Jaki silnik wstawic?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

arwam

Post autor: arwam » pt mar 20, 2009 00:23

Fress pisze:Jutro rzuce zdjecie. Ja wlozylem zwyklego 1,9D bo z TDI to juz wlasnie by byla zabawa z komputerkiem itd.
można wrzucić TD i nie ma komplikacji



Awatar użytkownika
Lukas-182
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 997
Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
Kontakt:

Post autor: Lukas-182 » pt mar 20, 2009 00:42

arwam pisze:można wrzucić TD i nie ma komplikacji
... i różnica kolosalna zwłaszcza z pompą wtryskową z układem LDA :green_fuck:



Awatar użytkownika
daniel1d
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2250
Rejestracja: pt paź 24, 2008 21:36
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: daniel1d » pt mar 20, 2009 00:46

A może 2.8 VR6 :helm:


www.proturbo.com.pl

arwam

Post autor: arwam » pt mar 20, 2009 01:06

daniel1d pisze:A może 2.8 VR6 :helm:
daniel1d ale to przecież nie klekocze dlatego temat jest w dziale TDI



Awatar użytkownika
daniel1d
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2250
Rejestracja: pt paź 24, 2008 21:36
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: daniel1d » pt mar 20, 2009 01:07

arwam pisze:daniel1d napisał/a:
A może 2.8 VR6


daniel1d ale to przecież nie klekocze dlatego temat jest w dziale TDI
Nie zauważyłem że to w tym dziale..


www.proturbo.com.pl

arwam

Post autor: arwam » pt mar 20, 2009 01:12

ale też by nie zły był
ale i nie dla mnie
:bigok:



Awatar użytkownika
skibszczok
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 376
Rejestracja: ndz sie 17, 2008 09:19
Lokalizacja: Pabianice
Kontakt:

Post autor: skibszczok » pt mar 20, 2009 11:48

Raczej w TDI i TD chodzi o oszczednosc wiec VR6 nie wchodzi w gre :P Orientuje sie ktos jakie koszta by byly przy zmianie silnika na SB lub jakiegos TD z mk3?? Czy jest jakas kolosalna roznica czy cos? Bo musze sie naszykowac na zmiane silnika bo moj jest zajechany juz :/ (takiego kupilem niestety oczywiscie :bigok: ) No i chce sie porzadnie zastanowic nad kosztami tego itd


Mam problemy z powiadomieniami o odpowiedzi jak coś.

arwam

Post autor: arwam » pt mar 20, 2009 13:13

skibszczok pisze:Raczej w TDI i TD chodzi o oszczednosc wiec VR6 nie wchodzi w gre :P Orientuje sie ktos jakie koszta by byly przy zmianie silnika na SB lub jakiegos TD z mk3?? Czy jest jakas kolosalna roznica czy cos? Bo musze sie naszykowac na zmiane silnika bo moj jest zajechany juz :/ (takiego kupilem niestety oczywiscie :bigok: ) No i chce sie porzadnie zastanowic nad kosztami tego itd
koszt silnika i ewentualnie sprzęgła może jeszcze chłodnicy jeśli masz mniejszą w przypadku silników TD wszystko pasuje



Awatar użytkownika
skibszczok
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 376
Rejestracja: ndz sie 17, 2008 09:19
Lokalizacja: Pabianice
Kontakt:

Post autor: skibszczok » pt mar 20, 2009 13:43

Znaczy ze taki TD z mk3 wchodzi bez problemu i nie musze nic przerabiac czy bawic sie w zmiane instalacji itd tak? No a cenowo przy zakupie samego silnika jakie sa roznice? Chodzi mi o roznice ceny miedzy takim SB a TD z mk3 :P


Mam problemy z powiadomieniami o odpowiedzi jak coś.

arwam

Post autor: arwam » pt mar 20, 2009 19:58

skibszczok pisze:Znaczy ze taki TD z mk3 wchodzi bez problemu i nie musze nic przerabiac czy bawic sie w zmiane instalacji itd tak? No a cenowo przy zakupie samego silnika jakie sa roznice? Chodzi mi o roznice ceny miedzy takim SB a TD z mk3 :P
róznica do 500zł ale SB lepiej się kręci na wysokich obrotach



Awatar użytkownika
skibszczok
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 376
Rejestracja: ndz sie 17, 2008 09:19
Lokalizacja: Pabianice
Kontakt:

Post autor: skibszczok » pt mar 20, 2009 20:07

arwam, znaczy niby SB slabsze ale mimo wszystko lepsze troche?


Mam problemy z powiadomieniami o odpowiedzi jak coś.

arwam

Post autor: arwam » sob mar 21, 2009 00:03

skibszczok pisze:arwam, znaczy niby SB slabsze ale mimo wszystko lepsze troche?
zależy czego oczekujesz od silnika jeśli zależy Ci na sprincie i ekonomii to raczej 1,6 ale jeśli na elastyczności to już silniki 1,9 ze względu na większy moment obrotowy nie wymagają tak często multiplikacji biegów jak ma to miejsce w 1,6.
Mi bardziej odpowiada 1,6 i docelowo taki usiądzie na stałe u mnie pod maską choć myślę się jeszcze pobawić z M-TDI



Awatar użytkownika
estek1988
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 413
Rejestracja: śr lip 30, 2008 21:12
Lokalizacja: KłodaVWa
Kontakt:

Post autor: estek1988 » sob mar 21, 2009 00:51

ja niedawno zrobiłem swapa z 1.6 td na 1.9 td i nie miałem zadnych komplikacji,wszystko pasuje tylko leży na poduszkach od mk2 i łape z tyłu przekładałem na tą od dwójki, chłodnice mam też od mk 2 i szybciej mi się rozgrzewa, a później nie ma wariacji z temperaturą i trzyma te ok 90 stopni :grin:



Awatar użytkownika
skibszczok
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 376
Rejestracja: ndz sie 17, 2008 09:19
Lokalizacja: Pabianice
Kontakt:

Post autor: skibszczok » sob mar 21, 2009 11:08

arwam, no to juz wiem ze tez bedzie SB :) dzieki za pomoc :bigok:


Mam problemy z powiadomieniami o odpowiedzi jak coś.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 137 gości