Problemy z zapalaniem
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 1
- Rejestracja: śr gru 14, 2005 23:50
- Lokalizacja: Katowice
Problemy z zapalaniem
Drodzy koledzy od dwoch lat ma mkIII 1.4z 92r, a od kilku miesiecy dreczy mnie taka sprawa: ze jak silnik jest cieply to mam problemy z odpaleniem,mozna krecic rozrusznikiem i nic.dopiero tak po uplywie 5-10 min samochod odpala jakby nigdy nic.Bylem na warsztacie podpinalem pod komputer i nic nie wyszlo, mechanik powiedzial ze moze to byc filtr lub pompa paliwa.Wymienilem filtr paliwa ,przewody wysokiego napiecia,swiece,palec,kopulke i nic.W tym wszystkim to jest smieszne ze dzieje sie to raz na jakis czas, nie jest to systematyczne,czasami w miesiacu wcale sie to nie zdarzy.Co o tym myslicie ?? Czary czy cos. Pozdrawiam Seba.
Wg mnie jest to problem związany z elektryką, któraś z końcówek do cewki zapłonowej może nie mieć swobodnego przejścia napięcia (zbyt luźno siedzi wtyczka lub zaśniedziałe styki) i gdy silnik nagrzany to traci styk. Przykładowo powiedziałem o cewce, ale problemu trzeba szukać w całym układzie zapłonowym.
Witam,
Mam podobny problem ze swoim G III 1,8 AAM 94r., ale przy zapalaniu rankiem lub kiedy silnik jest zimny po dłuższym postoju. Autko odpala dopiero za trzecim lub czwartym razem. Wymieniłem jak narazie świece i filtr powietrza, ale to niewiele pomogło. Wie ktoś z Was może coś na ten temat? dzieki
Mam podobny problem ze swoim G III 1,8 AAM 94r., ale przy zapalaniu rankiem lub kiedy silnik jest zimny po dłuższym postoju. Autko odpala dopiero za trzecim lub czwartym razem. Wymieniłem jak narazie świece i filtr powietrza, ale to niewiele pomogło. Wie ktoś z Was może coś na ten temat? dzieki
-
- Użytkownik
- Posty: 338
- Rejestracja: pn gru 12, 2005 18:07
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry (Boruszowice)
- Kontakt:
Dotyczy DrLupus & seba paderewa
Powiem tak - cewka to nie jest tania rzezcz (zależy jak dla kogo - ale dla mnie 250zł to dużo) ja miałem w moim tak: wszystko było normalnie ale od czasu do czasu auto nie chciało zapalić dopiero za którymś tam z rzędu kręceniem chwyciło. Później doszło tak daleko że samochód podczas jazdy zaczął gasnąć (też od czasu do czasu) a na koniec tego wszystkiego to zgasł jak jechałem i już więcej go na tej cewce nie odpaliłem
Przy tym auto dużo paliło nawet 12L (silnik ABD 1.4 )
Pojeździj, zobacz co sie będzie działo - to jest tylko moja sugestia Poza tym jest jeszcze magiczna opcja szukaj (było już dużo tematów tego rodzaju)
POZDRO
Powiem tak - cewka to nie jest tania rzezcz (zależy jak dla kogo - ale dla mnie 250zł to dużo) ja miałem w moim tak: wszystko było normalnie ale od czasu do czasu auto nie chciało zapalić dopiero za którymś tam z rzędu kręceniem chwyciło. Później doszło tak daleko że samochód podczas jazdy zaczął gasnąć (też od czasu do czasu) a na koniec tego wszystkiego to zgasł jak jechałem i już więcej go na tej cewce nie odpaliłem
Przy tym auto dużo paliło nawet 12L (silnik ABD 1.4 )
Pojeździj, zobacz co sie będzie działo - to jest tylko moja sugestia Poza tym jest jeszcze magiczna opcja szukaj (było już dużo tematów tego rodzaju)
POZDRO
Był Golf MK3, było Polo 6N, a teraz mam Lwa :)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 365 gości