znam ale zauważyłem taką reakcję jak grzebałem coś z kablami umieszczonymi niedaleko tego serwa. więc proszę o krótkie wyjaśnienie i wytłumaczenie mi po krótce jak działa wogóle pompa i serwo ham. pozdrawiam i z góry dzięki
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pn gru 26, 2005 18:38

Ma być bardzo szczelne. Bo jak nie bedzie to pojawią się problemy z wolnymi obrotami wynikające z dostawania sie przez dziurę tzw "obcego powietrza"


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

jak_rog
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 158
Rejestracja: wt gru 06, 2005 10:01
Lokalizacja: PL
Kontakt:

Post autor: jak_rog » pn gru 26, 2005 18:41

aha ... czyli te serwo ma też wpływ na obroty samochodu ..... ???? niewiedziałem. czyli musze to porawić bo tak jak mówię położę rękę na tą sztywną rurkę która z tego wychodzi to ucieka powietrze po jej przegięciu do dołu.

dlatego prosze o dokładne wyjaśnienie mi jak działa całe to serwo i pompa i wogóle



Awatar użytkownika
stonefree
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4033
Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
Lokalizacja: WO
Kontakt:

Post autor: stonefree » pn gru 26, 2005 19:34

Serwo jest rodzajem wspomagania działającym dzięki podciśnieniu z kolektora ssącego w benzyniaku,lub z pompy vaccum w dieslu.Kiedy wciskasz hamulec podciśnienie wyciąga membranę znajdujacą sie w tej duzej okrągłej obudowie w którą jest włożona pompa hamulcowa, i mocniej wciska tłok pompy.Można sprawdzić serwo : na zgaszonym silniku kilkakrotnie pompujesz hamulcem,aż zrobi sie wysoki.Zapalasz silnik i pedał ma opaść,jeżeli nie - jest uszkodzone.Natomiast obce powietrze moze powodowac zmiane skladu mieszanki paliwowo powietrznej i np.falowanie obrotów,mniejszą moc wiec przewód musi byc absolutnie szczelny!



golfir
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 735
Rejestracja: czw maja 26, 2005 16:54
Lokalizacja: Kluki

Post autor: golfir » śr gru 28, 2005 01:32

jezeli po zgaszeniu silnika słychac syk to bardzo dobrze i znaczy to ze serwo jest dobre i nie traci cisnienia w dieslu jest inna zasada działania bo ma pompke wspomagania



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 63 gości