Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
arwam
Post
autor: arwam » pt mar 20, 2009 00:23
Fress pisze:Jutro rzuce zdjecie. Ja wlozylem zwyklego 1,9D bo z TDI to juz wlasnie by byla zabawa z komputerkiem itd.
można wrzucić TD i nie ma komplikacji
-
Lukas-182
- Sprzedawca
- Posty: 997
- Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
- Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
-
Kontakt:
Post
autor: Lukas-182 » pt mar 20, 2009 00:42
arwam pisze:można wrzucić TD i nie ma komplikacji
... i różnica kolosalna zwłaszcza z pompą wtryskową z układem LDA :green_fuck:
-
daniel1d
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2250
- Rejestracja: pt paź 24, 2008 21:36
- Lokalizacja: Siedlce
Post
autor: daniel1d » pt mar 20, 2009 00:46
A może 2.8 VR6
www.proturbo.com.pl
-
arwam
Post
autor: arwam » pt mar 20, 2009 01:06
daniel1d pisze:A może 2.8 VR6
daniel1d ale to przecież nie klekocze dlatego temat jest w dziale TDI
-
daniel1d
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2250
- Rejestracja: pt paź 24, 2008 21:36
- Lokalizacja: Siedlce
Post
autor: daniel1d » pt mar 20, 2009 01:07
arwam pisze:daniel1d napisał/a:
A może 2.8 VR6
daniel1d ale to przecież nie klekocze dlatego temat jest w dziale TDI
Nie zauważyłem że to w tym dziale..
www.proturbo.com.pl
-
arwam
Post
autor: arwam » pt mar 20, 2009 01:12
ale też by nie zły był
ale i nie dla mnie
-
skibszczok
- Użytkownik
- Posty: 376
- Rejestracja: ndz sie 17, 2008 09:19
- Lokalizacja: Pabianice
-
Kontakt:
Post
autor: skibszczok » pt mar 20, 2009 11:48
Raczej w TDI i TD chodzi o oszczednosc wiec VR6 nie wchodzi w gre
Orientuje sie ktos jakie koszta by byly przy zmianie silnika na SB lub jakiegos TD z mk3?? Czy jest jakas kolosalna roznica czy cos? Bo musze sie naszykowac na zmiane silnika bo moj jest zajechany juz :/ (takiego kupilem niestety oczywiscie
) No i chce sie porzadnie zastanowic nad kosztami tego itd
Mam problemy z powiadomieniami o odpowiedzi jak coś.
-
arwam
Post
autor: arwam » pt mar 20, 2009 13:13
skibszczok pisze:Raczej w TDI i TD chodzi o oszczednosc wiec VR6 nie wchodzi w gre
Orientuje sie ktos jakie koszta by byly przy zmianie silnika na SB lub jakiegos TD z mk3?? Czy jest jakas kolosalna roznica czy cos? Bo musze sie naszykowac na zmiane silnika bo moj jest zajechany juz :/ (takiego kupilem niestety oczywiscie
) No i chce sie porzadnie zastanowic nad kosztami tego itd
koszt silnika i ewentualnie sprzęgła może jeszcze chłodnicy jeśli masz mniejszą w przypadku silników TD wszystko pasuje
-
skibszczok
- Użytkownik
- Posty: 376
- Rejestracja: ndz sie 17, 2008 09:19
- Lokalizacja: Pabianice
-
Kontakt:
Post
autor: skibszczok » pt mar 20, 2009 13:43
Znaczy ze taki TD z mk3 wchodzi bez problemu i nie musze nic przerabiac czy bawic sie w zmiane instalacji itd tak? No a cenowo przy zakupie samego silnika jakie sa roznice? Chodzi mi o roznice ceny miedzy takim SB a TD z mk3
Mam problemy z powiadomieniami o odpowiedzi jak coś.
-
arwam
Post
autor: arwam » pt mar 20, 2009 19:58
skibszczok pisze:Znaczy ze taki TD z mk3 wchodzi bez problemu i nie musze nic przerabiac czy bawic sie w zmiane instalacji itd tak? No a cenowo przy zakupie samego silnika jakie sa roznice? Chodzi mi o roznice ceny miedzy takim SB a TD z mk3
róznica do 500zł ale SB lepiej się kręci na wysokich obrotach
-
skibszczok
- Użytkownik
- Posty: 376
- Rejestracja: ndz sie 17, 2008 09:19
- Lokalizacja: Pabianice
-
Kontakt:
Post
autor: skibszczok » pt mar 20, 2009 20:07
arwam, znaczy niby SB slabsze ale mimo wszystko lepsze troche?
Mam problemy z powiadomieniami o odpowiedzi jak coś.
-
arwam
Post
autor: arwam » sob mar 21, 2009 00:03
skibszczok pisze:arwam, znaczy niby SB slabsze ale mimo wszystko lepsze troche?
zależy czego oczekujesz od silnika jeśli zależy Ci na sprincie i ekonomii to raczej 1,6 ale jeśli na elastyczności to już silniki 1,9 ze względu na większy moment obrotowy nie wymagają tak często multiplikacji biegów jak ma to miejsce w 1,6.
Mi bardziej odpowiada 1,6 i docelowo taki usiądzie na stałe u mnie pod maską choć myślę się jeszcze pobawić z M-TDI
-
estek1988
- Użytkownik
- Posty: 413
- Rejestracja: śr lip 30, 2008 21:12
- Lokalizacja: KłodaVWa
-
Kontakt:
Post
autor: estek1988 » sob mar 21, 2009 00:51
ja niedawno zrobiłem swapa z 1.6 td na 1.9 td i nie miałem zadnych komplikacji,wszystko pasuje tylko leży na poduszkach od mk2 i łape z tyłu przekładałem na tą od dwójki, chłodnice mam też od mk 2 i szybciej mi się rozgrzewa, a później nie ma wariacji z temperaturą i trzyma te ok 90 stopni
-
skibszczok
- Użytkownik
- Posty: 376
- Rejestracja: ndz sie 17, 2008 09:19
- Lokalizacja: Pabianice
-
Kontakt:
Post
autor: skibszczok » sob mar 21, 2009 11:08
arwam, no to juz wiem ze tez bedzie SB
dzieki za pomoc
Mam problemy z powiadomieniami o odpowiedzi jak coś.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 137 gości